UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
De druk niet op zijn schouders leggen als (enige) creatieveling op het veld? Wellicht willen ze hem liever volgend weekend laten spelen..?
Gohja, is toch voor Van Den Keybus ook? Volgend weekend is de rest normaal gezien terug denk/hoop ik.
Ik had hem eerder laten spelen omdat hij tegen OHL goed gespeeld heeft, nog wat meer vertrouwen geven.

Ik zou VDK ook gewoon wisselen. Staat met geel, geen onnodige risico's nemen
 
Gohja, is toch voor Van Den Keybus ook? Volgend weekend is de rest normaal gezien terug denk/hoop ik.
Ik had hem eerder laten spelen omdat hij tegen OHL goed gespeeld heeft, nog wat meer vertrouwen geven.

Ik zou VDK ook gewoon wisselen. Staat met geel, geen onnodige risico's nemen
VDK zou ik inderdaad wisselen.
 
Je merkt toch het verschil met de afwezigen! Niet echt overtuigend voetballen, blijft nagelbijten tot het einde zo!
 
Tis geen schande omdat er 4 absolute sleutelspelers out zijn, maar o zo frustrerend want op volle sterkte spelen we Kiev 3-0 naar huis.
 
Ze hadden altijd moeten scoren (zelfs met een C-elftal). Als je thuis niet kan scoren dan krijg je het deksel op de neus hé. Jammer ...
 
Vd Brempt had altijd moeten starten, enigste speler vandaag die iets heeft laten zien van actie. Opstelling was om voor de 0-0 te spelen en dat mag je nooit doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan