UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat mensen eerder gefrustreerd reageren omdat jij een beetje komt glunderen na een nederlaag.
Je oogst wat je zaait natuurlijk.
Los daarvan, zelfs met hun vele corona gevallen had Club hier toch moeten doorgaan. (Zeker na de 1-1 ginder). Dit Kiev was toch uitermate zwak.
 
Hadden ze Chong maar op die lijst gezet..
Ik heb zo'n gevoel dat Chong niet voor lang een aanwinst zal zijn voor Club. Heeft uiteraard nog maar weinig gespeeld, maar van hetgeen ik gezien heb krijg ik vooral de indruk dat het nogal een vrij individuele speler is die eerder zal dribbelen dan passen. Het blijft natuurlijk buikgevoel, maar ik denk dat die op lange termijn gewoon niet binnen de ploeg gaat passen.

Waarmee ik niet zeg dat hij uiteraard van pas had kunnen komen gisteren.
 
The day after, en blijf het doodzonde vinden -> was echt een ideaal moment om verder te gaan in EL -> goeie ploeg, ruime voorsprong in competitie, mogelijk aantrekkelijke clash in volgende ronde met onze noorderburen.

Nu wordt het hopen dat we volgend jaar met ALLE 5 Belgische ploegen de voorrondes overleven en hopelijk een pak punten voor de coëfficient sprokkelen of het gaat gedaan zijn met CL voor een tijdje...
 
The day after, en blijf het doodzonde vinden -> was echt een ideaal moment om verder te gaan in EL -> goeie ploeg, ruime voorsprong in competitie, mogelijk aantrekkelijke clash in volgende ronde met onze noorderburen.

Nu wordt het hopen dat we volgend jaar met ALLE 5 Belgische ploegen de voorrondes overleven en hopelijk een pak punten voor de coëfficient sprokkelen of het gaat gedaan zijn met CL voor een tijdje...
Vanaf wanneer kunnen de Europese tickets anders zijn? Is dat al volgend seizoen of pas daarna?
 
Lijkt me toch duidelijk. Is een reactie op Rogue zijn post. De enige die een kanttekening (verre van glunderen zelfs) zet bij de uitslag van gisteren krijgt reacties a la "fuck off'.
Is helemaal geen kanttekening e, is een hoop domme generaliserende onzin.

Op volle sterkte had club allicht (weet je natuurlijk nooit 100% zeker) wel gewoon doorgestoten. Welke ploeg kan 4 sterkhouders missen, en de 5de valt dan nog ook geblesseerd uit. En dan reageren precies alsof iemand die corona heeft het eigenlijk gewoon zelf gezocht heeft, ahja want meneer airjinx heeft het nog niet gehad en ontmoet toch wel 50 mensen per dag.
 
Op volle sterkte had club allicht (weet je natuurlijk nooit 100% zeker) wel gewoon doorgestoten. Welke ploeg kan 4 sterkhouders missen, en de 5de valt dan nog ook geblesseerd uit.
Probleem zat hem volgens mij zelfs niet in het feit dat het er 4 waren, dat is op zich nog overbrugbaar. Allez, of zou toch moeten als je stappen wil zetten. Maar het feit dat ze gewoon allemaal in dezelfde linie zaten heeft hen de das omgedaan. Veruil CDK en Lang voor pakweg Mechele en Mignolet en er is geen vuiltje aan de lucht denk ik...
Nu kon je aanvallend gewoon niks brengen omdat je niemand meer had die normaal zou spelen.
Ofwel kwalitatief niet goed genoeg (Okereke etc)
Ofwel veel te jong en onervaren om de aanval een hele match te dragen
Ofwel een enorm gebrek aan matchritme (Dirar)

Conclusie: brute pech, niet meer en ook niet minder.
 
Je oogst wat je zaait natuurlijk.

Op welke manier zou ik dan die reactie van Airjinx uitgelokt hebben?
Blijft toch grappig die Belgische ploegen in Europa.

