UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rofl: Sommige van die voetballers hebben toch geluk dat ze wat talent hebben in hun voeten.

Nu KDB nog een gele kaart pakken, haal die er ook maar af dan voor hij nog iets dom doet.
 
Ik was content toen KDB gewisseld werd, als PSG dat soort tackles begint te doen. We hebben hem nog nodig in juni he :p

Ik vond het wel niet de beste match van de Kev, maar bon, zelfs dan speelt hij een rol (pre-assist op Foden). En die stond daar ook weer op zo'n vreemde positie voor hem, eigenlijk is hij het allerbeste rechts op het middenveld (met nog een vleugelspeler ernaast).
 
Laatst bewerkt:
Allez. Na 13 jaar geld pompen spelen ze eens de CL finale, chapeau.

En PSG mag nog wat meer spenderen. Bij City gaat het vroeg of laat eens prijs zijn, maar bij PSG betwijfel ik dat toch sterk op korte termijn.
 
Mja, Real eerst Chelsea hopelijk overleven met die gehavende kern en dan hopen iedereen terug kan zijn voor de finale, dan maken we kans tegen dit City, zijn zeker te pakken.
 
Ik hoop toch ook op Real in de finale. Niet dat ik iets tegen Chelsea heb (vind ze zelfs leuk voetbal brengen), maar anders is dat weer zo precies een Premier League match i.p.v. een CL finale :p
 
Om een beetje chauvinistisch te zijn, hoop ik op Real straks, maar City mag het van mij winnen voor KDB.
 
PSG of Man City...voetbal kan toch lelijk zijn.
Het is idd een beetje triest als je kijkt hoeveel geld er in ManC is gepompt de voorbije jaren. Met die kern kan het bijna niet anders dan dat het eens een keer prijs gaat zijn. De sjeik zal content zijn.

Los daarvan ben ik al blij dat ManC tenminste aantrekkelijk voetbal speelt. En niet de slechte verliezer uithangt (zoals PSG, bah bah bah).
 
Als je snel tot de top wil horen en daar wil blijven ga je er ook niet komen met wat kleingeld. Dat is voetbal nu eenmaal de dag van vandaag.
 
Het is idd een beetje triest als je kijkt hoeveel geld er in ManC is gepompt de voorbije jaren. Met die kern kan het bijna niet anders dan dat het eens een keer prijs gaat zijn. De sjeik zal content zijn.

Los daarvan ben ik al blij dat ManC tenminste aantrekkelijk voetbal speelt. En niet de slechte verliezer uithangt (zoals PSG, bah bah bah).
Dat is het grote issue bij PSG. Zijn het vedetten: Ja. Goeie spelers: Ja. Is deze ploeg in staat om de CL ooit te winnen: Ook ja.
Maar de spelers zijn enorm grote ego's, sommigen zijn gewoon grote dikke klootzakken/eikels vind ik.
Als het wat minder loopt, dan zijn het allemaal kleine kindjes en zo win je dus niet.

MC heeft gewonnen van PSG omdat ze een team vormen en ze een echt hechte groep zijn. Guardiola heeft dat goed gedaan.
Als een trainer van PSG een echt hecht team kan maken, dan zit winst er de volgende jaren wel in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan