Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor dom einde van hun uitzendingen daar op Sporza. Wat een belachelijk moment om die Tiktok filmpkes boven te halen.
Ik hoop ook dat ze het stiekem even hebben gecheckt. Ik zou daar anders niet mee kunnen lachen. Publiek op Tiktok is iets anders dan op nationale tv, zeker als uw dochter er in mee doet.
 
Hulde ook aan Scaloni, eerst de Copa America en nu het WK.

Messi & co lopen er al 16 jaar rond en nu pas echte successen, de coach verdient toch zeker een bloemetje.
Die heeft na Nederland zijn tactiek ook aangepast. Tegen NL met 5 achterin om dan tegen Kroatië met 4 achterin te spelen om zo Modric en kornuiten lam te leggen.
 
Ik vond het een pover WK. Op de finale na natuurlijk
Ergens vind ik het echte speciale aan het WK toch dat het elkaar zo afwisselt. Deze eeuw: Brazilië, Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Argentinië.

Die diversiteit maakt het landenvoetbal toch echt het grootste dat er is in de wereld op sportgebied. Het ligt zo dicht bij elkaar.
 
Had Frankrijk gewonnen dan stond hier arme Messi. Er gaat altijd een superster zijn die het niet verdient. Er moet nu eenmaal een verliezer zijn. :frown:

Ach wij Hollanders hebben 3 WK-finales verloren en hij heeft al een titel op zak. Even ter relativering. Weinig medelijden kan ik je vertellen.

Ik gun het Messi sowieso meer, daar niets van, maar ik bedoel: net een giga-teleurstelling, om dan nog als verplicht nummertje te worden uitgefloten door tienduizenden Argentijnen en wat fototjes te gaan maken. Redelijk onnodig imo.
 
kadee.png


:rofl::rofl:
 
Hoppaaaa, het volgende complot volgens Silence!

Alé, toch 1 positief iets met het eindigen van het WK, die zilveren hoedjes mogen in de schuif.
Ik zeg niet dat het een complot is

Gewoon zoveelste bewijs dat die arbitrage op gans dat toernooi op niks trekt.

De regel is toch duidelijk? En dit is duidelijk niet wat de regel zegt, toch?
Dus verwacht je een ingreep van de assistent ref/var

Volg gwn de fcking regels van het spel
 
Zwaar genoten van deze finale! Oprecht blij dat Argentinië het over de streep heeft getrokken met penalty's, verdienen dit op basis van hun match imo.
 
Ik zeg niet dat het een complot is

Gewoon zoveelste bewijs dat die arbitrage op gans dat toernooi op niks trekt.

De regel is toch duidelijk? En dit is duidelijk niet wat de regel zegt, toch?
Dus verwacht je een ingreep van de assistent ref/var

Volg gwn de fcking regels van het spel
Ik erger mij zot aan foutieve inworpen. Met 1 hand smijten, pisballeke dat uit hun handen valt, voet of voeten op de lijn.
I feel you Silence
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan