Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op basis van prestaties heeft Argentinië het niet gestolen.
Flitsen van Frankrijk waren geniaal, maar hebben een vrij povere wedstrijd alles bij elkaar gespeeld.
De penaltyprestaties van Lloris ook gewoon ondermaats, was triestig om zien.
Ik wil nooit meer iemand horen die zegt dat strafschoppen een loterij zijn.
 
Maar het is wel duidelijk dat met Mbappé de wissel van de wacht echt helemaal is ingezet. Wat een fenomeen is dat jongens. Als die zo blijft spelen, is er over 10 jaar geen discussie meer over wie de GOAT is.
Haaland schat ik hoger in.
Natuurlijk is de kans dat die ooit iets wint met Noorwegen zo goed als onbestaande.
 
Toch al 2 prijzen die Messi is misgelopen :unsure:

De WK-records van Lionel Messi (sporza)


Meeste matchen ooit op een WK: 26
Meeste matchen als aanvoerder: 19
Meeste goals + assists: 21 (13 goals, 8 assists)
Meeste goals voor Argentinië op WK: 13 (3 meer dan Batistuta)
Meeste gescoorde strafschoppen: 6
Meeste keren Man van de Match: 11

Meeste gemiste strafschoppen: 2
 
Fijne wedstrijd. Zeker niet de spectaculairste en absoluut niet de beste. Wel een WK finale om niet snel te vergeten. Mbappe is een beest.
 
toch wel 1 van de betere wedstrijden ooit, al dat gezaag hier en complot theoriën.

Als neutrale toeschouwer is dit toch gewoon een waanzinnige match geweest?

Geniet er toch gewoon van met al dat gezeik hier.
Bizarre wedstrijd inderdaad. Frankrijk compleet impotent voor 70 minuten en dan Mbappé die gewoon even demonstreert dat je hem effectief technisch directeur zou maken om hem bij je club te krijgen. :unsure:

Is het een beetje wrang door de randverschijnselen? Ja en nee. Die penalty was er geen en was tevens al de zoveelste meevaller voor Argentinië dit WK maar… Zij waren wel baas voor het grootste deel van de wedstrijd. En ja die pingels moet je er ook nog inschieten he.

Ik heb me alvast goed geamuseerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan