World of Warcraft

MMORPG PC World of Warcraft

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
wow.png


release: 23 november 2004
genre: MMORPG
dev: Blizzard

Warcraft MMORPG.

Join thousands of mighty heroes in Azeroth, a world of magic and limitless adventure.

What lies beyond the world you know? The Shadowlands, resting place for every mortal soul—virtuous or vile—that has ever lived. Journey through planes of torment and imprisonment to those of rebirth and eternal reward.

 
Toevallig geen mensen hier die in een 2d raiding guild zitten en nog wat members kunnen gebruiken?

Of andersom, mensen die 2 dagen willen raiden en wat goede logs kunnen voorleggen.

Ik zit met 2 maten in een guild met allemaal "ex vrienden" van een lange WoW "carrière".. Mensen die vroeger wel hardcore geraid hebben, maar het nu rustiger aan willen doen. Toch willen we wel graag Mythic beginnen progressen, alleen hebben we moeite met 20 goede spelers te verzamelen...
 
Topic precies redelijk inactive terwijl Shadowlands toch echt wel oké is?

Ikzelf ben van main aan het wisselen, ben niet langer happy in huidige guild waar ik in BFA als Hunter raidde. Dan Monk geprobeerd maar qua healing stond die stijl me niet aan en nu volop bezig om Warrior in orde te krijgen. Ben tot en met WOD altijd tank geweest, back to the roots.

Ben altijd eerder een collector geweest dan een high-end raider, was dat wel tot MOP, maar nu knaagt het terug. Bovendien dringend op zoek naar een deftige Horde guild, dus als iemand ergens een plekje heeft in een omgeving waar mensen niet elke vijf minuten stoppen met spelen, laat dan zeker iets weten.

Zal Prot Warrior mainen, eind volgende reset moet ik heroic raid ready zijn, maar zoek evenzeer mensen om RBG en m+ mee te runnen. Speel elke avond 3-4u, maar startuur varieert afhankelijk van het werk (tussen 19u30 en 21u). Ben zeker wel flexibel.
 
Ik wil zo graag die M+ mount van alle keys op +15 te timen.

ik amuseer me wel op dit moment, is eigenlijk de eerste expansion die ik minder serieus neem qua raiding. Ik zit in een guild met 2 vrienden en dan internet vrienden van hen, en dan nu een hele hoop trialists om hopelijk volgende reset eens 1-2 mythic kills te halen. We raiden maar 7u per week en er zaten er enkele bij die het zich veel te weinig aantrokken, zoals gear dat zelfs niet enchanted is.
die worden al meteen benched voor onze eerste mythic progression.

verder focus ik mij meer op M+, amuseer mij er wel mee.
 
Gisteren eens opnieuw begonnen - allez getest, want heb nog geen abo. Orc mage gemaakt en de nieuwe tutorial gespeeld. Was eigenlijk echt tof. Ze hebben heel veel veranderd. Nieuwe races, maar ook nieuwe skins voor de oude. Nieuwe levelmanier, stat squish, ... wel tof!
 
Nieuw race, nieuwe class, nieuw talent systeem. Moest WOTLK dit jaar niet uitkomen, ik zou nog overwegen om terug retail te spelen :unsure:.

Maar dus, dit jaar nog WOTLK Classic, hype! En binnen 2 maand zijn de studies eindelijk afgerond en dan ga ik nog eens een abonnementje opzetten 😎.
 
Zal hier allicht wel even wachten tot even na de release. Bitter weinig vertrouwen in de developer na de vorige fiascos.
Hopelijk hebben ze wat lessen geleerd en plezier voor de spelers prioritair gemaakt ipv hun timegating
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan