Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt grappig hoe er hier mensen zijn die nu zeggen dat de "goat" discussie hiermee beslist is.
Die is er nooit geweest, het is niet Messi, het is niet CR7, het is altijd al Pele geweest :fingerguns:
 
Jeetje dat filmpje van Martinez, doe normaal :laugh:
🤡
emiliano-martinez-argentina-poses-photo-783780524.jpg
 
Je kan nooit over dé goat spreken, altijd over de beste van zijn generatie. Hoe kan je nu weten hoe speler x ging gedijen in periode x en zo verder en zo meer.
Ik ben nooit een fan geweest van Messi en nog steeds niet maar dit is natuurlijk wel gewoon de grootste ooit. In statistieken en prestaties nooit meer te evenaren.
 
Jammer dat Messi niet stopt na deze titel. Was een mooi einde geweest. Je wilt toch niet, met alle respect, eindigen zoals Ronaldo bij de nationale ploeg. Zonde.
Ach dat maakt toch niets meer uit, die man heeft alles gewonnen voor zijn land. De Copa America, de Finalissima, het WK en eigenlijk mag je die Olympische gouden medaille ook nog meetellen.

Die man is ook nog gewoon Olympisch kampioen, hoe speciaal is dat?
 
Ach dat maakt toch niets meer uit, die man heeft alles gewonnen voor zijn land. De Copa America, de Finalissima, het WK en eigenlijk mag je die Olympische gouden medaille ook nog meetellen.

Die man is ook nog gewoon Olympisch kampioen, hoe speciaal is dat?
Mee eens, maar het was toch het mooiste einde geweest
 
Ach dat maakt toch niets meer uit, die man heeft alles gewonnen voor zijn land. De Copa America, de Finalissima, het WK en eigenlijk mag je die Olympische gouden medaille ook nog meetellen.

Die man is ook nog gewoon Olympisch kampioen, hoe speciaal is dat?
maar heeft hij de Croky Cup gewonnen? dacht het niet, he.

seriously though: eigenlijk zou het schoon zijn moest hij naar Boca Juniors gaan, en Copa Libertadores winnen.
maar op zich: zelfs zonder WK zou het een mooi palmares geweest zijn.
en qua Ronaldo: ik denk dat de media die zaak helemaal opblazen, dat hij zich daar zelf minder van aan trekken. die mens heeft ook een mooi palmares, die moet zich echt niks aantrekken van wat er nu over hem geschreven wordt.
 
Brady, Schumacher, MJ...als ik denk aan mensen die hun sport echt gewoon gedomineerd hebben dan zijn er toch meer wel met een gezonde dosis etter dan zonder.
Dat kan maar Nadal, Federer, Stephen Hendry, Ronny O’Sullivan bewijzen het tegendeel. Dat zijn ook beesten, maar die dagen zichzelf uit (niet hun tegenstander)

Zelfs Nina derwael is wereldtop en is een lieveke 😊 of misschien ligt dat aan de vrouwen want Clijsters en Henin waren toch ook geen ettertjes
 
Dat kan maar Nadal, Federer, Stephen Hendry, Ronny O’Sullivan bewijzen het tegendeel. Dat zijn ook beesten, maar die dagen zichzelf uit (niet hun tegenstander)

Zelfs Nina derwael is wereldtop en is een lieveke 😊 of misschien ligt dat aan de vrouwen want Clijsters en Henin waren toch ook geen ettertjes
Clijsters en Henin zijn Belgen. Nuff said. ;)
 
Ik heb hier dus niet alles nagelezen, maar dat zwart doorzichtig kleedje is toch not done imo

Precies of ze gaan u in Duitsland in ne lederhosen steken of in hawai in een rieten rokje, of Schotland in ne kilt...

Dit was overkill in de hoogste graad, en had hier totaal geen plaats...

Way to go om zijn moment de gloire te verne*ken
 
Meeste talent? Wrs Messi?
Meest compleete atleet? Hands down Cristiano.
Meeste talent dat ik ooit gezien heb zonder twijfel Ronaldinho. Meest compleet vind ik net Messi. Vrije trappen, dribbels, goals, assists, ... Steekt Messi C. Ronaldo gewoon netjes voorbij, het enige wat Ronaldo beter doet zijn kopballen (om hem daar dan completer voor te vinden omdat hij 2 meter hoger springt...). Soit, non-discussie op zich?.
 
Ik heb het iets meer voor Cr7 zijn gedrevenheid..motivatie de atleet op zich . puur talent en beste voetballer absoluut Messi. Los daarvan ben ik blij dat die volledige show in Qatar voorbij is.
Wel een geweldige finale 😍
 
Meeste talent dat ik ooit gezien heb zonder twijfel Ronaldinho. Meest compleet vind ik net Messi. Vrije trappen, dribbels, goals, assists, ... Steekt Messi C. Ronaldo gewoon netjes voorbij, het enige wat Ronaldo beter doet zijn kopballen (om hem daar dan completer voor te vinden omdat hij 2 meter hoger springt...). Soit, non-discussie op zich?.
Laat ons eerlijk zijn: De discussie ging natuurlijk altijd over statistieken. Ronaldo staat nu op meer dan 800 officiële goals en heeft 9 seizoenen lang belachelijke statistieken bij Real gehaald waarmee hij andere legendes (de andere Ronaldo bijvoorbeeld) ruimschoots heeft overtroffen.

Maar ik moet ook eerlijk zijn: Als je zoals Messi alle landenprijzen wint voor je land dan ben je toch de grootste. Temeer omdat Ronaldo (met toch sterke Portugese lichtingen, zelfs dit Portugal was niet minder dan dit Argentinië dit WK) op WK's echt heel weinig heeft laten zien. Dat is voor mij nog het grootste mysterie: Dat Portugal de laatste sinds 2006 zo slecht heeft gepresteerd op WK's.
 
Echt grappig hoe er hier mensen zijn die nu zeggen dat de "goat" discussie hiermee beslist is.
Die is er nooit geweest, het is niet Messi, het is niet CR7, het is altijd al Pele geweest :fingerguns:
Dat is uw mening dan. Voor mij en velen is het Messi. Pelé had een veel beter team rond zich.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan