Idem hier, ook lvl 23'ish, server: Bari.
Ik speel het ook maar af en toe, het repetitieve gevoel was/is te groot (maar dat is ook eigen aan een mmorpg zeker?).
Straf dat dit soort game na een paar weken al volledig uit de schijnwerpers verdwenen is en al heel wat spelers verloren is...
Ik was zeker dat dit ging gebeuren, als je mijn vorige feedback leest van maanden voor release op de eerste pagina's van deze thread.
Ik gaf het 4 weken na release voor we dit gingen zien, zit er niet ver van imo.
Ik had het al 2x refunded voor release en toch ook nog aan begonnen, maar na weken gatheren, craften en dezelfde mobs en plaatsen te gaan grinden mbt pve heb ik het ook wel weer gezien.
De content om je lang bezig te houden terwijl je plezier hebt is er gewoon niet, ookal hebben ze hun best gedaan na de eerste beta's.
En je kan er wel van uitgaan dat het in de toekomst zal beteren, maar daar heb je niets aan als je momenteel al geen "fun" meer hebt he.
En alle issues in het spel de laatste weken doen er ook geen deugd aan. (economie om zeep, glith en exploits etc)
Ik heb deze ervaring met alle mmo games waar pvp de hoofdbrok is, het constante kat en muisspel is niet voor iedereen wat een spel leuk maakt.
Bij release springt iedereen er op en masse, want velen van ons zitten al jaren met een MMO hongertje, maar eens het duidelijk word dat het hoofddoel inderdaad pvp is op lange termijn haken de meesten af, en blijft er een vaste groep van pvp spelers over.