UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chelski staat natuurlijk bekend als opleidingsploeg...
Chelsea staat wel bekend voor hun uitstekende jeugdopleiding maar pas sinds Lampard vorig seizoen heeft hij spelers laten doorbreken. Met Mount, James, Hudson-Odoi, Christensen, Abraham en Gilmour zitten er nu toch redelijk wat academiespelers in het eerste elftal. Zeer jammer wel dat Tomori mogelijk vertrekt.
 
Chelsea staat wel bekend voor hun uitstekende jeugdopleiding maar pas sinds Lampard vorig seizoen heeft hij spelers laten doorbreken. Met Mount, James, Hudson-Odoi, Christensen, Abraham en Gilmour zitten er nu toch redelijk wat academiespelers in het eerste elftal. Zeer jammer wel dat Tomori mogelijk vertrekt.
idd, beetje domme clausule in hun uitleenbeurt. Redelijk lage aankoopoptie voor AC Milan

Maar geen jeugd :thinking: die comment snap ik ook niet van iceman, 10 jaar terug mss akkoord. Maar nu toch goeie jeugdspelers.
Al zijn Abraham en CHO (nog) niet het niveau van Mount en James
 
Met alles respect, maar het imago dat Chelsea heeft gaan ze niet op 2 jaar uitwissen door een paar jeugdspelers die nu zijn doorgebroken. Ik zie Chelsea nog altijd als grondlegger voor ploegen zoals City en PSG. Ik heb niks tegen Chelsea voor de duidelijkheid, maar we moeten het niet mooier maken dan het is. Is die jeugd er ook niet gekomen door financiële "moeilijkheden"?
 
Chelsea bekend om hun jeugdopleiding 🤣🤣🤣. Ze staan vooral bekend om de jeugdopleiding en het uitleensysteem te misbruiken om zo te kunnen cashen met hun talenten te verkopen. Er zijn er nu goeie naar het eerste team doorgestroomd maar dat was omdat het van de te moeten was door hun transferban.
 
T'is nu niet dat bij andere topploegen zoveel jeugdspelers ook doorstromen hé
Das meer in fases/jaren
 
Leuk dat City op z'n bek ging. Laat ze nog maar eens een half miljard spenderen aan een handjevol spelers. :clap:
Maar het is nu niet dat Chelsea zoveel sympathieker is hé. Hebben vorige zomer ook een halve ploeg gekocht voor een waanzinnig bedrag, en er zat zelfs een keeper van 80 miljoen op de bank.

Chelsea terechte winnaar, maar daar spelen toch maar weinig spelers waar ik wild van word. Ziyech en Kante, en dan moet ik al goed zoeken. Bij City veel leukere spelers, alleen speelden ze gisteren gewoon heel zwak.
 
Ik heb het ook wel voor Werner, Havertz en Pulisic. Misschien geen absolute wereldklasse, maar zoveel wil om te winnen en werkkracht.
 
Hij is geen Chelseasupporter maar van Real en in tegenstelling tot Chelsea koopt Real zelden een ploeg bij elkaar, OH WAIT
Chelski staat natuurlijk bekend als opleidingsploeg...
Het verschil is dat City voor de overname gewoon een nobody zonder deftige historie was. Die verloren gewoon doodleuk met 8-1 van Middlesbrough en dergelijke. Chelsea was tenminste nog een stabiele subtopper.

Ik heb ook nergens gezegd dat Chelsea geen koopclub is of een opleidingsploeg, want dat klopt ook gewoon. Echter zijn City en ook PSG gewoon een dikke graad erger. Die eigenaars kopen maar gewoon wat en hopen dan maar dat een topcoach daar een Europese prijs mee pakt. Dat werkt gewoon niet.

En wat Real hiermee te maken heeft snap ik niet goed. Dat is de grootste club allertijden die in handen is van de socio's, totaal verschillende met een City of PSG.
 
Het verschil is dat City voor de overname gewoon een nobody zonder deftige historie was. Die verloren gewoon doodleuk met 8-1 van Middlesbrough en dergelijke. Chelsea was tenminste nog een stabiele subtopper.

Ik heb ook nergens gezegd dat Chelsea geen koopclub is of een opleidingsploeg, want dat klopt ook gewoon. Echter zijn City en ook PSG gewoon een dikke graad erger. Die eigenaars kopen maar gewoon wat en hopen dan maar dat een topcoach daar een Europese prijs mee pakt. Dat werkt gewoon niet.

En wat Real hiermee te maken heeft snap ik niet goed. Dat is de grootste club allertijden die in handen is van de socio's, totaal verschillende met een City of PSG.
Sorry, maar dat is nu echt een waardeloos argument. Omdat het een subtiele subtopper was (wat PSG in Frankrijk ook was denk ik?) is het anders?

En Chelsea kocht toch ook maar gewoon wat? Zie de lijst aan huurspelers. Of kijk naar de spelers die ze binnen haalden en dan weer verkochten en uiteindelijk topper bleken te zijn. Ik vind een City veel gerichter kopen dan Chelsea heeft gedaan eerlijk gezegd.
 
Zwaar verdict voor Kevin De Bruyne, die gebroken neus en oogkas oploopt in CL-finale: “Of hij het EK haalt? Normaal gezien wel”

 
Zwaar verdict voor Kevin De Bruyne, die gebroken neus en oogkas oploopt in CL-finale: “Of hij het EK haalt? Normaal gezien wel”

Gelukkig zegt Gilles De Bilde dat het wel goed komt, als ervaringsdeskundige weet hij er natuurlijk alles van...

https://www.hln.be/dossier-hoofdble...enkel-deuk-in-gelaat-ook-in-het-ego~ab031f17/
 
City had eigenlijk zelfs niet mee mogen doen dit seizoen met het schenden van de FFP regels. Gelukkig kunnen ze nog terugvallen op een leger aan advocaten maar FFP stelt niks voor als rijke clubs als City en PSG dit jaar na jaar omzeilen.
 
Was de botsing hoofd tegen hoofd eigenlijk? Zou dat masker van Rüdiger dan mss net extra schade hebben berokkend (en moeten ze het dus beter verbieden?)
 
Ik vond die ref gisteren trouwens echt wel goed, duidelijke communicatie bij de penaltyfase met de mogelijke handbal. Ook niet voor elke fase die er hevig uitzag gefloten maar het spel laten ontwikkelen.
 
500 miljoen aan verdedigers en bij die goal staan ze allemaal in hun hemd...
Guardiola is, imo, de meest overroepen trainer van de afgelopen jaren. Ten tijde van Barcelona deed hij prachtige dingen maar laat ons eerlijk zijn, Wilmots had daar ook de CL mee gewonnen. Daarna heeft die vooral veel geld uitgegeven om er telkens naast te grijpen.
Dat City hier verliest ligt uiteindelijk voor mij ook aan hem. Je speelt tegen een geweldig sterk middenveld, met de beste nr 6 vd wereld, en je gaat u 10 gewoon zonder enige steun het veld opsturen? Dan faal je toch als trainer imo. En gezien het dan nog tegen een PL club is, dien je toch echt wel u huiswerk gemaakt te hebben.

Soit, City zien verliezen is altijd plezant. Zeker gezien United woensdag naast de EL heeft gegrepen.
Al blijft het uiteraard wel jammer voor De Bruyne, hem had ik het wel gegund om die beker te winnen eerlijk gezegd. Maar nu is het dus vooral hopen dat hij deftig hersteld voor het EK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan