World of Warcraft

MMORPG PC World of Warcraft

Is sowieso een issue op EU servers ook zulle met grote streamers die via twitter lieten weten waar ze gingen spelen, onder andere op wild growth zitten er een paar grotere Streamers/youtube met hun aanhang. 'bvb MrGM"

Ik ben ook gestart op Lava RP (Undead Shadow Priest), en denk daar wel te blijven.
Het was ook een overrompeling maar vooral omdat men op die server nog geen grote
queues had, dus iedereen kwam daar dan een char maken om te zagen ingame naar meer pvp servers :)

Maar nadat ze hun extra layers hadden geactiveerd was het al veel beter.
 
Laatst bewerkt:
Damm sommige van de rune unlocks zijn toch bijna niet te "vinden" zonder het te gaan opzoeken zulle :)

Als je geen (shadow) priest speelt is onderstaande niet echt een spoiler.

Ik heb er nu eentje waar ik niet alleen mijn eigen undead meditation buff voor nodig heb maar ook nog eens de meditation buff van een non-undead priest. (mag ook een andere undead priest zijn indien hij al de non-undead buff heeft om door te geven)
En dan moet die andere priest /pray doen terwijl ik /kneel doe.
Dat zou ik dus niet snel uitgevogeld hebben zonder wat online hulp. :biglaugh:
En het is wel een rune die ik wil op mijn shadow build. (Homunculi)
 
lvl 16 op men druid ondertussen. gisteren avond ff gespeeld en vandemorgen tot nu goed doorgedaan. gaat goed vooruit eens je de massa voorruit bent.
 
Wat is plezanter, rp of rppvp? Ik heb geen zin om gegankt te worden maar gezien de lvl cap 25 is en er nog geen max lvls zijn zal de griefing wel meevallen zeker? Ik heb tot nu toe altijd op normal servers gespeeld, misschien is het de moment om eens een pvp server te proberen. Ik heb nu een mannetje op zowel lava lash (rp) als chaos bolt (rppvp). Op crusader strike kon ik geen alliance character meer maken :p
 
Wat is plezanter, rp of rppvp? Ik heb geen zin om gegankt te worden maar gezien de lvl cap 25 is en er nog geen max lvls zijn zal de griefing wel meevallen zeker? Ik heb tot nu toe altijd op normal servers gespeeld, misschien is het de moment om eens een pvp server te proberen. Ik heb nu een mannetje op zowel lava lash (rp) als chaos bolt (rppvp). Op crusader strike kon ik geen alliance character meer maken :p
ik zit op een gewone pvp server, dat RP gedoe zegt mij 0,0.

in het begin zijn die vrij balanced en daarna eindigen ze in een gank fest :p maarja. dat is bij elke mmo. mensen rollen altijd de winnende faction en dat sneeuwbalt.
 
RP zegt me ook niets maar daar merk je niets van hoor.
Ik heb nog geen enkele RP handeling of uitspraak in chat gezien.

Ik speel bijna altijd op RP servers in mmo's omdat het meestal (indien een asmongold niet anders beslist :biglaugh:) de rustigste servers zijn.
En in het verleden kon dat soms slecht uitdraaien met de populatie op sommige rp servers maar zelf nooit echt last van ondervonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik had eigenlijk geen last gisteren kon op verschillende tijdstippen gwn inloggen en spelen zonder grote problemen.
Maar man damn, zelfs met alles op ultra te zetten je ziet gwn dat Classic echt wel 19 jaar oud is.
die gfx :laugh:
Geen idee of ik het ga kunnen volhouden, zelfs mijn boog en quiver blijven niet op mijn hunter staan, alleen als ik in gevecht ben.
 
Maar man damn, zelfs met alles op ultra te zetten je ziet gwn dat Classic echt wel 19 jaar oud is.
die gfx :laugh:
Geen idee of ik het ga kunnen volhouden, zelfs mijn boog en quiver blijven niet op mijn hunter staan, alleen als ik in gevecht ben.
Is dat zo een probleem dan? Het is en blijft een MMO he, en dan nog 1 die voor een cartoonish art style kiest.
 
Ben een rogue aan het levelen maar ik vind die toch maar tegenvallen tot nu toe in phase 1, zeker in vergelijking met andere classes, niet echt iets speciaals qua runes en levelen is nog steeds een struggle. Ga nog wel door tot 25 maar misschien dat ik nog een andere class level voor phase 2 begint.
 
Ben een rogue aan het levelen maar ik vind die toch maar tegenvallen tot nu toe in phase 1, zeker in vergelijking met andere classes, niet echt iets speciaals qua runes en levelen is nog steeds een struggle. Ga nog wel door tot 25 maar misschien dat ik nog een andere class level voor phase 2 begint.
dat heeft weinig met de runes te maken maar met het feit dat alle goeie rogue talents in het midden en vanonder in hun trees zitten, en allemaal talents zijn die white damage buffen. tijdens het levelen doe je vooral gele damage. in een raid is auto attack damage rond de 50% van een rogue zijn damage.

rogue en warrior waren de 2 meest OP classes in vanilla( qua dps), dus normaal dat die weinig extra krijgen omdat ze alles op hetzelfde niveau als rogue en warrior willen tillen.

als je ziet dat die ergens tussen de 40 en 130% beter zijn dan de andere classes... . Mage is close maar dan moet je geluk hebben dat jij de ignite krijgt.

Warrior1140.7
Rogue1002.9
MageFire905.89
Warlock768.94
Hunter717.37
DruidFeral703.79
ShamanElemental649.74
MageFrost616.27
ShamanEnhancement580.85
Priest496.99
Paladin469.91
DruidBalance450.23
 
Laatst bewerkt:
Ik had het niet over dungeon/raid dps, gewoon de algemene fun met de nieuwe runes etc tijdens het levelen, dat vind ik bij rogues weinig speciaal.
 
Ik had het niet over dungeon/raid dps, gewoon de algemene fun met de nieuwe runes etc tijdens het levelen, dat vind ik bij rogues weinig speciaal.
omdat je zei dat levelen een struggle is :p

de truk met rogue is gouge en je stuns te roteren om energie te recupereren. toen ik men rogue levelde in classic kon ik wel altijd een mob of 6 aan zonder downtime. dan een bandage en je kan weer verder.

volgens mij gaan die tanking runes heel OP zijn tijdens het levelen, maar geen idee vanaf wanneer je daar aan kan.
 
Als het gaat over die rogue taunt skill, die ga je moeten kopen voor 4.5 gold eens je honored bent met die nieuwe supply/commerce faction.
 
Als het gaat over die rogue taunt skill, die ga je moeten kopen voor 4.5 gold eens je honored bent met die nieuwe supply/commerce faction.
just a flesh wound en blade dance. je kan 1 combo point blade dances doen om een passive 20% damage reduction op te houden.

2 rune slots + full dps spec maakt u basically een vanilla rogue met de defensives van een vanilla bear druid. je krijgt nog wat passive parry er boven op dus reken op 25% minder downtime tijdens je grindsessies.
 
Ja die flesh wound is die waar ik op doelde, beetje wreed dat die achter die honored nieuwe rep zit vind ik persoonlijk want tis nu geen rep die vlotjes vooruit gaat tenzij je constant van die kistjes gaat halen om in te leveren, en je kan er zo maar eentje tegelijk in je inv hebben.
En 4.5 gold vind ik ook wel wat hoog in classic termen, zeker op max level 25.
 
Ja die flesh wound is die waar ik op doelde, beetje wreed dat die achter die honored nieuwe rep zit vind ik persoonlijk want tis nu geen rep die vlotjes vooruit gaat tenzij je constant van die kistjes gaat halen om in te leveren, en je kan er zo maar eentje tegelijk in je inv hebben.
En 4.5 gold vind ik ook wel wat hoog in classic termen, zeker op max level 25.
Dat is idd een kutsysteem met die supplies voor de nieuwe rep, er is wel een manier om dat veel sneller te laten gaan. Je moet supplies gaan farmen en elke keer als je eentje krijgt destroy je die gewoon. Daarna ga je naar de blizzard item restoration website https://eu.battle.net/support/en/restoration/ en krijg je ze allemaal in je mailbox.
 
Geld verdienen vind ik ook wel meevallen, heb toch al 20g op lvl 22 en heb al een hoop gold uitgegeven aan gear, ik verkoop wel bijna alles op de AH en heb skinning/mining ook gelevelt. Tip voor Alliance, traveling merchant Antonio Perelli (https://www.wowhead.com/classic/npc=844/antonio-perelli) loopt in een grote cirkel tussen Elwynn, Westfall, Duskwood en Redridge, die verkoopt wolf bracers voor een paar silver (een van de betere bracers early voor rogue/hunter) en kan je verkopen op de AH voor 3-4g en hij verkoopt ook nog wat andere items die je met winst op de AH kan zetten. Wel limited supply dus kan zijn dat hij uitverkocht is, je kan wel op andere layers kijken of hij daar wel nog iets heeft.

Is wel populairder aan het worden precies, de eerste dagen kon ik altijd zijn hele stock kopen maar sinds gisteren zijn de beste items meestal uitverkocht :headshake:
 
Terug
Bovenaan