Dat was de vorige keer nog anders.wel een geluk dat al die individuele prijzen naar spelers gaan die toevallig de finale moesten spelen. moeten ze niemand speciaal laten over komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was de vorige keer nog anders.wel een geluk dat al die individuele prijzen naar spelers gaan die toevallig de finale moesten spelen. moeten ze niemand speciaal laten over komen.
Ik wil nooit meer iemand horen die zegt dat strafschoppen een loterij zijn.Op basis van prestaties heeft Argentinië het niet gestolen.
Flitsen van Frankrijk waren geniaal, maar hebben een vrij povere wedstrijd alles bij elkaar gespeeld.
De penaltyprestaties van Lloris ook gewoon ondermaats, was triestig om zien.
Haaland schat ik hoger in.Maar het is wel duidelijk dat met Mbappé de wissel van de wacht echt helemaal is ingezet. Wat een fenomeen is dat jongens. Als die zo blijft spelen, is er over 10 jaar geen discussie meer over wie de GOAT is.
Toch al 2 prijzen die Messi is misgelopen![]()
Strafschoppen zijn en blijven een loterijIk wil nooit meer iemand horen die zegt dat strafschoppen een loterij zijn.

Slaat op niks, en dat weet je.Strafschoppen zijn en blijven een loterij![]()
Lijkt me toch ook geen toeval dat Martinez zo veel penalties pakt, volgens mij doet die het gewoon goed.Strafschoppen zijn dus toch echt een loterij hé.
Viel me ook op.Heeft die Martinez nu echt zijn trofee recht vooruit op zijn kruis gezet?Kzag die Sheik al scheef kijken
![]()

Had Frankrijk gewonnen dan stond hier arme Messi. Er gaat altijd een superster zijn die het niet verdient. Er moet nu eenmaal een verliezer zijn.Arme Kylian. Dit verdient niemand tbh.

Bizarre wedstrijd inderdaad. Frankrijk compleet impotent voor 70 minuten en dan Mbappé die gewoon even demonstreert dat je hem effectief technisch directeur zou maken om hem bij je club te krijgen.toch wel 1 van de betere wedstrijden ooit, al dat gezaag hier en complot theoriën.
Als neutrale toeschouwer is dit toch gewoon een waanzinnige match geweest?
Geniet er toch gewoon van met al dat gezeik hier.

Ach wij Hollanders hebben 3 WK-finales verloren en hij heeft al een titel op zak. Even ter relativering. Weinig medelijden kan ik je vertellen.Arme Kylian. Dit verdient niemand tbh.