UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gaf ze meer kans tegen Real dan tegen Chelsea eigenlijk. Los van dat City de grote favoriet is.
 
Is met zijn 30 zelfs nog jong genoeg om de gemiddelde leeftijd op het middenveld naar omlaag te krijgen...

Nee, Real heeft dringend vers bloed nodig. Ik vind het ook gewoon vreemd dat ze daar zo lang mee gewacht hebben. Nu volg ik die ploeg niet van dichtbij maar ik lees nergens iets van jeudspeler A of B die aan de poort staat te kloppen om vedette X of Y te vervangen. Op de transfermarkt zijn ze toch ook al enkele jaren relatief stil, Hazard uitgezonderd. Is het geld op in de hoofdstad of denken ze gemeend dat Modric nog 4 jaar meekan?
Ik denk dat het met geld heeft te maken en die corona doet er ook geen goed aan + vergeet niet ; ze zijn bezig met het stadion volledig te vernieuwen die een flink prijskaartjen heeft, gaat echt prachtig zijn, ik sta al te popelen om te gaan haha.

 

Niet slim van Hazard, maar weer typisch dat de media dit zo uitvergroten. Heel Real was slecht, niet alleen Hazard. Misschien is het wel beter voor hem om een andere club te zoeken.
Hazard hangt de kleuter weer uit moest het zijn en zal het altijd blijven doen blijkbaar, neemt z'n carriere nooit serieus, daarom zal die nooit int rijtje der allergrootsten behoren.

Het begon al veel vroeger ; meneer kwam uit vakantie en slechts 1 speler was niet fit en raad eens wie? Inderdaad, Hazard , omdat meneer zich zitten vol vreten heeft, het heeft maanden geduurd eer die die kilo's kwijt was en een beetje in vorm begon te raken en dan begon het helemaal met al die blessures.

Geef mij maar de Cr7's en de Ramossen en zelfs Bale die zich wel als een prof gedragen en ook zich onderhouden tijdens hun vakantie periode en messcherp stonden toen de competitie opnieuw begon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap de verontwaardiging niet eigenlijk. Je weet toch wat je koopt?
Hij heeft bij Chelsea (en bij de nationale ploeg) nooit anders gedaan. Dachten ze nu echt dat omdat hij voor Real speelde dat hij zich plots volwassen en professioneel ging gedragen?
 
Dom van Hazard, en ikzelf zou ook niet kunnen lachen als je een CL-finale misloopt, maar bon. Uiteindelijk telt hetgeen op het veld en Hazard, zijnde pas terug uit een zoveelste kwetsuur en nog niet in vorm, heeft gisteren toch ook maar geroeid met de riemen die hij heeft? Ik heb hem altijd een tikje overschat gevonden - hij is echt geen Messi -, maar kom. Als je ziet hoe slecht Real was, vond ik Hazard nog redelijk meevallen. Zijn cijfers lijken het te bewijzen want hij heeft het meest van heel Real gelopen. Da's dan toch een beetje de wereld op z'n kop.

Al die verontwaardigden kunnen misschien daar beter om verontwaardigd zijn: dat iemand die de uitschakeling lachend wegwuift, degene is die het meest gelopen heeft en in de tweede helft de enige doelpoging deed. Wat dan van die anderen?
 
Het probleem is dat ze dat allemaal accepteren als je presteert. Hij is altijd zo geweest, zowel bij Rijsel als bij Chelsea. Maar daar was hij de man, en dan mag dat.

Dat je dan naar Madrid mag en de eerste dag veel te zwaar staat had allemaal vergeven geweest had hij daar de pannen van het dak gespeeld. Maar hij is dan in een sukkelstraatje terecht gekomen en er niet meer uitgekomen eigelek. En dan gaan ze u die zaken niet meer in dank afnemen.

En over de finale: City vs Chelsea, shoot me 😐 Ironisch dat in een seizoen waar voetbal gewoon bagger is dat het deze 2 clubs in de finale zijn. (Sorry voor de supporters hier 😝)
Maar Engeland is toch wel terug de top in Europa de laatste jaren. Laatste 4 jaar 5 van de 8 finalisten een Engelse ploeg.
 
Al die verontwaardigden kunnen misschien daar beter om verontwaardigd zijn: dat iemand die de uitschakeling lachend wegwuift, degene is die het meest gelopen heeft en in de tweede helft de enige doelpoging deed. Wat dan van die anderen?
Hehe inderdaad, als je de cijfers bekijkt was Hazard bij de betere spelers gisteren van Real ondanks een gebrek aan matchritme.
Maar ja hij is de vedette, en ze zijn uitgeschakeld, en in de Spaanse media zijn ze dan overdreven streng.

Nu goed, globaal genomen sinds hij bij Real zit, heeft hij natuurlijk véél te weinig laten zien.
 
Hazard is een kleuter en zal het altijd blijven, neemt z'n carriere nooit serieus, daarom zal die nooit int rijtje der allergrootsten behoren.

Het begon al veel vroeger ; meneer kwam uit vakantie en slechts 1 speler was niet fit en raad eens wie? Inderdaad, Hazard , omdat meneer zich zitten vol vreten heeft, het heeft maanden geduurd eer die die kilo's kwijt was en een beetje in vorm begon te raken en dan begon het helemaal met al die blessures.

Geef mij maar de Cr7's en de Ramossen en zelfs Bale die zich wel als een prof gedragen en ook zich onderhouden tijdens hun vakantie periode en messcherp stonden toen de competitie opnieuw begon.
Ik vind het wel gek dat ge Bale daarbij vernoemt. Was die niet meer bezig met golfen dan met voetbal? :p
CR7 uiteraard een beest op dat gebied. Maar ik denk dat de meeste profvoetballers zich wel als prof gedragen op dat gebied hoor.

Hazard moet gewoon nog 1 seizoen de kans krijgen bij Real Madrid, want met al die blessures zou het echt triestig zijn als er niks meer uitkomt. Als dat opnieuw een seizoen van niks is, tja, dan is het gedaan he.

In Madrid zijn ze natuurlijk ook wel heel snel niet content van een speler. Benzema is daar toch ook lange tijd scheef bekeken... terwijl dat wel een geweldige spits is, gisteren ook enkele klasse flitsen (als enige bij Madrid eigenlijk).
 
Als ik zie wat er nog allemaal rondloopt bij Real zou Hazard wegdoen niet slim zijn. Gewoon 4 à 5 gerichte aankopen (gretige en jongere spelers) en er zal al veel opgelost zijn. Hazard zelf moet dan zien dat hij in augustus niet weer met een vakantiepens aan het seizoen begint.
 
Modric was ook een flop tijdens zijn eerste seizoen bij Madrid (2012-2013 als ik me niet vergis). Is echter een sleutelspeler en zijn blessure begin 2015 was de reden waarom Real dat seizoen er niets meer van bakte.

Daarentegen heeft Bale in zijn eerste seizoen véél meer laten zien dan Hazard en denk dat Hazard eerlijk gezegd nooit de bijdrages gaat kunnen doen die Bale gedaan heeft. Die laatste werd ook wel belachelijk veel betaald (denk dat ie op heden iets aan 600K per week zit).
 
Hazard hangt de kleuter weer uit moest het zijn en zal het altijd blijven doen blijkbaar, neemt z'n carriere nooit serieus, daarom zal die nooit int rijtje der allergrootsten behoren.

Het begon al veel vroeger ; meneer kwam uit vakantie en slechts 1 speler was niet fit en raad eens wie? Inderdaad, Hazard , omdat meneer zich zitten vol vreten heeft, het heeft maanden geduurd eer die die kilo's kwijt was en een beetje in vorm begon te raken en dan begon het helemaal met al die blessures.

Geef mij maar de Cr7's en de Ramossen en zelfs Bale die zich wel als een prof gedragen en ook zich onderhouden tijdens hun vakantie periode en messcherp stonden toen de competitie opnieuw begon.
Ik vind het vooral heel respectloos tov de ploeg die net meer dan 100 000 000 € betaald heeft om zo uit verlof te durven komen. En natuurlijk ga je dan blessures hebben. Nogal een logisch gevolg.

Hoe haal je dat eigenlijk in je kop? En vooral dat het dan nog zijn droomploeg was ook.

Ik zou nog nooit zo scherp gestaan hebben als dan moest ik het geweest zijn.
 
Amai, al ganse week zo aant hypen op onze social media :help:
(akkoord, we staan in de finale, maar zijn zeker niet de favoriet)
 
Laatste keer dat de underdog een CL finale won was ... Chelsea in 2012.

Hopelijk kunnen ze dat vandaag herhalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan