New World

MMORPG PC New World

Als werkende mens gaank ni in 8 dagen levellen sorry :) of ge nu hardcore speelt of ni , Quests trekken op niks :)

Levelen moet ge ook niet via uw quests doen maar via townboards en reputation ;)

Shitloads aan xp.

Ik ben ook een werkende mens jammer genoeg :(

Sowieso akkoord dat de leveling exp niet de beste is om het genuanceerd te zeggen.
 
Levelen moet ge ook niet via uw quests doen maar via townboards en reputation ;)

Shitloads aan xp.

Ik ben ook een werkende mens jammer genoeg :(

Sowieso akkoord dat de leveling exp niet de beste is om het genuanceerd te zeggen.
Townboards zijn nerfed. Amazon heeft dat generfed met de 1ste of 2de patch, ik krijg bij townboards in Brightwood nog niet eens 1k exp voor een quest. 600-800 exp voor kill quests, crafting en gathering quests.
Op dit moment geven quests echt wel meer exp en faction quests.
 
Townboards zijn nerfed. Amazon heeft dat generfed met de 1ste of 2de patch, ik krijg bij townboards in Brightwood nog niet eens 1k exp voor een quest. 600-800 exp voor kill quests, crafting en gathering quests.
Op dit moment geven quests echt wel meer exp en faction quests.

Townboards geven ook reputation voor de zone. En elke keer ge daar een level up bij doet krijgt ge een shitload aan xp. Daar zit de grote xp in bij townboards. Ni de xp van de townboard zelf
 
Townboards geven ook reputation voor de zone. En elke keer ge daar een level up bij doet krijgt ge een shitload aan xp. Daar zit de grote xp in bij townboards. Ni de xp van de townboard zelf
Niks van gemerkt ben nochtans vandaag lvl 23 brightwood standing geworden.
 
en ook niet vergeten: als ge een region rep level krijgt, zit er soms een XP boost bij als ge in die region zit. speelt ook mee.
 
Als ge naar de steam charts kijkt. Wel al enorme drop in spelers voor nog maar een maand uit te zijn. Geen verassing. Met die laatste absurde exploits... html chat box (iets dat WoW in 2004 al had opgelost) waardoor ge clients van andere spelers kunt doen crashen. Wanneer ge windowed speelt uw window met uw muis vasthouden en ge zijt onsterfbaar. En de eene patch zorgt ervoor dat er dan een ander probleem onstaat waardoor mensen die iets verkocht hadden op de market terwijl ze offline waren nooit hun geld hebben ontvangen. En nog zoveel glitches en exploits...

500 mil is het budget van Amazon Games? Amai.
En dan spreek ik nog niet over het gebrek aan content, copy paste van towns, domme side quests, gebrek aan verhaal, simplistische combat, PVP faction clusterfuck

Kzie niet veel toekomst in deze MMO.
 
Wie speelt er nog?

Ik vind het nog altijd best geestig, maar ik speel dan ook heel casual. Net level 43. Serveractiviteit begint helaas af te nemen, maar mijn company blijft voorlopig heel actief.
 
Ik speel ook nog, Lvl 23 en ook heeeel casual.
Quests beginnen ook vrij repetitief te worden, maar das mss omdat ik nog in die beginzones zit. Dit verlengd weekend eens wat meer mainquests doen en mss eens op zoek gaan naar een company 😅
 
Ik speel ook nog, Lvl 23 en ook heeeel casual.
Quests beginnen ook vrij repetitief te worden, maar das mss omdat ik nog in die beginzones zit. Dit verlengd weekend eens wat meer mainquests doen en mss eens op zoek gaan naar een company 😅

Idem hier, ook lvl 23'ish, server: Bari.
Ik speel het ook maar af en toe, het repetitieve gevoel was/is te groot (maar dat is ook eigen aan een mmorpg zeker?).
Straf dat dit soort game na een paar weken al volledig uit de schijnwerpers verdwenen is en al heel wat spelers verloren is...
 
Idem hier, ook lvl 23'ish, server: Bari.
Ik speel het ook maar af en toe, het repetitieve gevoel was/is te groot (maar dat is ook eigen aan een mmorpg zeker?).
Straf dat dit soort game na een paar weken al volledig uit de schijnwerpers verdwenen is en al heel wat spelers verloren is...
Ik was zeker dat dit ging gebeuren, als je mijn vorige feedback leest van maanden voor release op de eerste pagina's van deze thread.
Ik gaf het 4 weken na release voor we dit gingen zien, zit er niet ver van imo.
Ik had het al 2x refunded voor release en toch ook nog aan begonnen, maar na weken gatheren, craften en dezelfde mobs en plaatsen te gaan grinden mbt pve heb ik het ook wel weer gezien.

De content om je lang bezig te houden terwijl je plezier hebt is er gewoon niet, ookal hebben ze hun best gedaan na de eerste beta's.
En je kan er wel van uitgaan dat het in de toekomst zal beteren, maar daar heb je niets aan als je momenteel al geen "fun" meer hebt he.

En alle issues in het spel de laatste weken doen er ook geen deugd aan. (economie om zeep, glith en exploits etc)

Ik heb deze ervaring met alle mmo games waar pvp de hoofdbrok is, het constante kat en muisspel is niet voor iedereen wat een spel leuk maakt.
Bij release springt iedereen er op en masse, want velen van ons zitten al jaren met een MMO hongertje, maar eens het duidelijk word dat het hoofddoel inderdaad pvp is op lange termijn haken de meesten af, en blijft er een vaste groep van pvp spelers over.
 
Wie speelt er nog?

Ik vind het nog altijd best geestig, maar ik speel dan ook heel casual. Net level 43. Serveractiviteit begint helaas af te nemen, maar mijn company blijft voorlopig heel actief.

Ik speel ook nog. Zalig spel nog altijd. Server hier is goed. En we zijn nog lekker aan het dominaten voorlopig.
 
is dat niet ook een beetje het probleem bij al die nieuwe MMO's tegenwoordig? dat ge gewoon héél veel alleen kunt doen, zodat er niet echt incentive is om sociaal te gaan doen ingame?

ik heb indertijd 3 jaar aan een stuk bijna exclusief WoW gespeeld, omdat je solo toch wel heel veel miste, en je zo automatisch begon groups te zoeken. zo een paar keer met dezelfde "randoms" deadmines etc gedaan, waardoor die mij in hun heel actieve guild gebracht hebben. en puur daarvoor blijven spelen...
 
is dat niet ook een beetje het probleem bij al die nieuwe MMO's tegenwoordig? dat ge gewoon héél veel alleen kunt doen, zodat er niet echt incentive is om sociaal te gaan doen ingame?

ik heb indertijd 3 jaar aan een stuk bijna exclusief WoW gespeeld, omdat je solo toch wel heel veel miste, en je zo automatisch begon groups te zoeken. zo een paar keer met dezelfde "randoms" deadmines etc gedaan, waardoor die mij in hun heel actieve guild gebracht hebben. en puur daarvoor blijven spelen...
Niet dat hij de messiah"s is van mmorpgs maar Asmongold heeft 500+ uren in new world dus hier it is :
 
Niet dat hij de messiah"s is van mmorpgs maar Asmongold heeft 500+ uren in new world dus hier it is :
Kan mij er wel in vinden game is gewoon gehyped door twitch community als de nieuwe grote mmo wanneer het totaal niet klaar was.

Zijn plus en min punten zijn ook terecht.

Mooie wereld sound ook goed maar weining verschillende mobs wapens amper story dungeons die barebones zijn.

Steden die gewoon het zelfde aanvoellen het is naar mijn mening een average mmo zou het een 5 of 6 geven het concept is goed maar de uitwerking ervan is slecht en een roadmap zou de game zeker goed doen.
 
Benieuwd! Ik speel nu hatchet/life staff met een mix van strength/focus/constitution, wat goed werkt om te levellen maar mij voor al de rest nogal gimpt, maar met die void gauntlet kan ik misschien omschakelen naar puur focus/constitution. Dan moet ik wel hatchet laten vallen en die is zo leuk :love:
 
Terug
Bovenaan