UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zag ik jammer genoeg aankomen. Je kan een sterkhouder of 2 missen, maar zowel Vanaken, Lang en De Ketelare is te veel van het goede. Er is werkelijk 0,0 creativiteit overgebleven, dan ben ik niet verbaast dat ze geen goal maken.
 
Vd Brempt had altijd moeten starten, enigste speler vandaag die iets heeft laten zien van actie. Opstelling was om voor de 0-0 te spelen en dat mag je nooit doen.
Als je bij 0-0 doorgaat en 3 aanvallende basisspelers mist is dat nu ook niet zo'n gek idee.

Achteraf natuurlijk wel onnozel dat de goal dan valt via de kant waar je met 2 backs zit te spelen.
 
Wat je hier leest zeg ... het is misschien gemakkelijk om het op corona te steken, maar het is gewoon zo, toch? Of ben ik zo biased?
Vanaken, Rits, Lang, CDK en tijdens de match nog eens Dost waardoor we helemaal aanvallend door de mand zakten zijn er niet, dat is letterlijk onze voorhoede waardoor we nu 15 punten voorstaan in de competitie.

Maar we waren zwak en het is beschamend en de tactiek was niet goed, serieus?
Ja we waren zwak, en mag je van sommige spelers meer verwachten? Misschien wel, maar kom, dit vang je gewoon niet op, simpel.
 
Corona op deze moment was niet te voorspellen natuurlijk.
Is wel erg gemakkelijk hé. Voetbalploegen krijgen massaal corona en kunnen er niks aan doen. Ik ga dagelijks werken, ontmoet gemiddeld 50 klanten per dag en nog niemand op het werk heeft corona gehad. Tuurlijk, het virus heeft iets tegen Club en ze kunnen er niks aan doen.
Tov vorige week missen ze enkel De Ketelaere. Uiteraard scorebordjournalistiek maar als je daar 1-1 kan gaan spelen hoef je thuis niet te verliezen. Een terugmatch starten met het idee dat je niet hoeft te winnen is gewoon erg gevaarlijk. Mikken op 0-0 was de intentie.

En voor de mensen die denken dat ik het anti club heb ofzo. Datzelfde verhaal hoorde je vroeger ook toen Anderlecht CL speelde.
 
Mata blijft een beest. Ricca en Sobol te licht voor dit niveau, wegens te slordig in de voorzetten. De rest heeft zich weinig te verwijten.
 
Is wel erg gemakkelijk hé. Voetbalploegen krijgen massaal corona en kunnen er niks aan doen. Ik ga dagelijks werken, ontmoet gemiddeld 50 klanten per dag en nog niemand op het werk heeft corona gehad. Tuurlijk, het virus heeft iets tegen Club en ze kunnen er niks aan doen.
Tov vorige week missen ze enkel De Ketelaere. Uiteraard scorebordjournalistiek maar als je daar 1-1 kan gaan spelen hoef je thuis niet te verliezen. Een terugmatch starten met het idee dat je niet hoeft te winnen is gewoon erg gevaarlijk. Mikken op 0-0 was de intentie.

En voor de mensen die denken dat ik het anti club heb ofzo. Datzelfde verhaal hoorde je vroeger ook toen Anderlecht CL speelde.
Het gaat om alle creatieve spelers.. Hadden ze de eerste helft op een counter gelopen bij een meer aanvallendere aanpak was er ook commentaar geweest.
 
Ja ik vraag me ook af of er echt niemand anders was die een voorzet of actie kan maken ipv Sobol. Is er in gans de Europese selectie niemand anders dat een linker winger is?
 
Ja ik vraag me ook af of er echt niemand anders was die een voorzet of actie kan maken ipv Sobol. Is er in gans de Europese selectie niemand anders dat een linker winger is?
Neen, dat is het antwoord toch gewoon. De Cuyper valt in kon ook nauwelijks iets uitsteken.
Tis dat die allemaal zo dik bezaaid lopen ook die LW's. Ik snap niet zo goed waarom je zo gefrustreerd bent op de aanpak of spelers.
Ik ben ook ontgoocheld, maar als je echt eens excuses mag inroepen is het toch nu wel zeker?
Is wel erg gemakkelijk hé. Voetbalploegen krijgen massaal corona en kunnen er niks aan doen. Ik ga dagelijks werken, ontmoet gemiddeld 50 klanten per dag en nog niemand op het werk heeft corona gehad. Tuurlijk, het virus heeft iets tegen Club en ze kunnen er niks aan doen.
Tov vorige week missen ze enkel De Ketelaere. Uiteraard scorebordjournalistiek maar als je daar 1-1 kan gaan spelen hoef je thuis niet te verliezen. Een terugmatch starten met het idee dat je niet hoeft te winnen is gewoon erg gevaarlijk. Mikken op 0-0 was de intentie.

En voor de mensen die denken dat ik het anti club heb ofzo. Datzelfde verhaal hoorde je vroeger ook toen Anderlecht CL speelde.
Ik ontmoet bitter weinig mensen, en ik heb het wel al gehad, wat is je punt?
 
Het is gewoon zo frustrerend omdat we het veel te veel meemaken oa in europa. Meer verdienen maar gewoon niet kunnen binnenhalen. Trainer neem ik niets kwalijk, spelers moeten gewoon rustig blijven en bal houden zoals we 1e helft deden en er was niets aan de hand. Maar goed, welke oorzaken ook, het is over en out in een jaar/vorm waar iets mooi mogelijk was ...
 
Ik ontmoet bitter weinig mensen, en ik heb het wel al gehad, wat is je punt?
Wat is jou punt? Dat corona puur ongeluk is en de regels dus eigenlijk overbodig? Het overkomt mensen gewoon?

Ik snap dat je gefrustreerd bent omdat je ploeg er uit ligt dus ik zal het zo laten, slaap wel. Morgen zal je me zeker al wat meer gelijk geven!
 
Neen, dat is het antwoord toch gewoon. De Cuyper valt in kon ook nauwelijks iets uitsteken.
Tis dat die allemaal zo dik bezaaid lopen ook die LW's. Ik snap niet zo goed waarom je zo gefrustreerd bent op de aanpak of spelers.
Ik ben ook ontgoocheld, maar als je echt eens excuses mag inroepen is het toch nu wel zeker?

Ik ontmoet bitter weinig mensen, en ik heb het wel al gehad, wat is je punt?
De Cuyper valt dan ook in op een absoluut kutmoment. In de 80ste minuut net wanneer de 0-1 valt. Vanaf dan zijn gewoon begonnen met ballen naar voor te pompen. Waar dan de bal enkele keren gewoon met de rug naar het doel gekopt wordt richting de keeper van de tegenstander. Praten die dan niet met elkaar om te zeggen of er een verdediger in de rug staat?

Ik heb mij wel geërgerd aan Badji, toch een keer of 3 dat die op doel probeert te schieten terwijl er nog 4 man voor hem staan ipv die bal dan efkes naar achter of de zijkant te passen. En die voorzetten van Ricca en Sobol gingen ook nergens over.

Het is gewoon jammer dat het zo moet gebeuren. Met een volledige A-ploeg kon je heus wel wat potjes breken Europees. Maar imo mag een halve A en halve B-ploeg wel in staat zijn om zo’n match uit te spelen om een rustige manier. Want het is niet alsof Kiev veel heeft laten zien.
 
Is wel bewezen we hebben een goede ploeg A -ploeg maar de spoeling erachter is heel dun. Kop op en voor de dubbel gaan:clap:

BTID
 
Wat je hier leest zeg ... het is misschien gemakkelijk om het op corona te steken, maar het is gewoon zo, toch? Of ben ik zo biased?
Vanaken, Rits, Lang, CDK en tijdens de match nog eens Dost waardoor we helemaal aanvallend door de mand zakten zijn er niet, dat is letterlijk onze voorhoede waardoor we nu 15 punten voorstaan in de competitie.

Maar we waren zwak en het is beschamend en de tactiek was niet goed, serieus?
Ja we waren zwak, en mag je van sommige spelers meer verwachten? Misschien wel, maar kom, dit vang je gewoon niet op, simpel.

Had je gewonnen met u coronapatienten ? Who knows , maar u kansen waren wel een pak hoger tegen , sorry dat ik het zeg , zwak Kiev
 
Noem me zuur maar zo snel kan ik dit niet vergeven en vergeten. Zoiezo grote domper op seizoen. Gezien de tegenstand is titel een must. In de beker kan alles en moeten we nog zien, hebben we altijd wel een match die op niets trekt omdat beker ze niet interesseert (bekerfinales). Of zijn het de zenuwen die hen parten speelt in knock out fases, deze ploeg zou toch geen schrik mogen hebben van belgische ploegen, en in groepsfase eu spelen we meestal ook beter.
 
Club had met hun A-ploeg over 2 wedstrijden zeker gewonnen van dit Kiev imo. Tot vorige week had ik het gevoel dat ze Europees wel eens een goede run gingen maken dit seizoen. Maar kijk, Corona is wat het is, het zij zo. Dat de spoeling dun is vind ik een dwaze statement. We hebben dit seizoen al getoond dat we gerust enkele spelers kunnen missen, maar als praktisch het hele middenveld afwezig is dan is dit normaal. Als je dan nog eens Dost verliest in de wedstrijd en een Chong niet kon opstellen. Tjah.

Het is vooral enorm slecht nieuws voor onze coëfficiënt.
 
Laatst bewerkt:
Is wel erg gemakkelijk hé. Voetbalploegen krijgen massaal corona en kunnen er niks aan doen. Ik ga dagelijks werken, ontmoet gemiddeld 50 klanten per dag en nog niemand op het werk heeft corona gehad.
Maar jullie worden niet minstens 1* per week getest, voor hetzelfde geld hebben jullie het allemaal al gehad zonder symptomen ;)
 
Wat is jou punt? Dat corona puur ongeluk is en de regels dus eigenlijk overbodig? Het overkomt mensen gewoon?

Ik snap dat je gefrustreerd bent omdat je ploeg er uit ligt dus ik zal het zo laten, slaap wel. Morgen zal je me zeker al wat meer gelijk geven!
Neen, wel dat je wel degelijk wat pech kan hebben en het krijgen. Ik kreeg het ook van mijn vast contact.
Zeker gezien zij daar in een soort van bubbel van 30 man zitten en elke dag op training in mekaars nek staan blazen. Eén iemand is genoeg op die manier. Jij doet het duidelijk lijken alsof het hun eigen schuld is omdat ze geen moeite doen. Dat kan, maar is pure speculatie.
De Cuyper valt dan ook in op een absoluut kutmoment. In de 80ste minuut net wanneer de 0-1 valt. Vanaf dan zijn gewoon begonnen met ballen naar voor te pompen. Waar dan de bal enkele keren gewoon met de rug naar het doel gekopt wordt richting de keeper van de tegenstander. Praten die dan niet met elkaar om te zeggen of er een verdediger in de rug staat?

Ik heb mij wel geërgerd aan Badji, toch een keer of 3 dat die op doel probeert te schieten terwijl er nog 4 man voor hem staan ipv die bal dan efkes naar achter of de zijkant te passen. En die voorzetten van Ricca en Sobol gingen ook nergens over.

Het is gewoon jammer dat het zo moet gebeuren. Met een volledige A-ploeg kon je heus wel wat potjes breken Europees. Maar imo mag een halve A en halve B-ploeg wel in staat zijn om zo’n match uit te spelen om een rustige manier. Want het is niet alsof Kiev veel heeft laten zien.
Dood geërgerd aan Badji idd. Dost is los van zijn goals ook gewoon veel belangrijker, dat zie je direct. Rust, aanspeelpunt waardoor de ploeg kan opschuiven,...
 
Ik snap gewoon niet waarom er verdomme niet aanvallender is gespeeld. Wie in godsnaam heeft de tactiek van vandaag bedacht?
Met wie dan? Ga je u centrale verdedigers in de spits zetten ofzo?
Buiten dan een manneke van 18 dat eens 1 keer heeft meegedaan en 2 aanvallers waar (oa door u) letterlijk élke match op gevloekt wordt zat er niemand aanvallend nog in u kern.
Als Dost niet uitvalt speel je die match trouwens ook gewoon simpel uit want dan blijf je wegen op die verdediging waardoor die mannen niet voluit durven aanvallen.

Supporters spelen zo vaak onterecht calimero, nu heb je eens een legit reden om te zeggen dat het gewoon brute pech is... Pakt ze gewoon.
Kop op, kampioen spelen (met vingers in de neus) en dan volgend seizoen op volle sterkte terug die CL in. Komt wel goed met deze ploeg, als je ze kan behouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan