New World

MMORPG PC New World

maar ge kunt een MMO die al 15+ jaar oud is niet vergelijken met een nieuwe MMO.
Gaat gewoon niet :p
 
Ik herinner me nog steeds de eerste eker Deadmines in WoW zoveel jaren geleden.
Da was een fantastische, moeilijke ervaring die dan nog is lang duurde met verschillende bosses die toch een andere strategie nodig hadden.
Wel niet meer te vergelijken met lowlvl dungeons in de huidige retail versie. Daar wordt door gewalst

Ja, daar zat inderdaad wel een stuk meer in dan in een Amrine hier. Maar wel niet vergeten dat Deadmines voor velen onder ons letterlijk de allereerste dungeon ooit was die we speelden, en dat we toen geen ervaren dertigers waren maar pubers die hun eerste MMO speelden. De uitdaging voor MMO developers nu is om enerzijds de drempel laag genoeg te houden voor nieuwkomers tot het genre, en anderzijds complex genoeg om de ondertussen heel erg grote groep veteranen van het genre te overtuigen.
 
Ja, daar zat inderdaad wel een stuk meer in dan in een Amrine hier. Maar wel niet vergeten dat Deadmines voor velen onder ons letterlijk de allereerste dungeon ooit was die we speelden, en dat we toen geen ervaren dertigers waren maar pubers die hun eerste MMO speelden. De uitdaging voor MMO developers nu is om enerzijds de drempel laag genoeg te houden voor nieuwkomers tot het genre, en anderzijds complex genoeg om de ondertussen heel erg grote groep veteranen van het genre te overtuigen.

Nu zit je inderdaad met die extra uitdaging.
Maar de huidige low lvl dungeons van een spel zoals WoW kan je ook niet vergelijken met diezelfde content in een nieuwe MMO.
Ik vond low level content in WoW goed tot WotLK.
Nadien ben ik eigelijk gestopt met WoW en deze zomer terug begonnen.
Hoe lowlvl content dungeon's nu zijn in WoW is echt kak :p
1 en al rush om zo weinig mogelijk tijd te verliezen, heel jammer.
En het wordt pas beter eens je mythics gaat doen vind ik.
Nuja, andere discussie :p
 
Het wordt wel een ander spel vanaf 50. Jammer dat ge wel zo lang moet wachten voor a change of scenery. Maar dus redelijk grindy mmo, met focus op crafting en pvp. What is not to like he.

Ondertussen al een paar dagen 60. Als ge dit irritant levelen vindt hebt ge nog nooit iets dat de neem grindy is gespeeld in uw leven, want leveling was een breeze hier. Ben ook pas een week na officiele release beginnen spelen anders had ik wel al langer 60 geweest.

Combat voelt wat zwak aan. Maar na een paar 1000 uren BDO had ik altijd al voorspeld dat alle combat in toekomstige mmo's maar zwak gingen zijn

Zeker met weapon swaps. Maar een toekomstig mmo gaat toch al serieus zijn schoenen mogen uitkuisen om BDO te overtreffen op dat vlak
 
Het wordt wel een ander spel vanaf 50. Jammer dat ge wel zo lang moet wachten voor a change of scenery. Maar dus redelijk grindy mmo, met focus op crafting en pvp. What is not to like he.

Ondertussen al een paar dagen 60. Als ge dit irritant levelen vindt hebt ge nog nooit iets dat de neem grindy is gespeeld in uw leven, want leveling was een breeze hier. Ben ook pas een week na officiele release beginnen spelen anders had ik wel al langer 60 geweest.

Combat voelt wat zwak aan. Maar na een paar 1000 uren BDO had ik altijd al voorspeld dat alle combat in toekomstige mmo's maar zwak gingen zijn

Zeker met weapon swaps. Maar een toekomstig mmo gaat toch al serieus zijn schoenen mogen uitkuisen om BDO te overtreffen op dat vlak
Ieder zen ding ofc , ik ben nu ene die BDO niks vind , maar ESO dan weer smaakt
Of het nu grindy is of niet , dit game is gewoon nog niet af imo
Vandaag toch ne legendary drop gekregen :p
 
Gisteren gespeeld tot lvl 10 ongeveer. Beter dan ik verwachte na al de comments gelezen te hebben.
Ik heb geen super pc maar dat draait vlot met goeie graphics.
Beetje het craften aan het ontdekken, alle wapens eens getest behalve staf.
Hier ga ik me wel mee kunnen bezig houden 😬

Waar kan je trouwens een staf kopen? Enige wapen dat nog niet gedropt is en kan precies nergens craften.

Zit op Barri momenteel 😊
 
Gisteren gespeeld tot lvl 10 ongeveer. Beter dan ik verwachte na al de comments gelezen te hebben.
Ik heb geen super pc maar dat draait vlot met goeie graphics.
Beetje het craften aan het ontdekken, alle wapens eens getest behalve staf.
Hier ga ik me wel mee kunnen bezig houden 😬

Waar kan je trouwens een staf kopen? Enige wapen dat nog niet gedropt is en kan precies nergens craften.

Zit op Barri momenteel 😊
Arcana workshop, maar op zo een laag level kan je beter een staff kopen op de AH, tot en met tier 3 zijn die goedkoop.
En die zal al veel beter zijn dat hetgeen je craft op jouw level.

Of je doet een aantal faction quests vanaf dat je die kan doen van je faction dealer, en je koopt daar met je eerste tokens je faction staff.
(maar zou ik enkel doen eens je beslist hebt met welk wapen/setup je verder gaat.)
 
Vandaag toch nog 609k op de piek, toch serieus wat hype nog. Maar zal wel afzwakken eens de meeste end game zitten en er niet veel meer te doen valt.
Zoals bij elke nieuwe mmo toch?

Kdenk dat ze het voordeel hebben dat er geen maandelijkse fee is. Dan verlies je imho sneller de mensen die casual spelen.

We zullen zien hoe snel ze servers gaan mergen 🤷🏻‍♂️
 
Zoals bij elke nieuwe mmo toch?

Kdenk dat ze het voordeel hebben dat er geen maandelijkse fee is. Dan verlies je imho sneller de mensen die casual spelen.

We zullen zien hoe snel ze servers gaan mergen 🤷🏻‍♂️
Als ze gewoon content kunnen blijven pompen dan zal de playerbase wel hoog blijven.
 
Gisteren gespeeld tot lvl 10 ongeveer. Beter dan ik verwachte na al de comments gelezen te hebben.
Ik heb geen super pc maar dat draait vlot met goeie graphics.
Beetje het craften aan het ontdekken, alle wapens eens getest behalve staf.
Hier ga ik me wel mee kunnen bezig houden 😬

Waar kan je trouwens een staf kopen? Enige wapen dat nog niet gedropt is en kan precies nergens craften.

Zit op Barri momenteel 😊
Auction house
 
Terug
Bovenaan