New World

MMORPG PC New World

ja ik heb gisteren eens proberen inloggen op een EU server, rond 18u. blijkbaar was de gemiddelde wachttijd dan al 12u.
 
ik denk niet dat dit een hardcore mmo is? ik heb nog niet zo veel gespeeld, maar het lijkt er mij toch meer eentje voor de massa.
Ik vind het toch niet de simpelste mmo om in te rollen hoor. Je gaat als beginner wel je weg vinden, maar er zijn toegankelijkere mmo's op de markt voor spelers die nieuw zijn in het genre.
 
Ik heb een nieuwe server gekozen, morgen eens checken wat de naam is. Het zat er deze morgen vol Finnen :unsure: Geen last van queues voorlopig, maar begint toch al aardig vol te lopen precies.

Ook syndicate gekozen, zoals iedereen op de server blijkbaar ...
 
Barri vol nl/be. De global chat is grotendeels nl zelf lolz

Ze zeggen dat je wel zal kunne transferen maar zou je terug naar een high pop kunne waar je maten bv zitten.. wrees ik wat voor. Ik had op wow classic ook queues en andere realm getransfered maar na tijd was die dood en amper volk om iets mee te kunne doen..
 
Ze hebben precies de cap al verhoogd ook op de servers, newworldstatus.com toont nu een 2250 cap ipv 2000.
Blijkbaar wel niet voor alle servers, veel die nog een cap van 2000 hebben momenteel. Denk ook niet dat die 250 veel verschil gaat maken nu de weekend queues eraan komen.

Barri vol nl/be. De global chat is grotendeels nl zelf lolz

Ze zeggen dat je wel zal kunne transferen maar zou je terug naar een high pop kunne waar je maten bv zitten.. wrees ik wat voor. Ik had op wow classic ook queues en andere realm getransfered maar na tijd was die dood en amper volk om iets mee te kunne doen..
Ik zit ook op barri, die hollanders zijn wel precies een bende 12-jarigen als ik de global chat soms lees. Voor de rest wel grappig om zoveel Nederlandse namen in de wereld te zien.
 
Blijkbaar wel niet voor alle servers, veel die nog een cap van 2000 hebben momenteel. Denk ook niet dat die 250 veel verschil gaat maken nu de weekend queues eraan komen.


Ik zit ook op barri, die hollanders zijn wel precies een bende 12-jarigen als ik de global chat soms lees. Voor de rest wel grappig om zoveel Nederlandse namen in de wereld te zien.
Echt he haha. Wat is u nickname. Voeg u vnvnd anders toe
 
Blijkbaar wel niet voor alle servers, veel die nog een cap van 2000 hebben momenteel. Denk ook niet dat die 250 veel verschil gaat maken nu de weekend queues eraan komen.
Het is een dynamisch systeem blijkbaar, er staan nu al servers op 2251 cap :biglaugh:

Screenshot-3.jpg
 
Hoe is de que op Barri?
Ik ben aan het twijfelen om deze te kopen.
Vrees een beetje voor de grote grind fest.

Als ik het goed had begrepen is dit voornamelijk pvp oriented?
 
Barri vol nl/be. De global chat is grotendeels nl zelf lolz

Ze zeggen dat je wel zal kunne transferen maar zou je terug naar een high pop kunne waar je maten bv zitten.. wrees ik wat voor. Ik had op wow classic ook queues en andere realm getransfered maar na tijd was die dood en amper volk om iets mee te kunne doen..

Ik zit met hetzelfde. ik zou graag andere server nemen om gewoon te kunnen spelen, maar als je daarna ineens op een dode server zit is er ook niks aan. Zijn hier mensen met een idee welke server misschien een goed alternatief is na Barri?

Wanneer ik kan spelen moet ik wel zeggen dat ik het zeker wel tof vind. Alleen spijtig dat het voorlopig moeilijk is om gewoon te kunnen spelen. :rolleyes:
 
Ik zit met hetzelfde. ik zou graag andere server nemen om gewoon te kunnen spelen, maar als je daarna ineens op een dode server zit is er ook niks aan. Zijn hier mensen met een idee welke server misschien een goed alternatief is na Barri?

Wanneer ik kan spelen moet ik wel zeggen dat ik het zeker wel tof vind. Alleen spijtig dat het voorlopig moeilijk is om gewoon te kunnen spelen. :rolleyes:
Ze bieden binnenkort gratis transfers aan dus je kan voorlopig op een rustige server starten en dan later naar Barri of een andere server transferen wanneer de hype is gaan liggen.
 
Terug
Bovenaan