Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze mogen VAR stillekes aan diep in de grond steken. Je zou bijna denken dat ze het er in Engeland om doen zodat de mensen willen dat het afgeschaft word.
Ben LFC fan maar dat is gewoon nooit offside.
Oftewel zoals Joos zei, voor ne keer geef ik hem wel gelijk: op de voeten/teen

Wel knappe goal van Mount
 
Wa is Joos eigelek aan het melken. Salah was de enigste die ook maar iets goed deed bij LFC vandaag. Moet een probleem hebben want die er af halen als Firmino en Mane veel slechter waren slaagt echt op niks.
 
Wa is Joos eigelek aan het melken. Salah was de enigste die ook maar iets goed deed bij LFC vandaag. Moet een probleem hebben want die er af halen als Firmino en Mane veel slechter waren slaagt echt op niks.
Ik vond Salah ook maar zwak, kan stukken beter
 
Zo meteen (om 19u al) belangrijke match met het oog op de top 4 plaatsen... CFC-Everton, Tuchel heeft best wat wissels gemaakt, ik ben benieuwd. Gevaarlijke tegenstander om te experimenteren/spelers te laten rusten.
 
Zo meteen (om 19u al) belangrijke match met het oog op de top 4 plaatsen... CFC-Everton, Tuchel heeft best wat wissels gemaakt, ik ben benieuwd. Gevaarlijke tegenstander om te experimenteren/spelers te laten rusten.
Had veel meer van Everton verwacht, ze kwamen er echt niet aan te pas.

Chelsea ziet er wel goed uit voor volgend jaar vind ik.
 
Blij voor Trossard en voor Brighton, hoop dat ze in de Premier League blijven want de ploeg speelt toch beter dan hun lage plaats uitschijnt. Idem voor Fulham eigenlijk, van mij mag Newcastle samen met West Brom en Sheffield zakken. Ik heb het wel voor Newcastle, toch wel een traditieclub, maar zo slecht gerund dat ze een schok zoals degradatie wel kunnen gebruiken. Moest Burnley al niet min of meer veilig zijn, mocht die saaie ploeg in plaats van Newcastle eruit vliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TsD
Ik snap niet, echt niet, hoe het in godsnaam mogelijk is wat hier vandaag is gebeurd. Die tackle op Werner bij 0-0, donkeroranje & altijd penalty, toch? Silva, das toch nooit een 2de geel? Wtf
 
Eigenlijk best goeie wedstrijd tegen City. Had ik niet verwacht.
We laten zelf nog 1a 2 goals liggen....
 
daar zal het zover niet komen
Het hangt ook wel af van de blessure van Kevin hé. Als die er niet bij kan zijn tegen PSG dan weet ik nog niet of MC wel de finale gaat halen. Das toch een draaischijf dat ze gaan missen dan.
 
Het hangt ook wel af van de blessure van Kevin hé. Als die er niet bij kan zijn tegen PSG dan weet ik nog niet of MC wel de finale gaat halen. Das toch een draaischijf dat ze gaan missen dan.
City is echt niet zo afhankelijk van De Bruyne als men denkt hoor. Hij heeft dit seizoen nog een deel wedstrijden gemist en toen speelde City misschien wel beter voetbal, want de laatste tijd is het toch niet meer van het niveau toen ze in één ruk naar de koppositie gingen in de PL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan