UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als neutrale supporter ben ik wel blij dat Chelsea gewonnen heeft, toch de mindere van twee kwaden. En ze hadden ‘m al eens gewonnen, het is toffer dat City nog minstens een jaar langer mag wachten. Gewoon ook een verdiende overwinning voor Chelsea, City bakte er niet veel van.

Toch wel een straffe coach die Tuchel, als je ziet wat die kan bereiken met dezelfde kern als Lampard. Ook algemeen heel goeie resultaten tegen de topploegen in de PL.

Enkel jammer voor De Bruyne.
 
Wel knap wat Tuchel gedaan heeft in die paar maand.
(Twas natuurlijk niet al slecht wat Lampard gedaan heeft.)
 
Sorry maar KDB speelde gelijk een natte gazet. Het was nu toch niet dat city slechter ging spelen na zijn blessure.
 
Je zag City eigenlijk pas een beetje verbeteren van zodra Fernandinho inviel.
Dit maakte duidelijk dat Guardiola gewoon met een verkeerde opstelling startte, zoals quasi elke keer in (halve) finalematchen.
 
Wat mij ook opviel is het schaamteloze favorietisme van die vlaamse verslaggevers... Dat block van Rudiger was een schandalige, smerige fout volgens hun. Rood had terecht geweest... What the fuck? Dat het een fout is, ja tuurlijk. Geel? Op dat moment in de wedstrijd, ok kan ik mee leven. Maar al de rest? Zielig, echt. Ge zou bijna gaan denken dat KDB messiaans aan het spelen was en dat ze die wedstrijd verloren door zijn wissel...
 
Deferme had het toch wel over een vuile charge (of zoiets), vond dat ook al wat overdreven.

Ik geniet er toch ook wel beetje van dat City het onderspit moet delven. Hadden zoals al eens aangehaald tijdens PSG ook weer geen enkel alternatief om de match te doen kantelen tsss, Aguero inbrengen was het alleszins niet, heeft nauwelijks een bal geraakt.
 
Wat mij ook opviel is het schaamteloze favorietisme van die vlaamse verslaggevers... Dat block van Rudiger was een schandalige, smerige fout volgens hun. Rood had terecht geweest... What the fuck? Dat het een fout is, ja tuurlijk. Geel? Op dat moment in de wedstrijd, ok kan ik mee leven. Maar al de rest? Zielig, echt. Ge zou bijna gaan denken dat KDB messiaans aan het spelen was en dat ze die wedstrijd verloren door zijn wissel...
Wie dan? Ik heb op VTM gekeken en daar zei niemand dat het rood moest zijn?
 
Arme Pep, maar geef hem nog maar eens 500 miljoen, dan lukt het hem wel! (Of Messi)
Ik ben wakker :)

Mourinho .. Pep ... en andere ex-toptrainers .. het probleem is dat dit toptrainers ... GEWEEST zijn hé. Eigenlijk zijn ze nog altijd zéér goede trainers.
Maar als je zoveel miljoenen krijgt, ebt de passie dan stilaan na al die jaren, niet een beetje weg? :unsure:

Dat 1% extraatje om uw job niet voor 99% maar voor 100% goed te doen, is weg en dat is nu net het verschil tussen een goeie trainer of een toptrainer. Wat het er niet gemakkelijker op maakt: Je hebt al die sterspelers en eigenlijk hoef je ook helemaal géén goeie trainer te zijn om 95% van je matchen toch gewoon te winnen. Juist omdat je spelers zo goed zijn. Maar ja .. nu spreken we wel over de CL (finale).

Ik vond het ook een zéér vreemde opstelling van Pep. Met die opstelling hebben ze gewoon de finale verloren! Ipv op de eigen sterkste af te gaan (en MC moet toch echt van niemand schrik hebben?) leek het wel alsof Pep WEL gewoon schrik had van Chelsea en zich aanpaste tov de tegenstander.

Het elftal dat hij opstelde leek wel (deels) een experiment. Experimenteren met uw elftal, is goed om te doen in de competatie of zo, maar toch NIET in de finale van de CL? Das om problemen vragen en dat is exact wat er gebeurd is.

de kenners op FB & HLN
Ik vond het toch ook géén rood. Géél was gewoon correct. Jammer wel voor de Kevin.
 
Het is nu toch niet zo vreemd dat een Belgische commentator enig favoritisme toont naar een Belgische speler toe in een CL finale? Dat is iets heel anders dan favoritisme naar een bepaald team tonen.
 
Leuk dat City op z'n bek ging. Laat ze nog maar eens een half miljard spenderen aan een handjevol spelers. :clap:
Ik had gehoopt dat ze wonnen maar alleen omdat ik eens ne middenvelder (de Kevin) de gouden bal zou willen zien winnen. Dat het altijd ne aanvaller is stoort mij enorm. Maar het zal voor de Kevin, dan volgend jaar zijn (I keep hoping for the impossible lol).

Anderzijds, de sjeiks die een ploeg volledig 'kopen' worder nu echt belachelijk gemaakt / zwaar in hun hemd gezet.
T'is PSG nog altijd niet gelukt, en nu lukt het ook MC niet ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan