World of Warcraft

MMORPG PC World of Warcraft

Dat is idd een kutsysteem met die supplies voor de nieuwe rep, er is wel een manier om dat veel sneller te laten gaan. Je moet supplies gaan farmen en elke keer als je eentje krijgt destroy je die gewoon. Daarna ga je naar de blizzard item restoration website https://eu.battle.net/support/en/restoration/ en krijg je ze allemaal in je mailbox.
Dit werkt niet (meer), volgens mij. Meermaal geprobeerd. Maar die supplies staan niet in de lijst van items die ik kan restoren.
 
Met Season of Discovery opnieuw een account aangemaakt na meer dan 10 jaar... mijn madam was vorige week zondag nen helen dag weg, 's morgens "even" gespeeld en plots was diejn dag voorbij... Eens verslaafd, voor altijd verslaafd is toch wel een dingetje precies. :unsure:

Moet wel zeggen dat ik het een klein beetje een drukke bedoening vind bij momenten. Het kan aan de leeftijd liggen maar de hoeveel info waarmee je in chat gebombeerd wordt in de steden... dat kan ik mij precies toch zo niet herinneren. Zal er wel mee te maken hebben dat een deel van de hardcore populatie van de verschillende servers nu op een zeer beperkt aantal nieuwe server samen hokt.

Vanavond eens een poging doen om een BFD group te vinden, maar ik vermoed dat dat als random pickup niet evident gaat worden. Een guild zoeken in het overaanbod lijkt ook niet evident.

EDIT: Hoezo is Stormwind trouwens ook de central hub voor Alliance momenteel? In Vanila & TBC is dat eigenlijk altijd Ironforge geweest maar daar is het nu quasi leeg precies... ik heb precies wel vage herinneren dat er vroeger enkel een AH was in Ironforge, maar mogelijk herinner ik mij dingen verkeerd :unsure:
 
Met Season of Discovery opnieuw een account aangemaakt na meer dan 10 jaar... mijn madam was vorige week zondag nen helen dag weg, 's morgens "even" gespeeld en plots was diejn dag voorbij... Eens verslaafd, voor altijd verslaafd is toch wel een dingetje precies. :unsure:

Moet wel zeggen dat ik het een klein beetje een drukke bedoening vind bij momenten. Het kan aan de leeftijd liggen maar de hoeveel info waarmee je in chat gebombeerd wordt in de steden... dat kan ik mij precies toch zo niet herinneren. Zal er wel mee te maken hebben dat een deel van de hardcore populatie van de verschillende servers nu op een zeer beperkt aantal nieuwe server samen hokt.

Vanavond eens een poging doen om een BFD group te vinden, maar ik vermoed dat dat als random pickup niet evident gaat worden. Een guild zoeken in het overaanbod lijkt ook niet evident.

EDIT: Hoezo is Stormwind trouwens ook de central hub voor Alliance momenteel? In Vanila & TBC is dat eigenlijk altijd Ironforge geweest maar daar is het nu quasi leeg precies... ik heb precies wel vage herinneren dat er vroeger enkel een AH was in Ironforge, maar mogelijk herinner ik mij dingen verkeerd :unsure:
Vroeger waren de servers veel kleiner, tegenwoordig kiezen ze altijd voor een paar megarealms met 20 verschillende layers ipv 20 verschillende realms te openen waarvan de helft na 2 maanden leeg is. Voor een groep te maken/zoeken zou ik de bulletin board addon installeren, dat maakt het een stuk overzichtelijker.

Ik denk dat Stormwind momenteel populairder is omdat veel mensen aan het levelen zijn en SW ligt vlakbij Westfall, Redridge, Duskwood, waar je veel tijd besteed met deze level cap. Voor endgame content ligt Ironforge centraler denk ik en ook dichterbij de boot naar Kalimdor. Maar ik speel zelden Alliance dus er kan ook een andere reden voor zijn. 😅 Zou eigenlijk denken dat Darnassus nu het populairste zou zijn aangezien je daar de world buff krijgt en het dichtbij de raid en Ashenvale pvp event ligt.
 
Zou eigenlijk denken dat Darnassus nu het populairste zou zijn aangezien je daar de world buff krijgt en het dichtbij de raid en Ashenvale pvp event ligt
Leek me op voorhand voor deze lvl cap ook het meest logische, maar Darnassus is gewoon niet overzichtelijk en niet makkelijk in gebruik.
 
Ik start altijd in Darnassus en vind het net het meest logische en makkelijkste pad voor allie. :)
Nu zeker met de cap tot 25, de zones liggen mooi naast elkaar (Darnassus, auberdine en ashenvale) en minder overrompeling dan in de starterzones rond ironforge/stormwind.

Er is ook een AH, en het flight pad tussen daar en Auberdine is kort.
BFD is daar ook in de buurt, wil ik natuurlijk wel een paar dungeon runs doen voor BFD moet ik wel een trip maken voor Deadmines of SFK, maar voor de rest lekker makelijk alles in de buurt :)
En die bijna constante world buff Darnassus is mooi meegenomen, vooral voor de move speed.

Ik heb dat level pad nu wel al heel veel gedaan de laatste maanden, omdat ik in HC meerdere malen ben gestorven voordat ik level 30 was , dus heel mijn questing is al een routine geworden met een vast pad in die regios.
 
Dit werkt niet (meer), volgens mij. Meermaal geprobeerd. Maar die supplies staan niet in de lijst van items die ik kan restoren.

"They now offer the Class Runes at Friendly Reputation, instead of Honored, as well as a reduced Gold cost."

Goeie tijdelijke oplossing, ik hoop wel dat ze dat reworken in de volgende phase, of meer manieren toevoegen om die rep te farmen. Want als je zo kistje per kistje naar exalted moet gaan... :unsure:
 
ik ben er mee klaar tot de volgende phase. full bis op men feral druid en ben honored/ rank 3 met wsg en heb wat oranje parses in bfd. genoeg gespeeld :p

pvp is maar saai in classic en zeker met deze low level cap dusja.. niet echt incentive om voort te doen. heb er natuurlijk ook maar een shitty class voor.
 
Morgen phase 2, had de interesse ook al een tijdje verloren, vond phase 1 iets te lang. Alvast 20 quests completed om morgen in te leveren. :coolbrows: De "pre-patch" is ook al live, nu krijg je een 50% xp boost om van 1-25 te levelen en nog wat andere changes.
 
Heeft nu tijdelijk ook een battle royale mode. Vereist wel nog een WoW-abonnement.

Plunge into a challenging battle that earns excellent rewards for World of Warcraft® Modern and Classic progression realms. All you have to do is survive…and plunder. Can't seem to stay in the realm of the living? No problem. Plunderers still gain progression that helps unlock new rewards.

Each match is 10-15 minutes long and has 60 players per match, with the winner being the last one standing. Level up and acquire new abilities and spells by killing creatures and enemies, looting chests, and avoiding the encroaching storm.



 
Ja gisteren wat zitten kijken op twitch na de VS patch en is nog wel fun.
Je moet ook niets van kennis hebben ivm wow classes en races, staat er volledig los van.

Vandaag na Eu maintenance beschikbaar.

Zelf misschien de volgende weken eens kijken als het nog leeft, vandaag Alone in the Dark en Vrijdag Dragons Dogma dus zeker geen tijd voor dees :)
 
Gisteren eens zelf een paar spelletjes gespeeld en tis wel fun voor een uurke.
Eens je de mechanics doorhebt heb je ook wel snel de "meta" door (Vuur tornado voor moment) en dan is het ook al veel minder qua plezier.
Ze gaan dat toch eens deftig mogen balancen met de andere skills, zodat niet iedereen met een vuurkolk rond zich rondloopt, zo is de fun er ook snel af.
 
Gisteren eens zelf een paar spelletjes gespeeld en tis wel fun voor een uurke.
Eens je de mechanics doorhebt heb je ook wel snel de "meta" door (Vuur tornado voor moment) en dan is het ook al veel minder qua plezier.
Ze gaan dat toch eens deftig mogen balancen met de andere skills, zodat niet iedereen met een vuurkolk rond zich rondloopt, zo is de fun er ook snel af.
Blizzard en balancen nooit een goede combi geweest 🤣
 
Weer een nieuwe versie aangekondigd van een oude expansie, maar standalone en niets te zien met classic of Sod :oink:


Remix uses character talents, classes, and abilities from the current retail version, and characters will be able to be carried over at the end of Remix into the main game.



 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan