UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
497px-UEFA_Champions_League_logo.png


Voetbal van het hoogste niveau, de CHAMPIOOOONSSS

Kalender

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen Barça-PSG lijkt me interessant. En Leipzig-Liverpool, Atletico-Chelsea in mindere mate. De rest is de groten die weer elkaar ontlopen.
 
Alleen Barça-PSG lijkt me interessant. En Leipzig-Liverpool, Atletico-Chelsea in mindere mate. De rest is de groten die weer elkaar ontlopen.
Die uitgave hebben we ondertussen ook al zoveel gezien helaas.. Hoewel ze dit jaar nu eens anders kan verlopen gezien de crisis waarin Barça zit.
 
Voor mij steekt er nu nog geen enkele ploeg bovenuit, moest geld moeten inzetten zou ik weer voor bayern gaan.
 
Als je ziet dat Lazio tegen Bayern uitkomt, dan moet je bijna blij zijn dat je in de EL hopelijk nog potten kunt breken als Brugge zijnde. (als buitenstaander bekeken, met de coëfficiënt in het achterhoofd).
 
Overduidelijke schwalbe van De Jong, waarom komt de VAR daar niet tussen?
 
Overduidelijke schwalbe van De Jong, waarom komt de VAR daar niet tussen?
De Jong wordt volgens mij wel geraakt en das ook echt niet de speler om daar te gaan duiken, maar los daarvan vind ik het gewoon onnozel om hiervoor te fluiten. Kurzawa(?) kijkt los de andere kant op in de richting van de bal.
 
De Jong wordt volgens mij wel geraakt en das ook echt niet de speler om daar te gaan duiken, maar los daarvan vind ik het gewoon onnozel om hiervoor te fluiten. Kurzawa(?) kijkt los de andere kant op in de richting van de bal.
Dat is toch niet relevant waar hij naar kijkt?
 
Ff er van uit gaan dat ie em (licht) raakt, dan is dan gewoon fout hé, kijken of niet, moet maar zorgen dat ie aan de binnenkant zit zodat ie niet meer moet kruisen daar.

Edit: proper zeg :oops:
 
Ik vind het geen penalty alleszins. Minimaal contact en totaal geen intentie bij Kurzawa.

David Luiz kreeg onlangs rood voor een gelijkaardige fout geloof ik en daar kwam heel veel kritiek op.
 
Ik vind het geen penalty alleszins. Minimaal contact en totaal geen intentie bij Kurzawa.

David Luiz kreeg onlangs rood voor een gelijkaardige fout geloof ik en daar kwam heel veel kritiek op.
Rood is dit uiteraard ook niet, maar wel een fout. En dat dat dan toevallig in de 16 is...
 
Rood is dit uiteraard ook niet, maar wel een fout. En dat dat dan toevallig in de 16 is...
Das net een deel van het probleem. Indien dit in de middencirkel zou gebeuren kraait er geen haan naar.

Voetbal is en blijft een contactsport hè, dit is voor mij te licht contact om te fluiten. Het is niet dat hij z'n hele been mee pakt.

Maar goed, we gaan het niet eens worden hierom.
 
Das net een deel van het probleem. Indien dit in de middencirkel zou gebeuren kraait er geen haan naar.

Voetbal is en blijft een contactsport hè, dit is voor mij te licht contact om te fluiten. Het is niet dat hij z'n hele been mee pakt.

Maar goed, we gaan het niet eens worden hierom.
In de middencirkel werd dit sowieso gefloten en dit is zeker niet hetgeen wat bedoeld wordt met contactsport. Het is een lichte fout, maar wel een terechte.
 
Dat is toch niet relevant waar hij naar kijkt?
Ja en nee. Contact = fout is eigenlijk gewoon geen correcte analyse. Er is nog een verschil tussen tacklen, of uw voet zetten, of bewust iemand afblokken/in de weg lopen. Gewoon omdat er een contact is, betekent niet dat er ook een fout is.

En in de middencirkel moeten ze dat ook niet fluiten wat mij betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan