Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

EvilSwordfish

Active member
lost.png


release: 4 december 2019 (Korea) / 11 februari 2022 (EU/US)
genre: MMORPG
dev: Smilegate, Tripod Studio

/!\ free-to-play

Isometrische MMO RPG.

Lost Ark is a free-to-play game that pairs the best of ARPG combat and MMO depth to create a vast, vibrant world with thrilling fights, endless customization, and endless adventure.

Embark on an odyssey for the Lost Ark in a vast, vibrant world: explore new lands, seek out lost treasures, and test yourself in thrilling action combat. Define your fighting style with your class and advanced class, and customize your skills, weapons, and gear to bring your might to bear as you fight against hordes of enemies, colossal bosses, and dark forces seeking the power of the Ark in this action-packed free to play RPG.

 
Omdat er nog niets voor bestond, doen we dat nu!

Ondertussen heeft het spel al een hoop steam records verbroken. Alsook een hele hoop gezaag op Reddit over de queues.

Vanop discord hebben we al een guild opgestart op de server Slen.. Of Sien, depends a bit, ik denk dat ze daar een typo hebben gemaakt.

Beyond Death is de naam, je hebt enkel maar een paswoord nodig om te joinen namelijk
beyond


Super tof spel in een tijd waar men snakt naar een goede MMO.
Amazon is volop bezig met het zorgen voor genoeg servers maar helaas hebben ze zoals zovelen weer de fout gemaakt, en niet gedacht dat er redelijk wat volk in Europa het spel ook wil spelen. Met een totaal aan meer dan 300 000 mensen die aan het wachten waren voor te kunnen spelen het afgelopen weekend, lijkt het erop dat het voor de moment al een schot in de roos is.

Helpt natuurlijk dat het F2P is.

We weten allemaal dat hier in België en in Nederland we eigenlijk het spel niet kunnen spelen, maar daar zijn een paar omwegen voor.

Ikzelf heb het spel gegift gekregen van een kameraad van UK. Niets anders nodig om te spelen, let's go!

Ondertussen in de afgelopen dagen toch al een 38.6 uur op steam. Waarvan denk ik een 2 of 3 in de queue, wat nog goed meevalt.

Ik ben nog maar net 50 en ben nog bezig met de mainquest, ik heb geen idee wat ik aan het doen ben en hoe het moet. Maar that's ok. Because it's fun.

We zullen zien wat er de komende dagen nog van gaat komen, maar ik zie het alvast rooskleurig ^^
 
Hoe spelen andere deze? VPN der op? Khoorde dat ge enkel VPN nodig hebt voor de initiële installatie en daarna ga het zonder, maar is da safe?
 
Hoe spelen andere deze? VPN der op? Khoorde dat ge enkel VPN nodig hebt voor de initiële installatie en daarna ga het zonder, maar is da safe?
Ik heb via de gifting geen vpn nodig gehad voor installatie. Maar er zijn er inderdaad die een vpn gebruikt hebben voor de initiele instal. Zo hebk da bij mijn zus ook installed gehad :p aangezien zij der geen geld aan wilde geven :eek:
 
Hoe spelen andere deze? VPN der op? Khoorde dat ge enkel VPN nodig hebt voor de initiële installatie en daarna ga het zonder, maar is da safe?
Ik heb al gelezen dat als ik in game ga, jij op mijn naam klikt en join game doet in de friend list. Het spel begint te downloaden, had deze methode op Reddit gezien. Als je eens wil testen stuur maar.
 
Speel hier ook op Thirain server.
Gisteren mijn stronghold unlocked

Verhaal is maar meh voorlopig. Gewoon een reden om naar de volgende plek te gaan. Maar de combat voelt zo goed aan, en de dungeons zijn zeker leuk
 
Ik heb al gelezen dat als ik in game ga, jij op mijn naam klikt en join game doet in de friend list. Het spel begint te downloaden, had deze methode op Reddit gezien. Als je eens wil testen stuur maar.
Thx! Ken nog iemand die het heeft een speelt ( installed via VPN ) ik vraag me gewoon af of we risico lopen met iets?
Account ban ofzo, en is het dan enkel voor de game of voor heel steam? Kweet niet of dat kan en ze dat controleren?
 
Thx! Ken nog iemand die het heeft een speelt ( installed via VPN ) ik vraag me gewoon af of we risico lopen met iets?
Account ban ofzo, en is het dan enkel voor de game of voor heel steam? Kweet niet of dat kan en ze dat controleren?
Als ze ons gaan bannen, waar ik de kans heel klein acht want die mannen weten ook dat wij centjes geven aan hun.
Je hebt zelf NL streamers die openbaar op Twitch zitten te streamen :D

Maar als ze het doen, dan zal het gewoon ingame ban zijn en niet op steam ( vac ) Ik zou mij niet te veel zorgen maken eigenlijk, als ze ons echt willen weren.
Moeten ze maar het land blokkeren. Maar wil je echt safe zijn, gewoon 2de steam maken en via VPN spelen.
Zoals ik zeg, die mannen lopen miljoenen euro's mis als ze ons bannen, gaan ze heus niet doen.
We zijn heus niet de enige landen, Australia kan ook niet spelen, India, South Africa en zullen er nog hoop zijn.
En de Ausis zitten op NA te klooien zonder problemen.


Het is wel tegen de tos van steam voor games te downloaden via VPN die geo blocked zijn, dat dan wel.
 
Ziet er mij wel leuk uit maar hoor mensen toch zeggen dat het rond endgame begint af te zwakken.

Wil het zeker ook eens proberen maar zonder die vpn ben daar echt een leek in.
 
Vandaag geïnstalleerd (Tunnelbear vpn) voor het downloaden en daarna terug verwijderd.
Op server Calcasus (ofzo) en Slen een Mage Sorceress gemaakt.
 
Ziet er mij wel leuk uit maar hoor mensen toch zeggen dat het rond endgame begint af te zwakken.

Wil het zeker ook eens proberen maar zonder die vpn ben daar echt een leek in.
Die weten ni wa ze zeggen dan sinds de questing naar lvl 50 eigenlijk gewoon aangezien wordt als een lange tutorial.

Ik zit wel nog ni bij de endgame "grind" maar schijnt is het wel wa coole shit tusse ^^
 
Iemand ook met het probleem dat je enkel kan spelen als je VPN op staat? Geïnstalleerd zonder problemen via VPN, maar telkens als ik opstart zonder VPN krijg ik direct een error : "We're sorry. Cannot connect to the server due to heavy traffic 10027"
 
Staat je VPN buiten Europa ?

Ik gebruik geen VPN (Noorwegen) en ook de support forums staan vol met mensen die vanuit Europa niet kunnen inloggen.
 
De login servers in Europa kunne het ni aan. Dus zou wel eens kunne da als ge me uwe VPN in USA zit ofzo ge via daar wel makkelijker binne raakt.

Maar ge moet me die error dan gewoon een paar keer proberen en da lukt dan wel
 
Ikzelf heb sinds vrijdag misschien 1u kunnen spelen wegens tijdsgebrek en serverproblemen toen ik wel tijd had om te spelen.
Een Paladin aangemaakt op Slen genaamd Gobingg.
Deze avond raak ik er ook niet op, ik krijg constant error 10027.
 
Ik zal later wel eens via vpn en nieuw steam accountje het ook eens proberen, kijk er wel naar uit. Wel belachelijk dat het niet toegelaten is in ons land, luiaards bij amazon.
 
Terug
Bovenaan