Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

Wegens mismatchende agenda's van de groep g6 niet gecleared en ik had geen zin om het te puggen, wel g1-g5 en g1-g2 op 3 alts ;)

Brelshaza is eindelijk een uitdaging, maar gaat wel heel veel tijd opslurpen als je het op meerdere chars gaat willen doen...
 
Jah wij konden pas beginne progressen op vrijdagavond… zondagmiddag g6 progress begonnen, dat was dan ook de laatste dag dat onze static samen kon spelen. Niet kunnen killen, maandagavond dan met een pug dps en pug bard gekilled :)

Toch 10u progress gehad op g6, echt lange fight en tot na de 112 orb mech mag niemand doodgaan of ge moet resetten.

Op m’n scrapper ook nog 1-4 gecleared, 2e keer gaat dat echt supersnel dus denk op termijn dat het voor alts geen probleem zal zijn.
Vanavond begin ik al met een alt 1-4 snel te clearen en denk wel dat 5-6 ook nog zal lukken.

Tzal zeker niet op 6 chars te doen zijn int begin, maar ik geef eigenlijk toch maar prio aan 2 chars (striker/scrapper).. de andere alts boeien mij niet veel.
 
ik speel niet meer, kheb een nieuwe pc samengesteld een paar weken terug LA heb ik er niet meer op geïnstalleerd en ik denk dat Evil sinds de zomer ergens gestopt is.
Ik logde nog in voor daily rewards maar heb inderdaad sinds ergens eind september nimeer actief gespeeld.

Heb het zelfs niet meer installed staan. De fun was eraf.

Nochtans een tof spel, maar ik had geen zin meer in de grind. Beke teveel van hetzelfde constant.

In het begin had ik daar geen issue mee want had doelen. Maar dunno.

Geen idee waarom het ineens niet leuk meer was
 
Tja dit spel draait op 2 dingen he:
1) Class identity
2) Legion raids

Als ge 1 van de 2 major componenten al niet doet of niet leuk vindt, dan is dit idd geen spel voor u :)

Class identities is denkek niets op aan te merken, dit is gewoon zo goed in dit spel. Legion raids uiteraard ook niets op aan te merken, ik amuseer mij enorm in deze raids.
 
Wegens mismatchende agenda's van de groep g6 niet gecleared en ik had geen zin om het te puggen, wel g1-g5 en g1-g2 op 3 alts ;)

Brelshaza is eindelijk een uitdaging, maar gaat wel heel veel tijd opslurpen als je het op meerdere chars gaat willen doen...
Hebt ge een deftig roster? Op welke server zit ge?
Als ge af en toe eens een raidje samen wilt doen kunde mij anders gewoon toevoegen ze , da gaat nu cross server ook.
Of denk zelfs dat ge op onze guild discord als guest welkom zijt, we hebben een heel actieve community waar echt bijna elk uur van de dag wel iemand een raidgroup start :)

Ik zit op Thirain, main striker "Maxmill".
 
Hebt ge een deftig roster? Op welke server zit ge?
Als ge af en toe eens een raidje samen wilt doen kunde mij anders gewoon toevoegen ze , da gaat nu cross server ook.
Of denk zelfs dat ge op onze guild discord als guest welkom zijt, we hebben een heel actieve community waar echt bijna elk uur van de dag wel iemand een raidgroup start :)

Ik zit op Thirain, main striker "Maxmill".
1522-1495-1495-1495-1487.5-1445. De 1487.5 zal 1490 deze week worden en de 1445 wordt vervangen door Summoner. Maar dit zal pas na de feestdagen zijn.
Want dat is het grootste probleem atm, ik heb een groep voor zowat alle raids voor alle chars maar door de feestdagen en/of mensen die gaan skieën zijn nu is het gewoon puzzelen met agenda's. Deze week kunnen we bijvoorbeeld enkel donderdag-maandag-dinsdagavond gaan. Plan is donderdag g1-g5 reclear en maandag+dinsdag g6 prog.

En ik wil ook niet ganse dagen in het weekend raiden want dan heb ik meestal andere dingen te doen + ook zelf niet elke avond vrij.
 
True wij hebben nu enkel weekend geraid om g6 te killen eerste week :)

Verder doen we enkel gewoon 's avonds raids. En kzegget onze community is zodanig groot dat ge altijd wel raids kunt doen als ge wilt. Heb ook wel vaste pool van mensen waar ik mee speel.

Op scrapper 1-4 al gedaan op amper 2 uurkes, en nu g1-g5 met onze main static zo goed als alles oneshot lol xd
en g6 twoshot lol
 
Laatst bewerkt:
yep, nu echt gestopt :)
gezien ik geen raids deed was er geen progressie, dus ook geen punt om te spelen :)
 
Hier begint de motivatie ook wat zoek te raken...
1561 main (alles +17, wpn +18), 2 alts 1530+, nog 2 1500+. 6e slot is summoner maar die houd ik nog ff op 1472.5.

gezien ik geen raids deed was er geen progressie, dus ook geen punt om te spelen :)
Bij mij is het eerder het besef van het omgekeerde. Progression komt vooral van dailies. Op mijn main heb ik al even full brelshaza set, op de 2 1430+ alts volgende week. Maar op die alts doe ik enkel brel g1-g4 & op main ook sinds ik full set heb... Ik vind g5 gewoon niet leuk, en er is niet echt incentive om het te doen sinds 95%+ van alle honing mats van dailies komen.

En dan kwam het besef "Dit is het, voor zeker nog 8maand...". Want we krijgen misschien wel brel HM in april, maar dat is het dan ook, voor de rest is dit wat we gaan doen tot Akkan. Hiervoor was er een shitload aan content die elkaar redelijk snel opvolgde, maar dan nog had ik dezelfde "saaie" momenten voor clown & brel release. Maar dat was maar voor een maand ofzo, nu is het echt wel lang wachten op het volgende.
 
progression komt van dailies als je de raid set hebt ... als je die set niet hebt, dan kan je niet progressen ;)
 
Sheeesh, gisteren een 9/7 stone gecut op mn main :p
Kan hem nu nog niet gebruiken maar is vooral voor als ancient accs beschikbaar zijn.

Dan kan ik 5x3+2 gaan.

Mn striker is echt gg gewoon. 100 qual weapon, full awakened striker card set, en die 9/7 :p
 
Hier begint de motivatie ook wat zoek te raken...
1561 main (alles +17, wpn +18), 2 alts 1530+, nog 2 1500+. 6e slot is summoner maar die houd ik nog ff op 1472.5.


Bij mij is het eerder het besef van het omgekeerde. Progression komt vooral van dailies. Op mijn main heb ik al even full brelshaza set, op de 2 1430+ alts volgende week. Maar op die alts doe ik enkel brel g1-g4 & op main ook sinds ik full set heb... Ik vind g5 gewoon niet leuk, en er is niet echt incentive om het te doen sinds 95%+ van alle honing mats van dailies komen.

En dan kwam het besef "Dit is het, voor zeker nog 8maand...". Want we krijgen misschien wel brel HM in april, maar dat is het dan ook, voor de rest is dit wat we gaan doen tot Akkan. Hiervoor was er een shitload aan content die elkaar redelijk snel opvolgde, maar dan nog had ik dezelfde "saaie" momenten voor clown & brel release. Maar dat was maar voor een maand ofzo, nu is het echt wel lang wachten op het volgende.
Speelt ge nog? Hebt ge eigenlijk ne static of pugged ge alles?
Het helpt wel om gemotiveerd te blijven als ge ne static hebt vind ik.

Farm content is gwn leuk dan omda ge kunt lachen en zeveren.

We zijn onze static aant reformen omdat de motivatie van sommigen wat zoek was, moest ge intresse hebben om eens een run mee te doen moeiet maar zeggen.

Bedoeling is wel om minstens 4 chars 1-6 normal te hebben, die runnen we dan ook op bepaalde tijdstippen samen.
 
Speelt ge nog? Hebt ge eigenlijk ne static of pugged ge alles?
Het helpt wel om gemotiveerd te blijven als ge ne static hebt vind ik.

Farm content is gwn leuk dan omda ge kunt lachen en zeveren.

We zijn onze static aant reformen omdat de motivatie van sommigen wat zoek was, moest ge intresse hebben om eens een run mee te doen moeiet maar zeggen.

Bedoeling is wel om minstens 4 chars 1-6 normal te hebben, die runnen we dan ook op bepaalde tijdstippen samen.
Ja, maar op een laag pitje en da is heel goed zo. Had een static (g1-g5 week1 ermee gecleared zoals je hierboven kon lezen, week2 g1-g6) maar die is wat uiteen gevallen, 1 iemand nieuwe job begonnen waardoor uren niet meer overeen kwam + 2 man gestopt.

Momenteel main op 1573, 2 alts op 1540 (en daar ga ik ze houden) + 3e alt onderweg naar 1540 (nog 2 brel g1-g4 runs voor wapen, heb alle mats).

Laatste weken doe ik eigenlijk enkel waar ik goesting in heb. Dat is 4x brel g1-g4 (is al zo van ergens begin februari, dus eigenlijk laatste maanden ^^) en de rest is toch enkel voor gold da ik momenteel genoeg heb, dus enkel wanneer ik er zin in heb. Ik heb geen clown meer gedaan sinds brel release en ook niet opnieuw mee begonnen met de gold nerf.

Hoe het er nu naar uitziet ben ik Akkan normal ready (en ik ben niet zot genoeg om naar 1600 te pushen) ver voor ik full ancient set heb... En dat zal het gevoel dat ik hiervoor had enkel maar versterken. Geen idee hoe lang ik nog ga spelen, we zien wel. Geen verplichting en ook geen drang om alles zo snel mogelijk te doen zoals hiervoor, en daar kan ik perfect mee leven :)
 
Ja ik kan mij wel vinden in wat ge zegt. Ik heb eigenlijk geen andere games die mij interesseren momenteel dus focus mij enkel op LA.
Ons doel is wel 1-6 hardmode week 1 clearen, en verder eigenlijk 2 avonden per week dat we alle brels clearen.

Andere legion raids doen we als het eens past of puggen we gewoon. Maakt het in mijn ogen echt wel nog leuk. Ook gewoon als ge nieuwe char wilt, easy om full set te halen als ge ne static hebt. Bvb mijn artist is 1529 ofzoiets gewoon vanaf release tot nu toe in alle raids meegegaan en telkens de box reserved gekregen. Zo hebben we 3 man met een artist gerotate.

Bedoeling zou ook zijn om na brel prog ook weer wat hardmodes te gaan oppikken. We hebben enkele mensen die Valtan al gecleared hebben en ook ene die deathless vykas gedaan heeft. Hardmodes geeft mij ook weer een motivatie boost aangezien dat toch echt wel uitdagende content is en ook repeatable.

Wou mijn main (striker) eigenlijk honen naar 1590 maar gestopt op 1575, ben van plan om ancient weapon te pushen naar 23 zo snel mogelijk en dan wel zien hoe de gold status is om eventueel verder te pushen xD
 
g1-g5 al neer gisteren, hopelijk vanavond g6.
In de guild zijn er toch al paar groups die het gecleared hebben maar kweenie of die 's middags al beginne raiden zijn...

Op zich valt het wel goe mee allemaal, tis dezelfde fight met wat extra shit dat ge moet doen/dodgen ^^
 
Na de ietwat rampzalige LOAON en 2 escalaties is er toch redelijk wat positief nieuws naar boven gekomen!

Zo zal er werk gemaakt worden van enkele interessante zaken:

- Chaos Dungeons worden revamped, mobs zullen dichter spawnen en veel sneller aggro geven zodat het aangenamer wordt om deze te clearen.
- Guardians gaan hoogstwaarschijnlijk geen 2x dagelijks meer worden maar enkele keren per week.
- De 6 character gold lockout wordt herbekeken... Zou eigenlijk goed zijn als ze dit verlagen naar 3... Dan is de verplichting er niet meer om een full roster te "moeten" spelen...


Most importantly:
- Er zal een alternatieve manier komen voor verticale progressie... Zodat mensen die niet willen raiden, toch hun sets kunnen behalen door andere (solo?) content te doen.

Heel wat positieve feedback vanuit KR hieromtrent. Nu natuurlijk afwachten :)
 
Terug
Bovenaan