Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

je mag mij altijd inviten, mijn main is Gentei, scouter 1437, maar ik denk dat ik van het weekend 1445 ga hitten ben al 2 weken bezig mats te verzamelen.

kan je niet "bussen"?
op het einde deed ik alle raids met mijn via een bus en na 2-3 weken ofzo had ik full relic
veel beter dan een avond te wipen :)
 
kan je niet "bussen"?
op het einde deed ik alle raids met mijn via een bus en na 2-3 weken ofzo had ik full relic
veel beter dan een avond te wipen :)
Kheb al bussen gedaan op normal maja, daarvoor speel je niet een spel eh. Die raids zijn juist wat LA speciaal maakt
 
mja met full relic is het wel makkelijk om te "overleven" in pug raids
en ook om invite te krijgen
 
Voor shits en giggles men pala is naar 1480 gedaan en dan wask het weer beu. zoveel gold da da gebruikt gewoon 350 gold per hone attempt, fuck da :eek:
 
Ik speel zelf ook wel een pak minder nu hoor. Anders zou ik er een burnout van krijgen :p

Ik doe gewoon m’n raids weekly, Vykas en Clown, en wat Valtan pugs tussendoor maar niet allemaal zelfs.

Ik probeer nu wel tijd te maken om toch dagelijks m’n Lopangs te runnen en ondertussen silver te stacken.

Verder is het afwachten op Brel release, heb een static die gaat voor full clear in de eerste week. Hopelijk lukt het.
 
ik speel niet meer, kheb een nieuwe pc samengesteld een paar weken terug LA heb ik er niet meer op geïnstalleerd en ik denk dat Evil sinds de zomer ergens gestopt is.
 
Brelshaza is echt zot intensief wel, gisterenavond gate 6 kunnen clearen. Progress begonnen op vrijdagavond heel het weekend door.
 
Terug
Bovenaan