Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

Grote update die momenteel bezig is.

Express event met honing support tot 1540, samen met Aeromancer release.

Dailies reworked (minder guardians, 1 chaos dungeon en mobs spawnen supersnel en lopen naar u toe).

Nog veel meer shit, patchnotes zijn redelijk gigantisch. Enkele maten van mij beginnen terug met deze patch, benieuwd of ze het deze keer wat langer volhouden xd
 
toevallig of niet, gisteren nog es geprobeerd maar ik kan geen 10 min spelen zonder een disconnect te hebben
bij andere altijd online games heb ik geen problemen

dan is de keuze rap gemaakt of ik nog es begin of niet :)
 
heb al alles gedaan, herinstallatie, verificate, anti cheat opnieuw installeren, antivirus etc etc
blijft altijd hetzelfde
 
heb geen wifi dongle op pc zitten, zal straks na patch nog es proberen, maar zal wel niets zijn.
raar want heb dit vroeger nooit gehad
 
klopt, zelfs de mensen in Azië zijn niet blij in welke richting de game evolueert, ze hebben 2 livestreams moeten doen na de orginele livestream om zich te verontschuldigen.
 
nope, nog altijd om de 10 min disconnects en de amazon support is niet bijster handig
"reboot je pc eens" ... top support :D

geen lost ark dus meer voor mij :)
 
klopt, zelfs de mensen in Azië zijn niet blij in welke richting de game evolueert, ze hebben 2 livestreams moeten doen na de orginele livestream om zich te verontschuldigen.
Klopt, maar die zijn ondertussen terug bekeerd he door alle wijzigingen die gebeurd zijn en er verder aankomen :)
Er was een interventie van gold river zelf en die had enorm goeie dingen beloofd waarvan al enkele dingen uitgevoerd zijn. Hij zei ook dat er een nieuwe game director komt en we niet meer die 3 pipo’s gaan zien die het bijna verkloot hebben.
 
Sinds begin januari zijn er toch wel zeer veel spelers gestopt met spelen, ook maten die ik ken raken het niet meer aan.
Idd, en nu zijn er weer heel veel begonnen :D heel veel goeie changes ook voor nieuwe en returning players.

Ik ben zelf van plan om ook te herbeginnen op de jumpservers die er komen binnenkort.
Dit gaat hopelijk veel nieuwe spelers lokken om terug van 0 te beginnen.

Het feit dat ge nu een gratis 1540 character krijgt met level 7-8 gems is ook echt wel big. Ik weet nog niet welke class ik ga boosten. Aeromancer ziet er eig nog wel cool uit.
 
probleem dat ik heb ligt aan de nieuwe wifi6 modem van Telenet blijkbaar. Is blijkbaar een probleem met de firmware (in bepaalde games zoals los ark), maar natuurlijk kan telenet niet zomaar de firmware van mijn modem verhogen. Moet dus afwachten tot ze voor iedereen die firmware omhoog brengen, dikke fun.

oppassen als je dus van modem wil switchen :)
 
Ah lol, hebt gij ook dat probleem what the fuck... Maten van mij hadden dat in Valorant, constant DC....
Modem gaan swappen bij uw lokale Telenet winkel en opgelost :)
 
probleem dat ik heb ligt aan de nieuwe wifi6 modem van Telenet blijkbaar. Is blijkbaar een probleem met de firmware (in bepaalde games zoals los ark), maar natuurlijk kan telenet niet zomaar de firmware van mijn modem verhogen. Moet dus afwachten tot ze voor iedereen die firmware omhoog brengen, dikke fun.

oppassen als je dus van modem wil switchen :)
welke modem is dat juist? is dat zo'n witte dat gwn op de grond kan staan en een soort "bak" is?
 
Ah lol, hebt gij ook dat probleem what the fuck... Maten van mij hadden dat in Valorant, constant DC....
Modem gaan swappen bij uw lokale Telenet winkel en opgelost :)

serieus? de technieker ter plaatse wou niet verwisselen omdat alles er perfect uit zag ...
misschien morgen es gaan zien.

welke modem is dat juist? is dat zo'n witte dat gwn op de grond kan staan en een soort "bak" is?

nee de opvolger, de FAST modem :)
 
Bij ene maat was het zo'n kegel model, bij den andere wetek niet , was ook een apart model voor business klanten DACHT ik...
Maar inderdaad veel miserie mee dus wel...

Gewoon uw verhaal doen en eens op tafel kloppen he en nieuwe modem eisen.
 
Blijkbaar zijn de spelers aantallen met de update ook niet echt veel verbeterd, en eens Poe 2 released zullen er wel minder zijn denk ik.
 
Sinds begin januari zijn er toch wel zeer veel spelers gestopt met spelen, ook maten die ik ken raken het niet meer aan.
Speel je het spel of heb je het spel eigenlijk ook ooit gespeeld? Want dit zijn je eerste posts in dit topic na anderhalf jaar, en je eerste posts waren ook wat kakken op AGS en dat je het niet durfde installeren met een VPN... En nu komt je ook weer wat doemsberichten posten zonder context.

Als iemand die het wel nog actief speelt:
  • Dit is het normale verloop bij zo vele MMO's, niks vreemd aan.
  • Brelshaza heeft het kaf van het koren gescheiden, zo simpel is het uiteindelijk. Tot dan (en nu beperkt nog steeds) hadden we een gerushte release calendar om KR in te halen. Dan kwam Brelshaza waar de moeilijkheidsgraad hoger lag + lange tijd zonder echt nieuwe content. Mensen die hiervoor niet genoeg bijdroegen tot de raid maar nog steeds gecarried werden, werden opeens dood gewicht en vonden geen parties meer...
  • Momenteel zijn er misschien minder concurrent players, maar voor end-game content zijn er zo goed als constant parties te vinden, zeker op de prime-time voor EU. Sommige andere content zijn mensen inderdaad gestopt met doen, omdat het niet meer zo nuttig is. Wat dus voor veel mensen die ik ken ook betekent dat ze op een paar dagen door al hun raids zijn, en ook nog maar enkel die dagen spelen, zelfs nu met net een nieuwe raid.
  • En wat al met Brelshaza duidelijk werd, maar nu nog meer, is dat het houden van meerdere alts op endgame lvl niet meer haalbaar blijft, wat ook betekent dat veel mensen minder investeren in die alts en bijgevolg ook minder uren in het spel steken.
Al bij al, als actieve speler die alle raids tot nu toe op week1 gecleared heeft, kan ik niet klagen over het aantal spelers. Dat er veel casual spelers & bots niet meer spelen, kan ik geloven, maar je merkt daar niet veel van in end-game content.

Blijkbaar zijn de spelers aantallen met de update ook niet echt veel verbeterd, en eens Poe 2 released zullen er wel minder zijn denk ik.
Hetzelfde dat sommige mensen zeiden met d4 release, en het is vooral d4 dat hun spelersaantallen nog meer zien kelderen heeft. Ik ken ook veel mensen die zeiden dat ze met Lost Ark gingen stoppen eens d4 released was. Ondertussen spelen die allemaal alweer :p
 
Speel je het spel of heb je het spel eigenlijk ook ooit gespeeld? Want dit zijn je eerste posts in dit topic na anderhalf jaar, en je eerste posts waren ook wat kakken op AGS en dat je het niet durfde installeren met een VPN... En nu komt je ook weer wat doemsberichten posten zonder context.

Als iemand die het wel nog actief speelt:
  • Dit is het normale verloop bij zo vele MMO's, niks vreemd aan.
  • Brelshaza heeft het kaf van het koren gescheiden, zo simpel is het uiteindelijk. Tot dan (en nu beperkt nog steeds) hadden we een gerushte release calendar om KR in te halen. Dan kwam Brelshaza waar de moeilijkheidsgraad hoger lag + lange tijd zonder echt nieuwe content. Mensen die hiervoor niet genoeg bijdroegen tot de raid maar nog steeds gecarried werden, werden opeens dood gewicht en vonden geen parties meer...
  • Momenteel zijn er misschien minder concurrent players, maar voor end-game content zijn er zo goed als constant parties te vinden, zeker op de prime-time voor EU. Sommige andere content zijn mensen inderdaad gestopt met doen, omdat het niet meer zo nuttig is. Wat dus voor veel mensen die ik ken ook betekent dat ze op een paar dagen door al hun raids zijn, en ook nog maar enkel die dagen spelen, zelfs nu met net een nieuwe raid.
  • En wat al met Brelshaza duidelijk werd, maar nu nog meer, is dat het houden van meerdere alts op endgame lvl niet meer haalbaar blijft, wat ook betekent dat veel mensen minder investeren in die alts en bijgevolg ook minder uren in het spel steken.
Al bij al, als actieve speler die alle raids tot nu toe op week1 gecleared heeft, kan ik niet klagen over het aantal spelers. Dat er veel casual spelers & bots niet meer spelen, kan ik geloven, maar je merkt daar niet veel van in end-game content.


Hetzelfde dat sommige mensen zeiden met d4 release, en het is vooral d4 dat hun spelersaantallen nog meer zien kelderen heeft. Ik ken ook veel mensen die zeiden dat ze met Lost Ark gingen stoppen eens d4 released was. Ondertussen spelen die allemaal alweer :p
Butthurt omdat ik zeg dat het spelersaantal gezakt is, wat trouwens ook effectief is.

Grooste probleem voor mij is dat het begin rete saai is weinig spelers wel veel bots waardoor alles wat leeg voelde. Endgame zal je mij niet horen klagen.

Enige dat goed was vond ik waren de combat en de legion raids de rest was een dikke meh.

Maar om hier zo te reageren dat ik doemsberechten verkondig omdat ik zeg dat de playerbase minder en minder is wat effectief ook zo is, dat is toch gewoon de realiteit ?

Dat is wat ik er van vind, dat jij het leuk vind is goed voor jou daar ga ik niets over zeggen dat is jou persoonlijke mening, verder ga ik er ook geen tijd en energie meer aan verspillen.
 
Terug
Bovenaan