Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar voor Messi is het wel zo goed als de laatste kans, Mbappé is nog maar 23Had Frankrijk gewonnen dan stond hier arme Messi. Er gaat altijd een superster zijn die het niet verdient. Er moet nu eenmaal een verliezer zijn.![]()
Ik hoop ook dat ze het stiekem even hebben gecheckt. Ik zou daar anders niet mee kunnen lachen. Publiek op Tiktok is iets anders dan op nationale tv, zeker als uw dochter er in mee doet.Wat voor dom einde van hun uitzendingen daar op Sporza. Wat een belachelijk moment om die Tiktok filmpkes boven te halen.
)

Heeft ook in het straatbeeld nooit echt geleefd.Ik vond het een pover WK. Op de finale na natuurlijk
Die heeft na Nederland zijn tactiek ook aangepast. Tegen NL met 5 achterin om dan tegen Kroatië met 4 achterin te spelen om zo Modric en kornuiten lam te leggen.Hulde ook aan Scaloni, eerst de Copa America en nu het WK.
Messi & co lopen er al 16 jaar rond en nu pas echte successen, de coach verdient toch zeker een bloemetje.
Ergens vind ik het echte speciale aan het WK toch dat het elkaar zo afwisselt. Deze eeuw: Brazilië, Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Argentinië.Ik vond het een pover WK. Op de finale na natuurlijk
Hoppaaaa, het volgende complot volgens Silence!Penalty Coman
![]()
![]()
free picture sharing site
Regel: 'When the ball is kicked, the defending goalkeeper must have at least part of one foot touching, or in line with, the goal line.’
![]()
Had Frankrijk gewonnen dan stond hier arme Messi. Er gaat altijd een superster zijn die het niet verdient. Er moet nu eenmaal een verliezer zijn.![]()
Ach wij Hollanders hebben 3 WK-finales verloren en hij heeft al een titel op zak. Even ter relativering. Weinig medelijden kan ik je vertellen.
Ik zeg niet dat het een complot isHoppaaaa, het volgende complot volgens Silence!
Alé, toch 1 positief iets met het eindigen van het WK, die zilveren hoedjes mogen in de schuif.
Het is hier door de media finaal verknald door het eerst collectief negatief te benaderen. En toen er werd gevoetbald ging men pas enthousiast doen. Dan is het te laat.Heeft ook in het straatbeeld nooit echt geleefd.
Ik erger mij zot aan foutieve inworpen. Met 1 hand smijten, pisballeke dat uit hun handen valt, voet of voeten op de lijn.Ik zeg niet dat het een complot is
Gewoon zoveelste bewijs dat die arbitrage op gans dat toernooi op niks trekt.
De regel is toch duidelijk? En dit is duidelijk niet wat de regel zegt, toch?
Dus verwacht je een ingreep van de assistent ref/var
Volg gwn de fcking regels van het spel