En hoe noem je dit dan? Glunderend niet oké? Smalend eventueel? Plezier hebben in? Van mij hoeft niemand voor Club te supporteren hoor. Iedereen doet wat hij wil, maar als ik zo'n bericht zou plaatsen na een pijnlijke nederlaag van Gent, Genk, Anderlecht ... om het even wie. Dan zou ik niet verschieten van een beetje tegenwind.

Ik ben ook benieuwd naar welke kanttekening er dan volgens jou gemaakt werd. Rekening houdende met de context van gisteren, een onthoofd Club dat in extremis nog de kwalificatie laat schieten. Om nog maar te zwijgen van al die vreemde uitspraken over corona.
 
Ik heb zo'n gevoel dat Chong niet voor lang een aanwinst zal zijn voor Club. Heeft uiteraard nog maar weinig gespeeld, maar van hetgeen ik gezien heb krijg ik vooral de indruk dat het nogal een vrij individuele speler is die eerder zal dribbelen dan passen. Het blijft natuurlijk buikgevoel, maar ik denk dat die op lange termijn gewoon niet binnen de ploeg gaat passen.

Waarmee ik niet zeg dat hij uiteraard van pas had kunnen komen gisteren.
Dat dacht ik van Noa Lang ook maar valt toch goed mee. Chong heeft nog te weining speelminuten gehad..
 
Vanaf wanneer kunnen de Europese tickets anders zijn? Is dat al volgend seizoen of pas daarna?
sporza
Vanaf volgend jaar CFL. Maar door ons slecht jaar nu kunnen we wel eens zakken in de ranking waardoor we op termijn geen rechtstreeks CL ticket meer hebben. In principe moeten Belgische ploegen het wel beter kunnen doen en verder raken in CFL dan in EL dus hopelijk staan onze ploegen tegen dan er wat beter voor, want als we dan zelfs tegen die mindere ploegen verliezen zal onze coëfficiënt helemaal dieperik in gaan vermoed ik. Voordeel lijkt me dat het ook wel wat gelijker (/eerlijker?) is in JPL voor de grote ploegen die dan een even drukke kalender hebben. En als onze ploegen ver raken zijn ze hier misschien wat makkelijker te overtuigen voor minder matchen in een seizoen?
 
En sowieso, bij Ajax speel je wrs niet te lang als je teveel aan jezelf denkt.
Wel ja, hij is dan ook mogen vertrekken van Ajax naar jullie ;)

Toptalent he, begrijp me niet verkeerd, maar uiteindelijk heeft Club hier gewoon het geluk dat Ajax zo'n speler laat gaan.
Want normaal gezien mogen er zo'n jonge gasten maar beschikken bij Ajax als ze niet voldoen en dus idd vaak aan zichzelf denken.
 
Wel ja, hij is dan ook mogen vertrekken van Ajax naar jullie ;)

Toptalent he, begrijp me niet verkeerd, maar uiteindelijk heeft Club hier gewoon het geluk dat Ajax zo'n speler laat gaan.
Want normaal gezien mogen er zo'n jonge gasten maar beschikken bij Ajax als ze niet voldoen en dus idd vaak aan zichzelf denken.
Als ik het goed heb had het daar niet mee te maken. Wel eerder "probleem" met Ten Hag zeker ofzo? @Wilcao :p
 
Als ik het goed heb had het daar niet mee te maken. Wel eerder "probleem" met Ten Hag zeker ofzo? @Wilcao :p
Lang wou graag blijven en verhuurd worden, maar Ten Hag/Ajax wou hem volgens mij alleen definitief wegdoen of als backup gebruiken. Lang wou minuten maken en erna vechten voor zijn plek. De niet zo beste relatie met Ten Hag was (denk ik) de grootste reden waarom hij zijn zin niet kreeg. Hij heeft ook een aflopend contract dus Ajax moest iets doen als ze nog iets wouden vangen, want Lang wou alleen bijtekenen als hij verhuurd werd en erna voor zijn plek kon vechten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan