UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Underdog zou ik Chelsea toch niet echt noemen.
Alletwee ongeveer een gelijkaardig traject naar de finale afgelegd, maar gezien de resultaten in eigen land de laatste jaren, denk ik wel dat het fair is als ge zegt dat City de uitgesproken favoriet is. :unsure:

Ze hebben ook nen trainer die de CL al heeft gewonnen, allez wat moet ge meer hebben? Wat maakt het dat Chelsea evenveel kans zou maken?
 
Alletwee ongeveer een gelijkaardig traject naar de finale afgelegd, maar gezien de resultaten in eigen land de laatste jaren, denk ik wel dat het fair is als ge zegt dat City de uitgesproken favoriet is. :unsure:

Ze hebben ook nen trainer die de CL al heeft gewonnen, allez wat moet ge meer hebben? Wat maakt het dat Chelsea evenveel kans zou maken?
Tuchel toch al twee keer gewonnen van City sinds hij bij Chelsea is.
 
Ik hoop dat MC alsnog wint, al is het maar zodat KDB nog een kansje maakt op de gouden bal.
Hopelijk kan hij in de tweede helft schitteren.

PS. Ik ga er wel mijn slaap niet voor laten, ik ben moe lol .. ik lees het morgen wel ..
 
Voila, die goal is het perfecte voorbeeld. Een Fernandinho snijd die paslijn daar af zodat die bal gwn niet naar Havertz kan. Gündogan was aan het schilderen 20 meter van waar hij moest staan.

Ik zou het liefste hebben dat ze allebei verliezen, maar City zien falen zal me toch het meeste plezier doen denk ik 😝
 
Ik zou het liefste hebben dat ze allebei verliezen, maar City zien falen zal me toch het meeste plezier doen denk ik 😝
Vroeger had ik dan geantwoord: Als MC er straks niet op en erover gaat, dan eet ik mijn schoenen op.
Maar mmm ik ben een beetje voorzichtiger geworden, want mirakels gebeuren :)
Dus ik ga mijn schoenen toch maar op stal laten :tongue:

Nu goed, slaapwel, ik moet er morgen wéér vroeg uit.
 
We moeten meer kansen bij elkaar voetballen zoals de eerste helft
 
Allez na een uur besluit Pep om met z’n betere opstelling te gaan spelen.

Chelsea kan tot nu toe de match relatief makkelijk controleren.
 
Het is zijn oog, dus zelfs als dat gebroken is, zal hij wel op het W EK staan, maar dit is wel een teleurstelling. Deed ook niks verkeerd.

Nu ga ik echt slapen :D Ik was nog in discussie over rolluiken met vrouwlief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan