UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te veel op de nul houden gespeeld. 1e helft deden we dat door zelf balbezit maar 2e was gewoon blok zetten en zelf niets meer. Ook al zijn we niet op ons sterkst, tegen deze ploeg eruit is toch echt niet goed.
 
Al de ganse 2de helft voel je gewoon dat dit ging gebeuren.
Na de eerste helft had ik zin om op 0-1 te gokken. Dat is niet omdat ik tegen Club ben, maar ik denk dat 99% van de fans hier dit scenario na de eerste helft al van ver zag aankomen. Dit was zo voorspelbaar na die eerste helft, ik dacht continue in de 2de helft: Fuck dat wordt gewoon 0-1 in de laatste 10 minuten ..

Maar inderdaad Kiev is ook echt een schijtploeg.
 
Wat een teleurstelling zeg. Inspiratieloos en saai.

Uiteraard zijn er excuses, maar toch, hoe slordig en zwak die 2de helft was, niet normaal.
 
Ewel, en daarom is Clement geen topcoach. Gehoopt op 0-0 en nu lig je eruit tegen een ploeg die volgende ronde 10 goals rond hun oren gaan krijgen. Zo fucking pissed dat ik ben.
 
Ik snap gewoon niet waarom er verdomme niet aanvallender is gespeeld. Wie in godsnaam heeft de tactiek van vandaag bedacht?
Omdat er niemand beschikbaar is tiens, je moet eens zien wie we moeten inbrengen.

Kiev zeker niet beter, maar je ziet dat we vandaag enorm te kort kwamen aanvallend, wisten aanvallend niets klaar te maken, en dan krijg je op 2 kansen 1 goal tegen en is het gedaan.

Jammer dat het zo moet, maar zo is het nu eenmaal zeker tegenwoordig. Op volle sterkte gaan we hier altijd door gewoon van dit Kiev stelt echt niet veel voor. Volgende ronde liggen die er wrs kansloos uit.

@Airjinx zucht, in een beetje normale wereld gaan we gewoon door hoor, wat een dwaze opmerking.
 
Hebben nog 0 aanvallende spelers over, die bank bekeken?

Maarja, bah bah bah. Een heel jaar spelen voor Europees voetbal en er dan op die manier uit gaan tegen zo'n kakploeg. :puke:
Vd Brempt moest ALTIJD starten. Is de enigste speler die in gans de match iets heeft laten zien. Ik zei het op voorhand bij de opstelling: dit is gewoon spelen voor de 0-0 en ik heb gelijk gehad.
 
Ewel, en daarom is Clement geen topcoach. Gehoopt op 0-0 en nu lig je eruit tegen een ploeg die volgende ronde 10 goals rond hun oren gaan krijgen. Zo fucking pissed dat ik ben.
Dude, kalmeer eens. Heel ons aanvallend compartiment ligt in de ziekenboeg.
Spelen voor 0-0? Kiev is amper aan de goal geweest.

Wat mij veel meer frustreerde is dat Ricca en Sobol echt geen enkele deftige voorzet kunnen geven.
 
Blijft toch grappig die Belgische ploegen in Europa.
Augustus: we hebben ons versterkt en willen tonen wat we waard zijn in de CL!
Oktober: we gaan voor een ticket in de EL!
Januari: met deze ploeg kunnen we ver geraken in de EL!
Februari: teleurstellend uitgeschakeld.

Repeat.
Corona op deze moment was niet te voorspellen natuurlijk.
 
Die zijn toch imo niet beter dan ohl, gewoon te triest voor woorden dit, typisch club. Heenmatch ook al als broekschijters gespeeld en met een geluk nog 1-1. Tegen zo een slechte ploeg er uit, zuur, met a ploeg walk over maar dit moesten we toch halen.
 
Blijft toch grappig die Belgische ploegen in Europa.
Augustus: we hebben ons versterkt en willen tonen wat we waard zijn in de CL!
Oktober: we gaan voor een ticket in de EL!
Januari: met deze ploeg kunnen we ver geraken in de EL!
Februari: teleurstellend uitgeschakeld.

Repeat.
Achteraf praten is gemakkelijk(er) natuurlijk. Natuurlijk op Europees niveau moet je elke match top zijn. 1 zwakke(re) match en je ligt eruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan