UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben blij voor mijn ploegje, maar Ajax heeft zichzelf toch de das omgedaan. Als Tadic die penalty scoort, walsen ze er waarschijnlijk gewoon over.
 
Zonder de blunders van Alvarez, en Scherpen, die gewoon niets te zoeken heeft op dit niveau, wint Ajax deze match gewoon verdiend. Zeldzame penalty misser van Tadic.

Afwezigheid van Onana, Haller, Stekelenburg, Blind en Mazraoui der net wat teveel aan toch. Al win je deze match nog bijna vlot.
 
Man, ik ben aan het balen. Ik vond een gelijkspel verdiend eerlijk gezegd, maar bij die penalty had het over en uit moeten zijn, maar een penalty kun je natuurlijk missen. Daarnaast nog een grote kans van Brobbey en het hakje van Antony dat net niet goed viel.

Neres deed werkelijk niks goed. En Scherpen is gewoon niet goed genoeg. Ik zie het gewoon niet in hem. Hij is nog jong, maar zoveel domme fouten maakt hij. Ik denk dat ze hem best weg doen.

Proficiat Sharkmen!
 
Neres deed werkelijk niks goed. En Scherpen is gewoon niet goed genoeg. Ik zie het gewoon niet in hem. Hij is nog jong, maar zoveel domme fouten maakt hij. Ik denk dat ze hem best weg doen.

Proficiat Sharkmen!
Scherpen maakt zelfs geen indruk in de KKD.
Hopelijk haalt men volgend seizoen een deftige nieuwe doelman, ookal is het maar voor een half seizoen. Stekelenburg is hoogbejaard, en Onana zal wel geen strafvermindering krijgen. Een Van Crombrugge zou qua profiel wel interessant zijn. Al had ik graag Drommel zien komen.

Vraag is of die willen komen met het idee dat ze in februari weer tweede viool mogen spelen als Onana terug is.
 
Scherpen maakt zelfs geen indruk in de KKD.
Hopelijk haalt men volgend seizoen een deftige nieuwe doelman, ookal is het maar voor een half seizoen. Stekelenburg is hoogbejaard, en Onana zal wel geen strafvermindering krijgen. Een Van Crombrugge zou qua profiel wel interessant zijn. Al had ik graag Drommel zien komen.

Vraag is of die willen komen met het idee dat ze in februari weer tweede viool mogen spelen als Onana terug is.
Tja, de situatie is ook ongewoon. Dat uw derde keeper moet spelen is gewoon uitzonderlijk natuurlijk. Ik denk dat ze Stekelenburg nog wel een jaar gaan houden en terecht ook. Die legt zich wel neer bij zijn rol van reserve en Onana zal ook wel blijven.

Vraag me vooral af waarom Kudus zo weinig speelt. Nog een nasleep van zijn blessure of gewoon niet goed genoeg op het moment? Want die was echt sterk bezig voor zijn blessure.
 
Tja, de situatie is ook ongewoon. Dat uw derde keeper moet spelen is gewoon uitzonderlijk natuurlijk. Ik denk dat ze Stekelenburg nog wel een jaar gaan houden en terecht ook. Die legt zich wel neer bij zijn rol van reserve en Onana zal ook wel blijven.

Vraag me vooral af waarom Kudus zo weinig speelt. Nog een nasleep van zijn blessure of gewoon niet goed genoeg op het moment? Want die was echt sterk bezig voor zijn blessure.
Was indrukwekkend net voor zijn blessure.

Maar toen was men nog zoekende naar een 10. Nu lijkt Klaassen daar echt de vaste man te zijn, waar hij eerder dit seizoen eerder als 6 of 8 fungeerde. Kudus ook niet zo indrukwekkend in zijn invalbeurten, dus lijkt me zijn blessure nog wat te moeten verteren.

Heel boeiend wel die keeperskwestie. Want Onana zijn contract loopt af in 2022. Dus die moet je eigenlijk sowieso gaan verlengen. Want die krijg je deze zomer niet verkocht met die schorsing. Met het duo Stekelenburg - Scherpen kom je er niet als je Europees iets wil doen. Dus misschien is een doelman lenen een optie?
 
Was indrukwekkend net voor zijn blessure.

Maar toen was men nog zoekende naar een 10. Nu lijkt Klaassen daar echt de vaste man te zijn, waar hij eerder dit seizoen eerder als 6 of 8 fungeerde. Kudus ook niet zo indrukwekkend in zijn invalbeurten, dus lijkt me zijn blessure nog wat te moeten verteren.

Heel boeiend wel die keeperskwestie. Want Onana zijn contract loopt af in 2022. Dus die moet je eigenlijk sowieso gaan verlengen. Want die krijg je deze zomer niet verkocht met die schorsing. Met het duo Stekelenburg - Scherpen kom je er niet als je Europees iets wil doen. Dus misschien is een doelman lenen een optie?
Volgens de roddelsites zou de keeper van Santos in beeld zijn, maar ja, het zijn nog maar roddels.

Ik denk dat Onana wel gaat verlengen. Lijkt me het beste voor beide partijen.

Ik hoop dat Kudus er snel bovenop komt, want ik vond hem zalig spelen. Zou misschien ook wel op de 8 kwijt kunnen. Geen idee welke positie hij bij Ghana heeft gehad in de interlandperiode.
 
Jah ... zolang Ajax niet scoort zal er niet veel aan zijn aan deze match vrees ik.
Krijg het van dat wandelvoetbal. Stekelenburg die op zijn gemak een bal van 2m geeft. De hele achterlinie die wat breed past en dan weer eens naar achter. Onbegrijpelijk. Dat is goed als je 1 keer moet scoren, maar 2 keer wordt wel heel moeilijk zo.
 
Krijg het van dat wandelvoetbal. Stekelenburg die op zijn gemak een bal van 2m geeft. De hele achterlinie die wat breed past en dan weer eens naar achter. Onbegrijpelijk. Dat is goed als je 1 keer moet scoren, maar 2 keer wordt wel heel moeilijk zo.
Idd, frustrerend om te zien. Tempo is veel te laag en Roma vangt dat allemaal heel gemakkelijk op.
Zeker als je ziet dat er bij iet of wat versnelling in de combinatie direct kansen komen.
 
Wat een verschrikkelijke eerste helft. Roma duidelijk de bus aan het parkeren, maar verder geraken ze niet.
 
Niet om aan te gluren. De neutrale supporter is allang afgehaakt vrees ik. Ik ben me in ieder geval aan het ergeren aan het geleverde spel van Ajax.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan