Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga voor 3-2, voor Frankrijk.
Na het portret van Mbappe op Sporza, heb ik wel wat respect voor die kerel gekregen. Ik gun hem de 2e titel wel, met een hattrick erboven op.

Zou ook een heerlijk vervolg zijn op de GOAT-discussie, na 20 jaar gezeik Ronaldo-Messi komt er tijdens de herfst van hun carriere gewoon iemand nog beter dan beiden.
Over welk portret heb je het? Valt dat nog ergens te bekijken?
 
Het feit dat het zich in de late herfst afspeelt met vriestemperaturen zal daar ook wel mee te maken hebben :rofl:
Andere WK's was de Duivelsgekte toch veel groter. Ik heb nauwelijks Belgische vlaggen gezien deze keer. Als ge kunt buiten een match volgen op een groot scherm is dat toch nog een heel andere ervaring, nu was het gewoon vanuit de zetel.
 
zot eigl , nu een WK gehad in een stad eigl , meer lijkt Qatar niet te zijn , Doha en woestijn. En volgend WK in 3 gigantische landen die het eigl elk apart ook zouden kunnen organiseren .

Het WK als land alleen organiseren is bijna niet meer mogelijk wegens de te zotte kosten eraan verbonden. Er zijn maar 5 landen die het alleen kunnen organiseren, naast Qatar: de VS, Engeland, Duitsland, Frankrijk en China. Elk ander land moet zoveel investeringen doen, dat ze samengaan met andere landen om de kosten te delen.
Canada en Mexico kunnen zoiets echt niet alleen kunnen organiseren.
 
Penalty Coman




free picture sharing site

Regel: 'When the ball is kicked, the defending goalkeeper must have at least part of one foot touching, or in line with, the goal line.’

🤫🤫🤫

@Gavin was mij voor met hierop te reageren
Ik wou enkel nog zeggen dat het mij bij Courtois ook opviel dat hij letterlijk achter zijn doellijn gaat staan en van daaruit vertrekt om naar voor te duiken bij een strafschop. Ik ben geen keeperstrainer, maar dat blijkt dus te helpen (omdat je 'naar voor' kan duiken op die manier terwijl je toch met 1 voet achter of op de lijn blijft)
 
Het WK als land alleen organiseren is bijna niet meer mogelijk wegens de te zotte kosten eraan verbonden. Er zijn maar 5 landen die het alleen kunnen organiseren, naast Qatar: de VS, Engeland, Duitsland, Frankrijk en China. Elk ander land moet zoveel investeringen doen, dat ze samengaan met andere landen om de kosten te delen.
Canada en Mexico kunnen zoiets echt niet alleen kunnen organiseren.
weja Mexico heeft het wel al gedaan natuurlijk in 86 . Tijden veranderen , maar nu heb je een WK over bijna gans Noord-Amerika , nadat je een WK had in een stad Doha .
 
Landen zoals Engeland, Duitsland, Frankrijk, ... hebben natuurlijk de stadions al, terwijl Qatar de infrastructuur nog niet had. Maar die hebben geld te veel. Straf voor zo'n prutslandje met nog geen 3 miljoen inwoners. Ik denk dat het juist lukt doordat Qatar een dictatuur is, in een democratie zou dat nooit lukken, de investering voor zo'n WK is gewoon niet in verhouding tot het BNP van het land.
 
Ik hoop op een epische finale zoals we nog nooit hebben gezien op het WK.
Genre Liverpool - AC Milan' 3-3, maar dan eindigen met een 4-3 op hoekschop in de laatste minuut van reguliere speeltijd voor eender welke ploeg.
Graag twee hattricks van Messi en een Franse speler erbij.
Met tien gele kaarten en drie rode eraan toegevoegd.
Dat verdient het beste WK ooit :unsure:.
Nou, je had bijna gelijk! :D
 
nah honderden of meer voorbeelden van het absolute tegendeel.

Geloof in eigen kunnen dat wel
Brady, Schumacher, MJ...als ik denk aan mensen die hun sport echt gewoon gedomineerd hebben dan zijn er toch meer wel met een gezonde dosis etter dan zonder.
 
Uiteindelijk toch wel een tof WK vind ik. Finale was veel leuker dan de meeste mensen vooraf dachten en ik vond enkel de achtste finales iets minder. Groepsfase en alle andere KO matchen waren plezant.

Had veel sympathie voor Kroatië en Marokko en vond het tof dat ze zo ver geraakt waren maar soms vraag ik mij toch af wat zo'n Duitsland had kunnen doen als die er ni al na de 1ste ronde uit lagen... Die hebben echt mooi voetbal gespeeld. Sowieso ook jammer dat er veel toplanden in de rechterkant van de tabel zaten. Frankrijk, Engeland, Portugal, Spanje en Zwitserland allemaal aan dezelfde kant samen met een Marokko dat dan uiteindelijk heel sterk bleek te zijn. Had het wel tof gevonden om bijvoorbeeld Portugal of Engeland in de andere helft te zien. Ma bon, dat is maar praat achteraf natuurlijk.
 
Gert Verheyen heeft het in Villa Sporza over een gezien filmpje van Emiliano Martinez, waarvan hij hoopt dat het nooit op TV verschijnt. Ik wil natuurlijk de link weten naar dat bewuste filmpje.
 
Heb van dit wk mss hoop en al drie matchen gezien, wel veel pers berichten gelezen en het lag er vinger dik op dat het messi moest worden die de Argentijnse ploeg over de streep moest helpen. Het is hem gegund, maar de maniertjes van hemzelf en andere ploegmaats geeft toch bittere nasmaak. We kunnen nu stellen dat hij de beste allertijden is. En mag die eeuwige discussie nu op houden Ronaldo/Messi
 
Heb van dit wk mss hoop en al drie matchen gezien, wel veel pers berichten gelezen en het lag er vinger dik op dat het messi moest worden die de Argentijnse ploeg over de streep moest helpen. Het is hem gegund, maar de maniertjes van hemzelf en andere ploegmaats geeft toch bittere nasmaak. We kunnen nu stellen dat hij de beste allertijden is. En mag die eeuwige discussie nu op houden Ronaldo/Messi
We? Gij en wie dat wilt mag dat vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan