World of Warcraft

MMORPG PC World of Warcraft

Ik speel ook nog, maar ook dit moment niet zoveel.
Evoker is inderdaad leuk. Ik heb twee dungeons als preservation gedaan, en er waren toch momenten bij dat het moeilijk te bepalen was waar waarschijnlijk ook nog wel komt omdat ik het allemaal nog wat beter onder de knie moet krijgen. Deze gaat misschien mijn main worden in de nieuwe expansie. Nog een beetje meer testen... Anders wordt het terug de shaman.

Mijn Guild heeft te veel healers dus waarschijnlijk zal ik flexibel meten zijn en ook DPS spelen, wat ik veel moeilijker vind dan healen😅

Ik kijk wel uit naar de expansie en ik ben ook voorzichtig enthousiast. Het ziet er in iedergeval stukken leuker uit dan Shadowlands. Het enige dat ik wel een beetje mis is zoiets als Torgast of Island expeditions. Iets extra om te doen naast dungeons en raids en world content.
Blij dat Torgast eruit is wat een gedrocht was me dat.
 
Blij dat Torgast eruit is wat een gedrocht was me dat.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat mage tower vanuit legion of iets gelijkaardigs er komt.
Ikzelf ga na 2 jaar afwezigheid terug spelen. Raiden zal er wel niet gebeuren wegens tijdgebrek. Ik zal me vooral bezighouden met M+ en alts.
 
Blij dat Torgast eruit is wat een gedrocht was me dat.

Ik vond dit echt wel leuk :D mezelf uitdagen om zover mogelijk te komen. Misschien vond ik het leuk omdat ik eigenlijk alleen het prille begin en het laatste van de expansie gespeeld heb?


Ik dacht ergens gelezen te hebben dat mage tower vanuit legion of iets gelijkaardigs er komt.
Ikzelf ga na 2 jaar afwezigheid terug spelen. Raiden zal er wel niet gebeuren wegens tijdgebrek. Ik zal me vooral bezighouden met M+ en alts.

Geen idee. Maar de Magetower is wel actief terug en je kunt er een mount van krijgen.

Ik hoop eigenlijk een beetje van alles te doen in Dragonflight. Raiden heb ik altijd het leukste gevonden. Mythic + vind ik enkel fijn als ik met vrienden of guildies kan spelen. Anders loopt dat zo vaak mis.
 
Zeer goed imo. Ik heb high hopes voor dragonflight. Nieuw talent systeem is ook veel beter nu.
Heb dit weekend heel even gespeeld maar vond dat talent systeem nu net weer ingewikkeld. Moet ik weer alle spells herordenen enzo.
Op zich wel tof maar opeens dat moeten doen bij een lvl 60 char is wel veel.
 
Vergeet trouwens niet vandaag tem 2 december om op Twitch 4 uur wow dragonflight content te bekijken (kan passief). Dan krijg je de Feldrake mount!
 
Het begint hier echt te kriebelen om ook deze expansion nog eens te proberen.

echt hardcore into WoW geweest met TBC (3e Illidan kill op server) - dan ook de overige expansions zeer casual gespeeld.
Shadowlands ook gespeeld maar echt enkel maar tot max level.

de moeite om Dragonflight op te pikken als je zeer casual gaat spelen? is toch weeral 90EUR (kan dan even goed de epic edition doen met game time erbij)
 
Het begint hier echt te kriebelen om ook deze expansion nog eens te proberen.

echt hardcore into WoW geweest met TBC (3e Illidan kill op server) - dan ook de overige expansions zeer casual gespeeld.
Shadowlands ook gespeeld maar echt enkel maar tot max level.

de moeite om Dragonflight op te pikken als je zeer casual gaat spelen? is toch weeral 90EUR (kan dan even goed de epic edition doen met game time erbij)
Shadowlands was messchien een kut expansion voor de hardcore gamer, maar in het begin is iedere expansion wel leuk vind ik.

Nu vind ik het ook wel leuk leuke zones story dat niet een keer over red deze wereld van deze badguy.

Skill tree die voor diversiteit zorgt en geen bs artifact of iets dergelijks.

Begin is alsinds goed maar dat vind ik bij iedere expansion .
 
Het begint hier echt te kriebelen om ook deze expansion nog eens te proberen.

echt hardcore into WoW geweest met TBC (3e Illidan kill op server) - dan ook de overige expansions zeer casual gespeeld.
Shadowlands ook gespeeld maar echt enkel maar tot max level.

de moeite om Dragonflight op te pikken als je zeer casual gaat spelen? is toch weeral 90EUR (kan dan even goed de epic edition doen met game time erbij)

Goh... Of het de moeite is, weten we meestal pas na een paar weken.
Ik begin pas morgen met spelen maar wat ik al gehoord heb van vrienden en guildies is de leveling ervaring weel leuk.
 
Ziet er een leuke expansion uit maar uiteindelijk blijft het concept krak hetzelfde.
Grinden grinden en grinden. Quests van kill nu 12 boars. Dan 16 wolves, Dan....
 
Ben er ook weer aan begonnen godverdomme, dragonriding is wel zalig en de revamped professions zien er ook veelbelovend uit. Maar zoals al gezegd is elke expansion wel leuk de eerste weken, we zullen zien.

Shadowlands was wel een van mijn minst gespeelde expansions, die zones die allemaal uit elkaar lagen, The Maw, een gigantische kutzone waar je niet kon mounten, Oribos als hoofdstad, Torghast, gewoon te veel daily/weekly chores en bijna geen nieuwe content ondanks dat je maandelijks zit te betalen.
 
Alé mij toch opnieuw laten vangen, gisteren gekocht/geïnstalleerd. Vanavond wat gametime kopen en eens zien :)
 
Evoker speelt wel leuk, vraag me alleen af hoe snel ik het beu ga zijn om geen verschillende armor sets te kunnen zien. Jammer dat we niet meer in de visage form kunnen spelen.

Wel so far een leuke expansion, heb voor de eerste keer het gevoel dat je er ook gewoon casual van gaat kunnen genieten.
 
Ik main op het moment ook een Evoker en ik vind het niet erg om mijn armor niet te zien. Misschien omdat ik vroeger altijd druid als main had en dan zag je je armor ook zelden.

Vandaag level 70 gehaald en ik ben nog bezig in de derde zone. Geen idee exact hoever. Er is ook gewoon zoveel om te doen en te zien. Veel (side,) quests zijn echt leuk, de races zijn ook tof en de zones zijn prachtig. Ik vind het een goede zet dat ze zo groot zijn en dat de mainquest je ook niet naar elk hoekje en kantje brengt.
De zone design voelt veel meer aan zoals WotlK dan de recentere expensies. Ik heb addons zoals handynotes voorlopig uitgeschakeld omdat ik zelf alles wil vinden/ontdekken.
 
Ik main op het moment ook een Evoker en ik vind het niet erg om mijn armor niet te zien. Misschien omdat ik vroeger altijd druid als main had en dan zag je je armor ook zelden.

Vandaag level 70 gehaald en ik ben nog bezig in de derde zone. Geen idee exact hoever. Er is ook gewoon zoveel om te doen en te zien. Veel (side,) quests zijn echt leuk, de races zijn ook tof en de zones zijn prachtig. Ik vind het een goede zet dat ze zo groot zijn en dat de mainquest je ook niet naar elk hoekje en kantje brengt.
De zone design voelt veel meer aan zoals WotlK dan de recentere expensies. Ik heb addons zoals handynotes voorlopig uitgeschakeld omdat ik zelf alles wil vinden/ontdekken.
Ik heb juist de eerste zone gedaan ben lvl 65,5.

Zones zijn knap het lvl gaat snel en is erg leuk dungeons zijn ook wel leuk.

Momenteel een leuke expansion maar shadowlands was dit ook in het begin tot de eerste raid daarna ging het bergaf.
 
Momenteel een leuke expansion maar shadowlands was dit ook in het begin tot de eerste raid daarna ging het bergaf.

Of het een goede expansii gaat zijn, kunnen echt pas met zekerheid zeggen nadat we alle content hebben gehad.
Ik denk dat het heel belangrijk is dat we tijdig patches krijgen zoals in Legion.
 
Terug
Bovenaan