New World

MMORPG PC New World

Lol
Levelling is echt wel een beetje de hel op dit moment voor mij. Ben lvl 31 en krijg quests voor lvl 32-34 het enige dat ik kan doen is Town Boards maar dat steekt tegen na een tijd.
 
Laatst bewerkt:
Lol
Levelling is echt wel een beetje de hel op dit moment voor mij. Ben lvl 31 en krijg quests voor lvl 32-34 het enige dat ik kan doen is Town Boards maar dat steekt tegen na een tijd.
Persoonlijk heb ik bijna geen quests gedaan, enkel de main quest. Ik deed vooral town board, wisselde meestal tussen 3/4 zones en kocht dan alles bij de trading post. Portal runs geven ook veel XP en zo krijg je ook weer genoeg azoth om te kunnen fast travelen, craften etc. Dungeons zijn ook ok als je een goeie groep hebt. Voor faction missions te doen krijg je ook dagelijks bonus XP, alsook de PvP missions, is altijd leuk om daar aan mee te doen wanneer uw faction een zone probeert over te nemen. De boar farm heb ik ook even gedaan maar dat was echt enorm saai en is ondertussen ook gefixed denk ik, wel heel snel skinning naar 200 kunnen levelen op die manier.
 
Townboards idd :)

Vanavond is het de eerste betrayel van onze guild tov onze factie :unsure:

Een beetje olie op het vuur gooien. Oh, net zoals Evil, ben ik ook met mijn oude vriendjes aan het spelen van toen we nog hardcore Aion speelde. Echt een heerlijk spel eigenlijk. Vooral endgame met die wars enz
 
Iedereen zegt dat townboards maar die zijn volgens mij generfd gisteren een paar gedaan en ik kreeg rond de 2k exp voor alles. Er zijn quests en sidequests die meer geven. Faction quests ook maar die zijn ook grotendeels bijna hetzelfde.
Portal runs zijn wel tof ja maar kheb de indruk dat het niet veel meer gebeurt, of toch niet in de zone waar ik zit momenteel.

Ah Aion, dat was pas een mindless grind
Fun times though
 
Hoe doe je dat, je eigen factie verraden? :unsure:

Ik ben nu lvl 35 en net gedaan met de drie startgebieden.

Er waren twee war declarations op hetzelfdfe uur, bewust gedaan, zodat de verdedigende factie zijn forces moest verdelen, want 1 van die declarations was Everfall. Maar wij hebben semi onze rug gedraait, en onze core group samen met 16 getransferde friends, allemaal lvl 60, zijn we voor het andere gebied gegaan, cutglass uit eigen belang.

Inprincipe hebben we onze beste members wel naar de geplande war van onze faction gestuurd. Maar we hebben onze core group met die andere 16 naar cutglass gegaan. Holy fuck, jammer dat ik het niet heb opgenomen. Fort overgenomen in 9 minuten lol. Met maar 3 healers btw. Het was echt slaughter. Dus, nu hebben we driie gebeieden met onze company lol. Upkeep kosten worden wel heel zwaar : ' )
 
ik vraag mij eigenlijk af waarom Everfall zo belangrijk is? biedt toch niks meer dan de andere lvl 1 gebieden?
 
Ik denk dat we het niet verder moeten zoeken als dat Everfall centraal ligt.
Dat en het feit dat ik de indruk had dat het rond everfall ook de meeste resources liggen die een beginner nodig heeft en dat ze meestal makkelijkst bereikbaar zijn. Tis daar ook allemaal redelijk open en vlak.
 
nochtans, als ik resources nodig heb, ga ik eerder naar Monarch's Bluffs.

Bij ons proberen we Everfall aan Covenant te laten, zodat die ook eens een gebiedje hebben :D
 
Ok, super graaf spel, maar ik denk elke korting die amazon geeft bij een sale dat er dan een random bug inkomt. En sommige echt game breaking bugs, die echt de end game pijn aan het doen zijn.

Zoals een orichalcum node die je kan respawnen als ge out of sight gaat. Mijn guild is die node nu op onze server 24/7 aan het bemannen zodat niemand hem kan respawnen door out of sight te gaan.

Malevolence boss dewelke 1 keer up is per server reset, wat al een dikke bug is. Maar dan in het midden van die fight despawned hij gewoon. Echt zwaar kut als ge met 10 man eerst hordes van andere facties hebt moeten afmaken,. en dan die boss doen, en dan despawned die gewoon na een half uur potions te poppen -_+

Life staff die ge als mitrailette kunt gebruiken is ook nog altijd niet gefixed.

Jezus fucking amazon. Fix your game of het gaat een vroege dood tegemoet. Dit spel heeft echt fucking veel potentieel. En ik amuseer mij kapot met de wars, en army's managen met onze guild, onze terretories te managen, de towns, het hele politieke gegeven dat er bij hoort en het nodige drama. Maar dit is allemaal game breaking stuff en ik wil het niet zien gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Mensen hebben echt veel te hoge verwachtingen van mmo launches. Enfin, dat mensen zich daar nog steeds zo kunnen in opjagen en verbaasd over zijn versta ik eigenlijk echt niet.
 
Mensen hebben echt veel te hoge verwachtingen van mmo launches. Enfin, dat mensen zich daar nog steeds zo kunnen in opjagen en verbaasd over zijn versta ik eigenlijk echt niet.

Dat er een bug is, of dat er een questje hier en daar niet werkt daar ben ik akkoord mee. Daar heb ik het ook niet over. Ook niet over de stabiliteit in wars. Of over veel bosses die bugged zijn. Ik ben akkoord dat dat allemaal wel gefixed wordt, en daar moeten we maar mee leven. En van die enthousiasme foutjes als met de refining materials, allemaal goed en wel, dat boeit niet zo hard. Is lastig, maar bonne, dat zijn we wel gewoon in elk spel, en dan is het een kwestie van even aan te passen. Maar van die game breaking bugs en shit dat een hele economie verpest. Dat is nefast.

Die orichalcum is nu 1 voorbeeld. Er is ook nog maar 1 van die nodes echt bekend bij de meesten. Wij weten er nog 3 andere zijn, en er zijn er nog meer die het weten op onze server, want we staan er altijd te campen en mensen worden pissed op ons omdat we hun niet laten abusen.
Dan zijn er nog twee andere dingen die ook de economie echt verpesten, waar we elke dag tickets voor sturen. En daar wordt niets mee gedaan.

Echt triestig. Gelukkig is de economie op onze server niet echt zwaar getroffen erdoor. Maar als ik op andere servers ga zien. Lekker is dat : )

Soit, ge hebt gelijk, ik zaag over iets waar ik om geef, en mensen met wie ik al decenia game ook. Maar waaarom maken wij ons er eigenlijk druk in he, sukkels dat we zijn :sarcastic:
 
Je mag daarover zagen, maar da's eerder iets dat je jezelf aandoet. Dit soort zaken zijn nu eenmaal schering en inslag bij elke mmo launch. Dat suckt, maar bij spellen van deze grootte is het gewoon onvermijdelijk. Als je dat niet kan verdragen, dan moet je geen mmo's bij launch spelen imo.

En als je de ontwikkeling van dit spel in het bijzonder gevolgd hebt, dan snap ik al helemaal niet dat je verwacht had om een afgewerkt of gepolijst spel te spelen.

Ik heb al teveel goeie mmo's ten onder zien gaan aan de veel te hoge verwachtingen van de mmo community, die verwachten van elke nieuwe mmo dat ze evenveel content hebben als spellen die al jaren op de markt zijn, of zo gepolijst zijn als die spellen. Er is nog zeer veel werk aan New World, maar ik hoop dat de devs de tijd krijgen om dat werk ook te doen.
 
Moesten ze het levellen versnellen of echt wel betere quests of batrlegroundje in elke 10 level Bracket ik zou die bugs nog door de vingers zien :)
 
Je mag daarover zagen, maar da's eerder iets dat je jezelf aandoet. Dit soort zaken zijn nu eenmaal schering en inslag bij elke mmo launch. Dat suckt, maar bij spellen van deze grootte is het gewoon onvermijdelijk. Als je dat niet kan verdragen, dan moet je geen mmo's bij launch spelen imo.

En als je de ontwikkeling van dit spel in het bijzonder gevolgd hebt, dan snap ik al helemaal niet dat je verwacht had om een afgewerkt of gepolijst spel te spelen.

Ik heb al teveel goeie mmo's ten onder zien gaan aan de veel te hoge verwachtingen van de mmo community, die verwachten van elke nieuwe mmo dat ze evenveel content hebben als spellen die al jaren op de markt zijn, of zo gepolijst zijn als die spellen. Er is nog zeer veel werk aan New World, maar ik hoop dat de devs de tijd krijgen om dat werk ook te doen.

Zoals ik al aanhaalde, ik verwacht geen gepolijst of afgewerkt spel met de endgame content die games met een loopduur van 5 jaar plus hebben.

Ik verwacht dat ze 2 bugs die sinds launch erin zitten, en eentje die in de beta er al in zat, dewelke een hele economie aan het verkloten zijn en de volledige end-game aan het verkloten is op deze moment fixen. Eentje die iedereen als ze kunnen aan het abusen is en dat normaal vinden. En als ze het niet kunnen fixen, dat ze het gewoon disabelen tot als ze een oplossing hebben gevonden.

En dat ze 1 mechanic, die wordt abused door jan en alleman eruit halen, dat een gigantisch grote impact heeft op wars.

Dat is volgens mij niet teveel gevraagd. Al de rest kan ik mee leven. De boss waar ik het over had was gewoon een rant, dat klopt, dat doe ik mezelf aan.
Die andere dingen doe ik niet mezelf aan, en dat is gewoon nefast, en moet ge ook gewoon kunnen toegeven. Heeft niets te maken met te hoge verwachtingen.

Moesten ze het levellen versnellen of echt wel betere quests of batrlegroundje in elke 10 level Bracket ik zou die bugs nog door de vingers zien :)

Ik was op 8 dagen max level. En dan zelfs niet eens hardcore gespeeld zoals ik met de meeste league-starts van Path of Exile doe. Gewoon, op een goed tempo doodgeknald.
Levelen is eigenlijk een beetje te simpel in dit spel. Maar gelukkig, want de leveling experience was niet zo tof, dus.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al aanhaalde, ik verwacht geen gepolijst of afgewerkt spel met de endgame content die games met een loopduur van 5 jaar plus hebben.

Ik verwacht dat ze 2 bugs die sinds launch erin zitten, en eentje die in de beta er al in zat, dewelke een hele economie aan het verkloten zijn en de volledige end-game aan het verkloten is op deze moment fixen. Eentje die iedereen als ze kunnen aan het abusen is en dat normaal vinden. En als ze het niet kunnen fixen, dat ze het gewoon disabelen tot als ze een oplossing hebben gevonden.

En dat ze 1 mechanic, die wordt abused door jan en alleman eruit halen, dat een gigantisch grote impact heeft op wars.

Dat is volgens mij niet teveel gevraagd. Al de rest kan ik mee leven. De boss waar ik het over had was gewoon een rant, dat klopt, dat doe ik mezelf aan.
Die andere dingen doe ik niet mezelf aan, en dat is gewoon nefast, en moet ge ook gewoon kunnen toegeven. Heeft niets te maken met te hoge verwachtingen.



Ik was op 8 dagen max level. En dan zelfs niet eens hardcore gespeeld zoals ik met de meeste league-starts van Path of Exile doe. Gewoon, op een goed tempo doodgeknald.
Levelen is eigenlijk een beetje te simpel in dit spel. Maar gelukkig, want de leveling experience was niet zo tof, dus.
Als werkende mens gaank ni in 8 dagen levellen sorry :) of ge nu hardcore speelt of ni , Quests trekken op niks :)
 
Om dan te zagen dat er niet genoeg endgame content is?
Ik klaag nooit over endgame , ik klaag meestal over midgame :) het levellen is gewoon traag , saai , boring . In andere mmos vink het levellen soms een van de leukste dingen , nu moet ik me naar het inlogscreen sleuren . Nooit ni goe
 
Terug
Bovenaan