UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geene City - Chelsea aub.
City heeft alles onder controle. PSG verbruikt enorm véél energie, maar krijgt de bal er niet in (afwerking is bleh). City heeft nog géén reet gegeven en staat op een diefje 1-0 voor. Ik vrees voor de kansen van PSG en dat City langzamerhand de match meer en meer in handen gaat nemen.

Real zie ik nog wel kansen hebben om te winnen tegen Chelsea.

Een gokje: City vs Real.
 
City heeft alles onder controle. PSG verbruikt enorm véél energie, maar krijgt de bal er niet in (afwerking is bleh). City heeft nog géén reet gegeven en staat op een diefje 1-0 voor. Ik vrees voor de kansen van PSG en dat City langzamerhand de match meer en meer in handen gaat nemen.

Real zie ik nog wel kansen hebben om te winnen tegen Chelsea.

Een gokje: City vs Real.

Idd, niemand wil toch een finale City - Chelsea, ppfrrtt.
 
Halve finale CL, ploegen dat miljarden aan spelers besteden en 0 spitsen op dat veld

Beschamend
 
Mbappé brengen ze straks nog wel in. Zijn vervanger Icardi is inderdaad aan een slappe match bezig.
Ik denk dat de trainer van PSG er ook op hoopt dat een frisse Mbappé de match nog kan ombuigen.

Nu goed ik ga slapen, moest ik morgen lezen dat het mirakel van PSG zich alsnog heeft voltrokken dan lees ik het dan wel. ;)
 
City heeft alles onder controle. PSG verbruikt enorm véél energie, maar krijgt de bal er niet in (afwerking is bleh). City heeft nog géén reet gegeven en staat op een diefje 1-0 voor. Ik vrees voor de kansen van PSG en dat City langzamerhand de match meer en meer in handen gaat nemen.

Real zie ik nog wel kansen hebben om te winnen tegen Chelsea.

Een gokje: City vs Real.
Inderdaad, City heeft precies nog niet eens proberen door te duwen.
Met Neymar en Mbappe weet ge nooit, maar ik zie City eerder nog een 2e maken.
Al mogen ze wel niet zo slordig zijn, Ederson die daar uitgooit en plots heeft Di Maria bijna een open goal voor zich (wel van ver), dat moeten we niet te vaak laten gebeuren bij City :p
 
En nu is het zeker over en out.

Mss gemist maar is er een reden om Mbappe niet te laten spelen? :unsure:
 
PSG blijft toch echt zo’n smerig ploegske vanaf ze in zo’n situatie zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan