World of Warcraft

MMORPG PC World of Warcraft

Niemand hyped voor Season of Discovery (Classic+) volgende week? Ik alvast wel, ben er alleen nog niet uit wat ik ga spelen.
Classic hardcore heb ik een tijd geleden ook nog gespeeld, dat was ook wel fijner dan ik had verwacht, maakt het levelen toch heel anders. Maar na 2 characters die op lvl 20+ waren gestorven was ik er wel klaar mee. :unsure:
 
Ik wel, maar we komen in de examenperiode (voor mijn leerlingen) terecht en dat is altijd wel een heel drukke periode. En bijna direct erna verhuizen, dus als ik terug sub, zal het pas januari zijn. En dat is natuurlijk wel jammer voor de Discovery, maar bon, ik zie nog!
 
Heb hier eigenlijk eens zin om Classic te spelen. En met Season of Discovery lijkt het wel een goed moment te zijn.
Moet wel nog eventjes wachten tot het hier wat rustiger is. :D Examen voor mijn werk afwerken en dan kan ik er misschien wel tijd voor maken. :unsure:

Had hier vorige week nog even retail wow getest met de trial maar dat ligt mij niet. :D Liever trager levelen en door de zones trekken zoals in Classic
 
Ik wel, maar we komen in de examenperiode (voor mijn leerlingen) terecht en dat is altijd wel een heel drukke periode. En bijna direct erna verhuizen, dus als ik terug sub, zal het pas januari zijn. En dat is natuurlijk wel jammer voor de Discovery, maar bon, ik zie nog!
Met de verschillende phases heb je ook wel tijd om iedereen bij te halen, geen idee hoe lang elke phase gaat duren maar ik gok toch 1-2 maanden, de eerste misschien iets minder omdat je vrij snel level 25 bent.
  • Phase 1: Level 25
  • Phase 2: Level 40
  • Phase 3: Level 50
  • Phase 4: Level 60
Heb hier eigenlijk eens zin om Classic te spelen. En met Season of Discovery lijkt het wel een goed moment te zijn.
Moet wel nog eventjes wachten tot het hier wat rustiger is. :D Examen voor mijn werk afwerken en dan kan ik er misschien wel tijd voor maken. :unsure:

Had hier vorige week nog even retail wow getest met de trial maar dat ligt mij niet. :D Liever trager levelen en door de zones trekken zoals in Classic
Dragonflight is nog wel ok vind ik tegenover vorige expansions, maar het levelen in retail stelt idd niks voor en is gewoon saai, totaal geen gevoel van progression of exploration. SoD is daarvoor ideaal idd.
 
Heb hier eigenlijk eens zin om Classic te spelen. En met Season of Discovery lijkt het wel een goed moment te zijn.
Moet wel nog eventjes wachten tot het hier wat rustiger is. :D Examen voor mijn werk afwerken en dan kan ik er misschien wel tijd voor maken. :unsure:

Had hier vorige week nog even retail wow getest met de trial maar dat ligt mij niet. :D Liever trager levelen en door de zones trekken zoals in Classic
Wat is die season of discovery?

Ik ben recent terug begonnen met WoW Retail maar was aan het denken om misschien terug classic te doen en misschien zelfs HC.
 
Wat is die season of discovery?
Nieuwe content voor Classic (Classic+ waar de community al een tijd naar vraagt). In de eerste fase is lvl 25 de cap (in volgende fasen gaat de lvl cap dan steeds een beetje omhoog), maar je zal runes kunnen vinden in de wereld (per class) en die geven nieuwe skills. Sommige zijn skills die we kennen uit andere expansions, andere zijn echt nieuwe skills waardoor classes door elkaar gegooid worden: warlock en rogue gaan kunnen tanken, mage zal kunnen healen, hunter zal als lone wolf kunnen spelen, …
Ze hebben ook BFD omgebouwd tot een raid i.p.v. een dungeon en Ashenvale wordt een world pvp zone.
 
Wat is die season of discovery?

Ik ben recent terug begonnen met WoW Retail maar was aan het denken om misschien terug classic te doen en misschien zelfs HC.
Wow classic, maar dan met nieuwe/aangepaste content ipv de gekende expansies.
Zoveel is er niet losgelaten aan info, aangezien het nog maar een paar weken terug werd aangekondigd.

*level cap 25, voorlopige 'end game' raiding dus ook level 25.
*Die 'end game' raid zal een vernieuwde versie zijn van Blackfantom deeps, die nu een 10 man raid word met 7 bosses.
*Er zal een timed PVP mechanic zijn in Ashenvale waar je een beetje zoals in Alterac Valley objectives doet allie vs horde.
*Nieuwe skills die je als Runes slot op je equip, en die er op papier toch wel sterk uitzien.
*nieuwe roles voor sommige classes (bvb Mage healer, warlock tank).

En dus inderdaad in times phases, die nog niet bevestigd zijn.




 
Laatst bewerkt:
Ben eens begonnen aan WoW. Level 19 hier.
Ben wel een volledige leek in deze wereld, maar had het gevoel dat ik een jaar geleden bij het opstarten van character in een heel andere setting begon? (bij een huis? en nu met een schip dat gestrand is?)
 
Dat heb ik overgeslagen dan. Ik begon te denken dat ik een oude character had in classic?
Wacht, nu ben ik even niet mee. Wat speel je juist? Retail (dus de huidige expansion Dragonflight) of Classic (en dan heb je nog verschil tussen Vanilla en WotLK). Want je stsrting zone hangt uiteraard ook af van je race.
 
Wow classic, maar dan met nieuwe/aangepaste content ipv de gekende expansies.
Zoveel is er niet losgelaten aan info, aangezien het nog maar een paar weken terug werd aangekondigd.

*level cap 25, voorlopige 'end game' raiding dus ook level 25.
*Die 'end game' raid zal een vernieuwde versie zijn van Blackfantom deeps, die nu een 10 man raid word met 7 bosses.
*Er zal een timed PVP mechanic zijn in Ashenvale waar je een beetje zoals in Alterac Valley objectives doet allie vs horde.
*Nieuwe skills die je als Runes slot op je equip, en die er op papier toch wel sterk uitzien.
*nieuwe roles voor sommige classes (bvb Mage healer, warlock tank).

En dus inderdaad in times phases, die nog niet bevestigd zijn.




dus eigenlijk gwn classic wow maar je kan door die runes nu andere rollen spelen met uw class
 
dus eigenlijk gwn classic wow maar je kan door die runes nu andere rollen spelen met uw class
Goh, vind wel dat ze moeite doen. Een 5-man lvl 25 dungeon hermaken tot een 10-man raid; world pvp in Ashenvale (akkoord, zelfde idee als Alterac) en nieuwe loot.
En ik denk dat de nieuwe rollen echt wel wat meer zullen bieden dan gewoon “een nieuwe rol”; ook daar zitten nieuwe skills bij.
 
Ik vind dat het allemaal wat te exotisch en te uitgebreid aan het worden is. Allez, de boot is sowieso al een aantal jaar geleden gezonken. Legion heb ik nog even geprobeerd maar uiteindelijk opgegeven. Daarna eens terug begonnen in Dragonflight maar ik vind het allemaal wat té.
Kan ook aan het ouder worden liggen natuurlijk.
Mijn hoogtepunt was toch wel WOTLK, Cataclysm en Mists.. Heel leuke guild toen met een goed raid team.
 
Wacht, nu ben ik even niet mee. Wat speel je juist? Retail (dus de huidige expansion Dragonflight) of Classic (en dan heb je nog verschil tussen Vanilla en WotLK). Want je stsrting zone hangt uiteraard ook af van je race.
Priest en mijn schip crashde en ik moet met captain Garrick meegaan om haar zoon te redden.
 
Das de nieuwe zone die je doet tot lvl 10 dan ga je terug naar Azaroth en dan kan je kiezen wat je doet.
Duidelijk, het is voor een beginneling echt wel een enorm grote wereld en niet echt makkelijk om wegwijs te geraken eerlijk gezegd.
Als je dat "vergelijkt" met Star Trek Online, SWTOR, LOTR.. is dit toch wel immens.
 
Goh, vind wel dat ze moeite doen. Een 5-man lvl 25 dungeon hermaken tot een 10-man raid; world pvp in Ashenvale (akkoord, zelfde idee als Alterac) en nieuwe loot.
En ik denk dat de nieuwe rollen echt wel wat meer zullen bieden dan gewoon “een nieuwe rol”; ook daar zitten nieuwe skills bij.
Karazhan Crypts hebben ze ook geteased op blizzcon, wat een volledig nieuwe level 60 raid zou zijn, Gnomeregan en Scarlet Monestary zouden de raids zijn voor volgende phases. En hopelijk later nog wat meer volledig nieuwe content.
 
Bij die classic wow zijn de gfx gelaten zoals ze waren vroeger of kan je die gelijk in retail wat verhogen?
Want ben misschien geneigd om classic wow via die season of disovery wat te proberen.
 
Terug
Bovenaan