UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gravenbergh, Kudus , Anthony, Neres, Tadic, Timber, Rensch, Mazraoui, ... wat een heerlijke spelers. Zonde dat Onana en Haller er dan nog eens niet bij zijn voor de rest van de Europese campagne.
 
Gravenbergh, Kudus , Anthony, Neres, Tadic, Timber, Rensch, Mazraoui, ... wat een heerlijke spelers. Zonde dat Onana en Haller er dan nog eens niet bij zijn voor de rest van de Europese campagne.
Absoluut. Echt weer een sterke kern dit seizoen. Gravenberch en Timber weer echte toptalenten uit de jeugd. Hopelijk vindt Kudus zijn vorm van voor zijn blessure terug.

En ik ben enorm blij dat Martinez weer veel speelt. Blijft toch een heerlijke voetballer. Alvarez ook zeer sterk sinds de winterstop. Het doet hem goed dat zijn familie eindelijk mocht verhuizen.
 
Absoluut. Echt weer een sterke kern dit seizoen. Gravenberch en Timber weer echte toptalenten uit de jeugd. Hopelijk vindt Kudus zijn vorm van voor zijn blessure terug.

En ik ben enorm blij dat Martinez weer veel speelt. Blijft toch een heerlijke voetballer. Alvarez ook zeer sterk sinds de winterstop. Het doet hem goed dat zijn familie eindelijk mocht verhuizen.

Idd. Al ben ik niet echt een Alvarez fan. Maar een genot om Martinez terug boven water te zien komen.

Hoop wel dat we deze zomer afscheid kunnen nemen van Klaiber, Schuurs, Labyad en Ekkelenkamp.
 
Idd. Al ben ik niet echt een Alvarez fan. Maar een genot om Martinez terug boven water te zien komen.

Hoop wel dat we deze zomer afscheid kunnen nemen van Klaiber, Schuurs, Labyad en Ekkelenkamp.
Alvarez is wel sterk op het moment. Als hij dit volhoudt is het toch een meerwaarde op die positie.

Klaiber is idd overbodig, al is het een prima back-up. Schuurs is voor mij nog een twijfelgeval. Soms zie ik het er wel in, maar hij blijft dezelfde domme fouten maken. Ik vrees dat ze hem best verkopen en met de opkomst van Timber lijkt het sowieso wel gedaan voor hem.
Labyad en Ekkelenkamp komen idd te kort. Zelfs als invallers vind ik ze te weinig.

Ik dacht dat gij voor Anderlecht waart, maar kan mis zijn. Ik wist in ieder geval niet dat ge voor Ajax waart.
 
Waarom zou je niet van beiden fan kunnen zijn? :p
Tgoh, ik persoonlijk vind dat ge maar voor 1 ploeg echt kunt zijn, maar wel sympathisant voor meerdere clubs, maar dat is mijn mening. Ik was vroeger ook voor Anderlecht door vrienden, maar toen ze tegen elkaar speelde besefte ik dat je maar echt voor 1 ploeg kunt zijn. Niks op tegen dat andere mensen daar anders over denken he.

Misschien moest mijn opmerking zijn "ik wist niet dat ge voor Ajax waart".
 
Tgoh, ik persoonlijk vind dat ge maar voor 1 ploeg echt kunt zijn, maar wel sympathisant voor meerdere clubs, maar dat is mijn mening. Ik was vroeger ook voor Anderlecht door vrienden, maar toen ze tegen elkaar speelde besefte ik dat je maar echt voor 1 ploeg kunt zijn. Niks op tegen dat andere mensen daar anders over denken he.

Misschien moest mijn opmerking zijn "ik wist niet dat ge voor Ajax waart".
Ah op die manier, dan snap ik het :)
Bij mij staat Brugge altijd bovenaan, maar ik heb in (bijna) elk populair voetballand toch ook wel mijn ploeg waar ik voor supporter.
Maar uiteraard, bij bv. Brugge - Barcelona zal ik altijd voor Brugge kiezen ;)
 
Ik dacht dat gij voor Anderlecht waart, maar kan mis zijn. Ik wist in ieder geval niet dat ge voor Ajax waart.
Ajax en Anderlecht idd, en wel wat sympathie voor Barca en Man City.

De rest interesseert mij niet direct, behalve de carrières van ex Anderlecht en Ajax spelers.
 
Wel lachen dat Mourinho volledig aan het falen is bij Tottenham. Nooit begrepen dat ze Pochettino buitengegooid hebben voor hem.
 
Wat een vreemde wedstrijd gisteren van Ajax. Dan bedoel ik vooral die 2 penalty-gevallen.
 
Wel lachen dat Mourinho volledig aan het falen is bij Tottenham. Nooit begrepen dat ze Pochettino buitengegooid hebben voor hem.
Gewoon een vreemde combinatie ook, die 2.
De coach met misschien wel het grootste gat in zijn hand van allemaal bij de club met een van de gierigste voorzitters die je maar kan vinden...

De tijd dat Mourinho prijzen pakte met een beperkte kern ligt immers ook al jaren achter ons. Alle respect voor wat hij gepresteerd heeft maar de laatste jaren is het vet toch ook dik van de soep bij die man.
 
Inderdaad, wat bezielde die keeper eigenlijk om tegen Roofe's voet te lopen?

Ewy4-QS5-XAAYZIf-D.jpg
 
Totaal overdreven rode kaart!
Ik hoop dat dit sarcastisch is?

Er wordt al vaak geel gegeven voor gevaarlijk spel als je niemand raakt bij zo'n beweging dus dit is gewoon donkerrood.
En kom aub niet af met "hij had geen intentie want hij keek enkel naar de bal" he. Ik gok dat niemand, behalve mss Roy Keane, met de intentie om iemand pijn te doen een fout gaat maken.
Daarbij, als je enig verstand hebt weet je dat die keeper daar ook ergens gaat zijn op die bal en ga je dus nooit met u studs recht vooruit op die hoogte springen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan