UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
nochtans, als we de 0 houden gaan we door ...
Ja maar Horvath zou zonder Mignolet gewoon titularis zijn bij Club ondanks dat men er in de pers een vliegenvanger van maakt.

Het gemis van De Ketelaere is groter dan het gemis van Mignolet. Als we vanavond doorstoten dankzij wereldsaves van Mignolet trek ik m'n woorden in.
 
Ja maar Horvath zou zonder Mignolet gewoon titularis zijn bij Club ondanks dat men er in de pers een vliegenvanger van maakt.

Het gemis van De Ketelaere is groter dan het gemis van Mignolet. Als we vanavond doorstoten dankzij wereldsaves van Mignolet trek ik m'n woorden in.
Horvath straalt geen rust of zelfzekerheid uit, da's een groter probleem dan zijn eigenlijke kwaliteiten.
Als ik een match van Club kijk met hem in de goal dan gaat mijn hartslag 10 slagen omhoog telkens hij een terugspeelbal krijgt ;)
 
Hoewel we natuurlijk aanvallend wel een groter probleem hebben nu, stelt het met toch gerust dat Mignolet in de goal staat.
 
Horvath is daarin al veel verbeterd hoor. Stuurde zijn verdediging goed aan tegen Zenit en speelde gewoon een erg sterke match. Die gast is nog steeds jong he. Geef mij de keuze tussen Beiranvand, De Wolf, Didillon, Wellenreuther en ik kies los voor Horvath.
 
Ik geloof ook wel in Horvath, zeker geen slechte keeper maar mentaal nog broos door zijn jonge leeftijd. Heeft grote pech dat Mignolet hier zit.
 
Los van Horvath zijn kwaliteiten kan ik mij inbeelden dat de verdediging het liefst met de 'vaste' keeper spelen?
 
Dit is toch echt wel heel slechts nieuws, los 3 belangrijke aanvallende spelers moeten missen. Maar om de een of andere reden denk ik dat het toch gaat lukken.
 
Het zal toch een moeilijke wedstrijd worden, we hebben niets meer van creativiteit op het middenveld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan