UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat het 0-0 ging blijven. Al helpt de keeper van Roma wel heel goed alweer.
 
Ze blijven daar maar klungelen achteraan, kon niet blijven duren. Het is gewoon wachten tot Ajax eroverheen gaat.
 
Proficiat @sharkmen .

Roma heeft de match goed dood gemaakt en Ajax deed geen enkele moeite om er tempo in te brengen. Onbegrijpelijk dat ze dit opnieuw zo aanpakken na de match tegen Atalanta.
 
Ligt dat nu eigenlijk aan mij of hebben veel ploegen tegenwoordig geen alternatief als het normale spel niet lukt?
Zie Ajax nu ook bezig ... vroeger had je precies wel ploegen die nog eens een slotoffensief konden inzetten, een paar lange mannen vooraan zetten en ballen pompen.

Heel weinig van dat merk ik, en niet alleen vandaag.
 
Merci @Wilcao, maar verdiend was het niet. Na die afgekeurde goal lukte het weer niet meer voor Ajax, zeer vreemd. Ik vrees dat ons geluk nu wel is opgebruikt en een afstraffing volgt tegen United.

Ik zal er maar van genieten, want een Europese halve finale maak ik ook niet ieder jaar mee.
 
Ik heb maar flarden gezien en de laatste paar minuten. Was heel die match zo flauw?
Helaas wel

Ligt dat nu eigenlijk aan mij of hebben veel ploegen tegenwoordig geen alternatief als het normale spel niet lukt?
Zie Ajax nu ook bezig ... vroeger had je precies wel ploegen die nog eens een slotoffensief konden inzetten, een paar lange mannen vooraan zetten en ballen pompen.

Heel weinig van dat merk ik, en niet alleen vandaag.
Idd. Gewoon blijven vasthouden aan dat getreuzel. Ik begrijp het ook niet.
 
Merci @Wilcao, maar verdiend was het niet. Na die afgekeurde goal lukte het weer niet meer voor Ajax, zeer vreemd. Ik vrees dat ons geluk nu wel is opgebruikt en een afstraffing volgt tegen United.
Ajax heeft thuis de confrontatie vooral verloren. Een beetje zuur eigenlijk, want met die penalty en zonder die extreme flater was Ajax wss doorgegaan. Maar goed, dat is gebeurd en vandaag moesten ze gewoon meer op de mat leggen dan ze hebben laten zien.
 
Ligt dat nu eigenlijk aan mij of hebben veel ploegen tegenwoordig geen alternatief als het normale spel niet lukt?
Zie Ajax nu ook bezig ... vroeger had je precies wel ploegen die nog eens een slotoffensief konden inzetten, een paar lange mannen vooraan zetten en ballen pompen.

Heel weinig van dat merk ik, en niet alleen vandaag.
Gij hebt naar de mid mid met Simons gekeken zeker, daar wordt dat ook quasi letterlijk in gezegd :D
 
Ligt dat nu eigenlijk aan mij of hebben veel ploegen tegenwoordig geen alternatief als het normale spel niet lukt?
Zie Ajax nu ook bezig ... vroeger had je precies wel ploegen die nog eens een slotoffensief konden inzetten, een paar lange mannen vooraan zetten en ballen pompen.

Heel weinig van dat merk ik, en niet alleen vandaag.
Ik heb ook meer en meer het gevoel dat trainers allemaal one-trick ponys geworden zijn.
En als die truc dan niet lukt (door het parkeren vd bus, aggressiever spel vd tegenstander, hoger storen,...) die nooit nog iets kunnen doen precies. Heel vreemd allemaal want bijsturen tijdens de match is toch net het gene wat je wil zien van u trainer?
 
Ik heb ook meer en meer het gevoel dat trainers allemaal one-trick ponys geworden zijn.
En als die truc dan niet lukt (door het parkeren vd bus, aggressiever spel vd tegenstander, hoger storen,...) die nooit nog iets kunnen doen precies. Heel vreemd allemaal want bijsturen tijdens de match is toch net het gene wat je wil zien van u trainer?


:)
 
Ik had verwacht dat dit ging gebeuren, maar het blijft toch pijn doen om elke keer zo grandioos de boot in te gaan. De score zat de eerste helft mee, maar als uw betere spelers dan vallen als vliegen dan weet je gewoon dat het een lange avond zal worden. Maar hé, 6-2 is toch eens iets anders dan die 7-1.
 
Leuke pot daar in Rome. Heel jammer dat de 2-2 viel ipv de 3-1 iets na het uur toen Roma enkele uitgelezen kansen bij mekaar speelde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan