Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Mourinho ontslagen...

Zag het ook net. Wat een dwaze beslissing toen om Pochettino te ontslaan voor Mourinho...
Mourinho is gewoon geen topcoach meer.

Bizarre timing een week voor de bekerfinale
Of net niet, de eerste matchen na zo'n ontslag speelt een ploeg vaak beter (bevrijd? of gewoon andere tactiek waardoor de tegenstand niet weet wat te verwachten)
 
Zag het ook net. Wat een dwaze beslissing toen om Pochettino te ontslaan voor Mourinho...
Mourinho is gewoon geen topcoach meer.


Of net niet, de eerste matchen na zo'n ontslag speelt een ploeg vaak beter (bevrijd? of gewoon andere tactiek waardoor de tegenstand niet weet wat te verwachten)

Het 'schock'-effect dat ge vaak ziet inderdaad, maar of het bij Tottenham gaat werken? Ik vond Mourinho goed begonnen, had dan natuurlijk de pech van de vele blessures, maar het 2de deel v/h seizoen was inderdaad matig. De vraag is of het aan het team ligt of aan de coach? Heb de indruk dat ze zelden op het niveau gekomen zijn van onder Pochetinno ten tijde van de CL finale. Erna was dat team ook echt uitgeblust precies...


Alhoewel het een bizar seizoen is, vind ik het wel tof. Denk dat niemand had verwacht dat West Ham nu 5de zou staan. :p
 
Hoeveel gelukt heeft Liverpool alweer...

edit: dan toch gerechtigheid
 
Het hangt ook wel af van de blessure van Kevin hé. Als die er niet bij kan zijn tegen PSG dan weet ik nog niet of MC wel de finale gaat halen. Das toch een draaischijf dat ze gaan missen dan.
KDB staat opnieuw op het veld nu in de bekerfinale :)

Die moet vooral ook fit zijn voor het EK, anders hebben de rode duivels een probleem
 
Damn die controle en assist van Mount gisteren tegen Fulham. Wat een speler is dat toch...

ook wel grappig dat Havertz in de spits speelt en die gewoon tweemaal scoort ^^

Het gaat sowieso nog spannend worden voor die top 4 maar chelsea staat nu wel op 2 punten van de derde plek met een rechtstreeks duel tegen die 3de in het verschiet. volgende matchen op City, thuis tegen Arsenal, thuis tegen Leicester en away op Villa.
 
Het was wel maar tegen Fulham, en idd zeer zwaar programma
Finale FA cup er ook nog bij
 
Ik denk dat de degradatiestrijd ook nu beslecht is. Blij dat Brighton sowieso gered is, zelfs al hebben ze nooit op een degradatieplek gestaan. Newcastle, tja... Qua naam goed dat ze in de PL blijven, maar de kans is groot dat die volgend seizoen weer in hetzelfde scenario zitten.

Ik denk dat de top vier ook zoals nu gaat blijven. Chelsea heeft een zwaar schema maar Tuchel heeft tot nu toe een geweldig parcours afgelegd, ook tegen de betere ploegen. Benieuwd of ze een nieuwe topspits gaan vinden en hoe ze die kunnen inpassen met zoveel aanvallende spelers.
 
En Mourinho ontslagen...
En hij zit alweer bij de volgende club, lol


Mourinho zou volgens sommige bronnen al ongeveer 50 miljoen pond hebben gekregen doorheen zijn carrière enkel en alleen in ontslagvergoedingen :laugh:
 
Laatste matchen tussen MC en Chelsea

FA Cup: MC - Chelsea 0-1
Competitie: MC - Chelsea 1-2
CL: ??

Chelsea is favoriet want MC wint niet meer van Chelsea! :rofl:

De Bruyne was mirakuleus alweer (licht) gekwetst. Yeah right ...
 
Mourinho zou volgens sommige bronnen al ongeveer 50 miljoen pond hebben gekregen doorheen zijn carrière enkel en alleen in ontslagvergoedingen :laugh:
Dan vraag je je af waarom hij nooit nog gemotiveerd is om zijn job te doen. Je zou voor minder.
 
Laatste matchen tussen MC en Chelsea

FA Cup: MC - Chelsea 0-1
Competitie: MC - Chelsea 1-2
CL: ??

Chelsea is favoriet want MC wint niet meer van Chelsea! :rofl:

De Bruyne was mirakuleus alweer (licht) gekwetst. Yeah right ...
zegt niet veel deze wedstrijd, beide hadden er niet veel zin in. En lucky goal van onze Alonso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan