New World

MMORPG PC New World

Het probleem is da ze PvE pas vorig jaar derin hebben gestoken. Waardoor veel een copy paste is. Eigenlijk wast nooit de bedoeling om meer te zijn dan een PvP game maar dan toch ineens PvE derbij.

Het feit da ge ni kunt zwemmen klopt lore wise wel ze. Als ge ziet ik op lvl 40+ kan rond de 400kg mee dragen, als ge dan nog is 30kg aan armor draagt ook. Ik wil u wel is zien zwemme zo ze :p

Je kan wel een km naar beneden vallen met 400kg aan uw lijf en gewoon voortstappen alsof er niets gebeurd is.
 
Het feit da ge ni kunt zwemmen klopt lore wise wel ze. Als ge ziet ik op lvl 40+ kan rond de 400kg mee dragen, als ge dan nog is 30kg aan armor draagt ook. Ik wil u wel is zien zwemme zo ze :p
Ze hebben ook geprobeerd het gebrek aan mounts met lore uit te leggen: er zouden nog geen gedomesticeerde dieren in de wereld zijn.

Buiten dan de dieren die al de lumber- en ore-carts die ge kunt looten in de settlements.
En bvb Betsy die ge kunt melken in Monarch's Bluff.
 
Zijn die queues ondertussen al wat beter geworden?

Bijna klaar met Final Fantasy XIV alle classes op 80 en dees zou nog wel leuk zijn om tussendoor te spelen, maar natuurlijk geen zin om uren in een q te staan. :D Anders wacht ik nog wel even.
 
Zijn die queues ondertussen al wat beter geworden?
Iedere dag minder en minder spelers sinds deze week.
Nog maar een 10-tal servers waar ik op eu primetime redelijke queues zag deze week.


Screenshot-4.jpg
 
Ikzelf zit op Caer Sidi, weet dat er nog een paar daarop zitten ook.

Bari schijnt ook een paar.

Kga me ni bezig houden met server transfer aangezien ik met men oude eso guild zit ^^

Queues zijn idd al zo goe als helemaal weg. Denk teveel man teveel uur tegelijk of ze hebben door dat het eigenlijk veel van hetzelfde is.
 
Ja de wereld zelf is wel nice, maar den inhoud van mobs enal.. Yeah nah :p

Tis eigenlijk qua copy paste van bepaalde caves enal nog erger dan in WoW int begin
Voila dees , schoon grafix maar elke zone is zowa hetzelfde imo :) potentieel heeft het spel wel maar nu op dit moment is er echt geen reet diversiteit
Er is ook een "battleground" , 20vs20 maar alleen op 60 ... ook een gemiste kans om daar verschillende levelcaps te maken , lowbie pvp is altijd wel lachen .
 
Ondermaats spel.

Weinig lore, enorm repetitief in zijn questing, weinig content, dungeons trekken op niets, combat voelt enorm beperkt en clunky aan, relatief kleine wereld om te ontdekken. Alsof ze gewerkt hebben aan 1 template voor town en mobs en wat minimale veranderingen hebben toegepast en dat over de gehele wereld hebben gedonderd. Factions, zelfde verhaal, bijna geen achtergrond, geen unieke eigenschappen, logo-swap.
GL beslist wie kan spelen of niet in faction wars. De dominante factie heeft te veel macht en er zijn niet echt failsafes op die dominantie.
De skilltree is, nogmaals, heel beperkt. Geen mounts, geen zwem-animatie (wtf?), autoban systeem abuse (als ge met genoeg mensen iemand report krijgt die een ban voor 24-72 uur.), etc...

Zie niet veel toekomst in deze MMO als ze niet snel met nieuwe interessante content komen.
 
Ik ben met nul verwachtingen aan dit spel begonnen, enfin, zelfs ver onder de nul, want ik heb de ontwikkeling van dit spel met een half oog gevolgd en dat was een ramp, maar ik ben toch aangenaam verrast. Voorlopig amuseer ik mij. Het heeft absoluut enorme tekortkomingen, en een jaar of tien geleden zou ik allicht veel minder vergevingsgezind zijn daarover ... maar voorlopig amuseer ik mij en log ik toch telkens weer in. Ik speel natuurlijk wel zeer casual, een half uurtje hier, een uurtje daar.

Op mijn server zit het ook wel snor met de community, dat doet ook veel.

En het is ook al een voordeel dat ik dit spel niet in stap met het idee van op zoek te zijn naar een nieuwe MMO die ik jaren kan spelen, of met een drang om direct naar endgame te levellen.
 
Het leuke tov WoW vind ik dat mij niet schuldig moet voelen als ik eens een week niet speel. Bij Warcraft zit ik meteen aan die monthly fee te denken als ik een tijdje niet speel.
 
Ondermaats spel.

Weinig lore, enorm repetitief in zijn questing, weinig content, dungeons trekken op niets, combat voelt enorm beperkt en clunky aan, relatief kleine wereld om te ontdekken. Alsof ze gewerkt hebben aan 1 template voor town en mobs en wat minimale veranderingen hebben toegepast en dat over de gehele wereld hebben gedonderd. Factions, zelfde verhaal, bijna geen achtergrond, geen unieke eigenschappen, logo-swap.
GL beslist wie kan spelen of niet in faction wars. De dominante factie heeft te veel macht en er zijn niet echt failsafes op die dominantie.
De skilltree is, nogmaals, heel beperkt. Geen mounts, geen zwem-animatie (wtf?), autoban systeem abuse (als ge met genoeg mensen iemand report krijgt die een ban voor 24-72 uur.), etc...

Zie niet veel toekomst in deze MMO als ze niet snel met nieuwe interessante content komen.
Idd had ik hier ook al aangegeven in feedback van de voorbije beta's.
En je merkt het nu al aan de populatie, na een week van zagen over queues is men nu al aan klagen over eventuele merging van servers.
Ik heb het na 2 refunds voor release, toch ook weer gekocht, maar enkel omdat ik me amuseer met het craften/gatheren/fishing.
En ook dat zal geen maand duren voor ik het beu ben vermoed ik :)

Maaar heel dat kat en muis spelletje is in geen enkel online spel van lange duur, dus als ze iedereen gaan willen ingame houden gaan ze serieus mogen uit de hoek komen bij Amazon.

Binnen 6 dagen pre-release van Elyon ook, en al is dat misschien niet van het formaat van dit game, er zullen er veel met die mmo beginnen.
Ookal is dat niet de typische westerse mmo, dat game zal al veel meer in de tradionele trend zijn van wat de meeste spelers vergelijken met een WOW of FF mmo.

Edit: Dees zal ook niet met jolijt onthaald worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan