UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is het grote issue bij PSG. Zijn het vedetten: Ja. Goeie spelers: Ja. Is deze ploeg in staat om de CL ooit te winnen: Ook ja.
Maar de spelers zijn enorm grote ego's, sommigen zijn gewoon grote dikke klootzakken/eikels vind ik.
Als het wat minder loopt, dan zijn het allemaal kleine kindjes en zo win je dus niet.

MC heeft gewonnen van PSG omdat ze een team vormen en ze een echt hechte groep zijn. Guardiola heeft dat goed gedaan.
Als een trainer van PSG een echt hecht team kan maken, dan zit winst er de volgende jaren wel in.
Echt niet mee akkoord. Toch zeker niet op deze manier. Ze hebben vorig jaar een unieke kans gehad en er gewoon naast gegrepen.

Het elftal van PSG is gewoon erg ongebalanceerd. Je kan niet met Neymar en Mbappé in de aanval spelen om vervolgens een Mitchel Bakker met alle respect als linksback te hebben. Vergelijk die elftallen van gisteren eens. De enige die bij City in de basis zouden staan zijn Neymar en misschien Marquinhos. En normaal gesproken ook nog Mbappé natuurlijk. Dat middenveld met Fernandinho, Gundo en KBD is zoveel sterker dan Verratti/Herrera/Paredes. Ze teren veel te hard op de individuele kwaliteiten van Neymar en Mbappé, tegen een goede tegenstander als City botst dat.

Ze hebben al moeite om de Ligue 1 naar hun hand te zetten dit jaar, wat zouden ze de CL gaan winnen.
 
Het is idd een beetje triest als je kijkt hoeveel geld er in ManC is gepompt de voorbije jaren. Met die kern kan het bijna niet anders dan dat het eens een keer prijs gaat zijn. De sjeik zal content zijn.

Los daarvan ben ik al blij dat ManC tenminste aantrekkelijk voetbal speelt. En niet de slechte verliezer uithangt (zoals PSG, bah bah bah).
Eerst nog de CL winnen zelfs dat kan nog fout lopen
 
Echt niet mee akkoord. Toch zeker niet op deze manier. Ze hebben vorig jaar een unieke kans gehad en er gewoon naast gegrepen.

Het elftal van PSG is gewoon erg ongebalanceerd. Je kan niet met Neymar en Mbappé in de aanval spelen om vervolgens een Mitchel Bakker met alle respect als linksback te hebben. Vergelijk die elftallen van gisteren eens. De enige die bij City in de basis zouden staan zijn Neymar en misschien Marquinhos. En normaal gesproken ook nog Mbappé natuurlijk. Dat middenveld met Fernandinho, Gundo en KBD is zoveel sterker dan Verratti/Herrera/Paredes. Ze teren veel te hard op de individuele kwaliteiten van Neymar en Mbappé, tegen een goede tegenstander als City botst dat.

Ze hebben al moeite om de Ligue 1 naar hun hand te zetten dit jaar, wat zouden ze de CL gaan winnen.
Mja, als ze er vaak dicht bij komen, gaat het ooit wel eens lukken he. Dit jaar hebben ze bij PSG toch ook weer een sterk parcours af moeten leggen om in de halve finale te geraken.

ManC is ook met de jaren dichter en dichter bij een CL winst aan het kruipen, onder invloed van jaarlijkse toptransfers, dus dit jaar zou het ook eindelijk eens prijs kunnen zijn.

Het komt vanaf de kwartfinales toch ook vaak neer op details (bv. blessures) en op 'een portie geluk hebben'.
Herspeel dit jaar PSG-Bayern eens als bij Bayern iedereen fit was.
Of de match gisteren als Mbappe fit was.
Of vorige week als die voorzet van De Bruyne er niet in gaat.
Of of of...
 
Verratti kan zo meedraaien bij City. Die wordt blijkbaar nog enorm onderschat
Die kan daar idd perfect meedraaien, topspeler.

Maar hij is wel de enige met een CL niveau in heel het middenveld van PSG. Net zoals Marquinhos eigenlijk de enige echt goeie verdediger is daar, al wil ik Kimpembe nog het voordeel vd twijfel geven. Al de rest is goed genoeg om de Ligue 1 mee te winnen, maar eens je tegen de grote jongens komt kunnen die de helft vd tijd niet mee. Dan mag je nog met Neymar en Mbappé spelen en, bij manier van spreken, nog eens 350M leggen voor Haaland en Messi, je gaat er nog niet komen.

Heel die ploeg is compleet uit balans daar. Nu dat had City een paar jaar terug ook natuurlijk, een voorlijn waar iedereen van droomde en dan een verdediging die uit verband werd gespeeld door pakweg Southampton. Dus ik gok dat ze gewoon ook een groeiproces door moeten. Ergens logisch gezien beide eigenaars het wel voor prestige hebben en je natuurlijk meer bekijks haalt met een superdeluxe topvedette in de spits dan met een solide verdediging. Maar die laatste doet u wel prijzen pakken ;)
 
@Sond akkoord, en bij City hebben ze de voorbije jaren echt superveel geld uitgegeven om verdedigers te kopen

Zie ook onderstaand artikel dat ik hier al eens gepost heb.
Ietwat verrassend is het vooral de achterlinie bij City die een groot deel van de investering in beslag nam. Eén doelman plus 4 verdedigers... Dat is dan 281,3 miljoen, alsjeblieft.

 
Veel succes aan de Real Madrid fans hier :) nog altijd de betere kern en spelers vind ik

Chomo & Bubba gaan het niet graag horen, maar ik vind ons al mooi parcour afgelegd hebben onder Tuchel. Had ik niet gedacht. En dat zonder echte scorende spits. Dus HF is al mooi (en kan het nog altijd mooier)

Op de reddit van Chelsea zijn ze het duidelijk Hazard MOET scoren op de Bridge :laugh: Eden is thuis
 
3 fouten al van Chelsea waarvan 2 gele = 0 kaarten. Aub zeg.
Mag compenseren subiet.

Opstelling van Zidane begrijp ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het staat gewoon goed bij Chelsea. Real weer niet overtuigend.

Opstelling Zidane is ook kak.
Ik zou anders opstellen.
Degryse en Mulder zien het ook.

Hazard en Vinicius staan niet op hun plaats.
Militao op de bak is niet om aan te zien.
Dan Nacho ook op de bak met voor hem de links bak, hug??

Maar zelfs dan moede meer kunnen tonen, te weinig gretigheid.

Het klopt gewoon niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel succes aan de Real Madrid fans hier :) nog altijd de betere kern en spelers vind ik

Chomo & Bubba gaan het niet graag horen, maar ik vind ons al mooi parcour afgelegd hebben onder Tuchel. Had ik niet gedacht. En dat zonder echte scorende spits. Dus HF is al mooi (en kan het nog altijd mooier)

Op de reddit van Chelsea zijn ze het duidelijk Hazard MOET scoren op de Bridge :laugh: Eden is thuis
Goh, klopt gewoon eh, Tuchel heeft er toch iets mee neergezet dus geen klachten van mij. Chelsea doet het gewoon verrassend goed imo.
 
Tuchel heeft het tactisch gewoon beter in elkaar gestoken. De opstelling van Real vloekt gewoon. En dat de spelers van Chelsea gretige zijn, helpt ook. Real oogt weer log.
 
Tuchel heeft het tactisch gewoon beter in elkaar gestoken. De opstelling van Real vloekt gewoon. En dat de spelers van Chelsea gretige zijn, helpt ook. Real oogt weer log.

Ik zei het allang: Zidane is tacktisch niet sterk. Was ook al toen Cr7 er nog was.
Die opstelling is gewoon kut.
 
We laten op 2 wedstrijden, 5 zuivere kansen liggen!
 
Beschamend.
Vernieuwing nodig ook.
En een trainer die tacktisch sterk is.

Wie zei dat hier: dit is het oude Real?? No it is not.

Terecht voor Chelsea maar finale boeit me echt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan