UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zalige winnaar, en toch ook wel een hele mooie winnaar.

Maar wat een kwaliteit aan penalties. Is dat omdat er geen vol huis was? Jezus Christus, zo clean getrapt allemaal
 
Ik vermoed dat ze het hebben over zijn gedrag bij sommige penals van Villareal. Hij bleef talmen en kwam niet meteen in de goal staan, beetje kutgedrag. Werd ook aangemaand door de ref om haast te maken
 
Zag je van ver aankomen he.
De Gea is echt geen fluit waard op penalties dus tenzij die Spanjaarden naast/over de goal mikten was de beker altijd voor Villareal. Ze hadden hun materiaalman ene mogen geven, zelfs die had David nooit gestopt :D

Dom van United om niet door te drukken in de verlengingen. Ole heeft er geen slecht seizoen op zitten maar je merkt toch dat hij een gebrek heeft aan ervaring op zo'n momenten.
 
Die misser van De Gea zag je van wagenwijd aankomen.

Verder wel echt de beste penaltyreeks die ik ooit gezien heb. Op een enkeling na allemaal heel zuiver getrapt.
 
Die misser van De Gea zag je van wagenwijd aankomen.

Verder wel echt de beste penaltyreeks die ik ooit gezien heb. Op een enkeling na allemaal heel zuiver getrapt.
De penaltyreeks van Racing Mechelen tegen Zulte in 2009 blijft nog altijd de mooiste :coolbrows:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan