Super People

Shooter PC Super People

CoBalT

Active member
Crowdfunder FE
super.jpg


release: 9 oktober 2022 (early access)
genre: FPS, battle royale
dev: Wonder People, Oscar Mike Studio

/!\ free-to-play

Koreaanse battle royale.

In SUPER PEOPLE, take control of a super-soldier, each with their own unique skills and special abilities. Battle it out with other players and survive until you are the last player or squad standing.

Make your character stronger in various ways as the game progresses. Special abilities and ultimate skills are activated as your character reaches full strength.

Every match offers an opportunity to for different strategy and various skill paths to get stronger.
At height of your power, unlock an ultimate skill that offers the most powerful ability available.
Experience the thrill and excitement of turning the tide of the match in an instant.

Acquire materials throughout the map. Craft them into firearms and other higher-grade gears. This offers a more fun and hands-on approach when it comes to farming, and will make you more engaged during the final stretch of most matches.

 
Na enkele jaren PUBG ziet er dat toch uit als een ripoff. Ik heb het gedownload maar moet het nog spelen.
Inderdaad, als leek zou je bijna denken dat dit gewoon PUBG is, maar met extra toevoegingen.
Zelf heb ik PUBG niet echt gespeeld, buiten het prille begin.

Maat van mij Super People laten spelen (en heeft veel PUBG uurtjes staan), en zou wel dit spel boven PUBG verkiezen.
Minder bugs/lag, speelt vlotter (in zijn ogen).

Officieel is het spel wel nog in 'play test', maar kan je simpel aanvragen op steam.
 
Inderdaad, als leek zou je bijna denken dat dit gewoon PUBG is, maar met extra toevoegingen.
Zelf heb ik PUBG niet echt gespeeld, buiten het prille begin.

Maat van mij Super People laten spelen (en heeft veel PUBG uurtjes staan), en zou wel dit spel boven PUBG verkiezen.
Minder bugs/lag, speelt vlotter (in zijn ogen).

Officieel is het spel wel nog in 'play test', maar kan je simpel aanvragen op steam.
Die bugs/lag zijn ondertussen wel zo goed als uit PUBG verdwenen (te laat weliswaar voor veel spelers).

Anyway, ik moet het nog uitproberen!
 
De CBT beta is verlengd met onbepaalde duur.
Afhalen is dus de boodschap :)

Momenteel 34.000 online gamers in het spel, zeker niet slecht dus :)
 
Ondertussen 35h achter de kiezen.
Speelt tof met vrienden en heeft leuke momenten. Maar er moet zeker nog wat aan gesleuteld worden.

Grootste klachten:
TTK is veel te willekeurig door de verschillende armors/levels
Op drop landen op een goed armor/wapen maakt je bijna onsterfelijk
Wagens lijken allemaal gepanserd te zijn
Nuke class was al de sterktste. Nu hebben ze de Nuke gebuffed van 5s -> 3s. De nuke moet dienen om mensen uit cover te halen, niet free kills.
Klimmen moet soepeler
Ping systeem is onduidelijk.

Desalniettemin goed geamuseerd.
Speel voornamelijk Apex en heb nog nooit PUBG aangeraakt.
 
Grootste klachten:
TTK is veel te willekeurig door de verschillende armors/levels
Ik vrees dat dat nu eenmaal beetje de basis is van het spel dat je met verschillende levels zit.
Op drop landen op een goed armor/wapen maakt je bijna onsterfelijk
Hoch, hangt er beetje van af wat de tegenstander rap vind, maar een goed armor wapen kan je ook craften natuurlijk of uit je supply drop halen.
Vlak na het landen kan het wel een meerwaarde zijn als je direct in combat zit.
Wagens lijken allemaal gepanserd te zijn
Nog niet veel wagens zien rijden eigenlijk. Zelf vind ik die physics ook niet super goed, een klein paaltje en die wagen zit al blok
Nuke class was al de sterktste. Nu hebben ze de Nuke gebuffed van 5s -> 3s. De nuke moet dienen om mensen uit cover te halen, niet free kills.
Ik vind persoonlijk de 'Seeker' de sterkste class omdat die enemy's hun positities kan verraden.
Klimmen moet soepeler
Ik vind het nog meevallen, maar soepeler mag altijd!
Ping systeem is onduidelijk.
Nog niet deftig kunnen uittesten omdat ik meestal solo speel. Wat vind je er dan onduidelijk aan precies?
Desalniettemin goed geamuseerd.
Speel voornamelijk Apex en heb nog nooit PUBG aangeraakt.
Ik stuur je een pm voor eventueel eens af te spreken voor duo's? :)
 
Ondertussen 35h achter de kiezen.
Speelt tof met vrienden en heeft leuke momenten. Maar er moet zeker nog wat aan gesleuteld worden.

Grootste klachten:
TTK is veel te willekeurig door de verschillende armors/levels
Op drop landen op een goed armor/wapen maakt je bijna onsterfelijk
Wagens lijken allemaal gepanserd te zijn
Nuke class was al de sterktste. Nu hebben ze de Nuke gebuffed van 5s -> 3s. De nuke moet dienen om mensen uit cover te halen, niet free kills.
Klimmen moet soepeler
Ping systeem is onduidelijk.

Desalniettemin goed geamuseerd.
Speel voornamelijk Apex en heb nog nooit PUBG aangeraakt.
PUBG wordt free to play op 12 januari ;)
 
Terug
Bovenaan