UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer dan terecht. Als Chelsea wat efficiënter was in de 2 matchen, was Real al eerder kansloos geweest.
 
Chelsea met succes wat verjonging / vernieuwing doorgevoerd. Bij Real is dat ook broodnodig. In elke linie.
 
Real zo zwak!!

Zo sloom allemaal...geen diepgang, dat middenveld is zo traag. Die moeten volgend jaar een nieuwe halve ploeg kopen.

Ze zouden beter Kante kopen! Die eet heel hun middenveld op!
 
Deze 2 had ik dus niet verwacht in de finale, maar daarom niet minder onverdiend ofzo... Nu geef ik city toch het voordeel
 
Ik heb Real in jaren niet zo slecht zien spelen.
Hopen dat Hazard nu nog een paar wedstrijden kan mee spelen in Spanje, misschien zijn we er nog iets mee op het EK.

Chelsea wel veel te slordig in de afwerking (en Courtois ook wel op hoog niveau aan het keepen natuurlijk).
 
Real kan het precies gewoon fysiek totaal niet aan, schrijnend.
Schrijnend? Weet je hoeveel blessures Real heeft gekend dit seizoen met al die opeenstapeling van wedstrijden? Modric is bijna 36 en speelt maanden 2 volledige wedstrijden per week, je zou voor minder hè vriend.

Real zit al weken op hun tandvlees. In de competitie winnen ze hun wedstrijdjes nog wel op individuele klassen, maar ik vind het niet meer dan normaal dat ze vandaag te kort schieten tegen een sterk collectief. Echt geen schande hoor.

Real zo zwak!!

Zo sloom allemaal...geen diepgang, dat middenveld is zo traag. Die moeten volgend jaar een nieuwe halve ploeg kopen.

Ze zouden beter Kante kopen! Die eet heel hun middenveld op!
Ook hier weer, zie hierboven.

Ik ben het ermee eens dat Real vers bloed nodig heeft, maar dat ze hier al stonden vind ik al knap op zich.
 
Veel succes aan de Real Madrid fans hier :) nog altijd de betere kern en spelers vind ik

Chomo & Bubba gaan het niet graag horen, maar ik vind ons al mooi parcour afgelegd hebben onder Tuchel. Had ik niet gedacht. En dat zonder echte scorende spits. Dus HF is al mooi (en kan het nog altijd mooier)

Op de reddit van Chelsea zijn ze het duidelijk Hazard MOET scoren op de Bridge :laugh: Eden is thuis
Ik geef graag toe dat ik dit (voordien) nooit verwacht had. Ik ben zelf 35 en al van mijn 14-15 jaar CFC fan. Ik was grote fan van Lamps als speler en bijgevolg gedegouteerd als die moest vertrekken... maar... als je ziet wat Tuchel op die korte tijd heeft neergezet dan moet ik gewoon in een hoekje kruipen en zwijgen. Het is uiteraard een feit dat die kwaliteit in zen schoot geworpen heeft gekregen maar dan nog... Chapeau! Ik moet ook zeggen ik speel liever, veel liever, tegen Shitty dan tegen PSG. We zullen het binnenkort zien maar ik zie het wel zitten.
 
Die Havertz begint ook los te komen precies.

Werner heeft me nog niet overtuigd. Veel en snel lopen, dat wel, maar weinig resultaat.
 
En met voordien bedoel ik dat ik ons (dit seizoen) hoger inschat dan Madrid. Vooral dat middenveld, wauw!
 
Ik heb Real in jaren niet zo slecht zien spelen.

Zidane ook weer mijn gelijk zitten aantonen ook dat die tacktisch een dikke 0 is. Zelfs in de 2de helft veranderd die niks e.
Zijn opstelling om te beginnen sloeg ook al nergens op.

Wrm Asensio en Valverde op de bank? Wrm Militao op de bak? Wrm Nacho op de linksbak met boven hem Mendy die een links bak is? Dat werkte echt niet.

Ramos duidelijk matchritme te kort terwijl vorige matchen Nacho en Militao het goed deden centraal.
Hazard hetzelfde: was helemaal niet klaar na al die vele blessures en weinig matchritme.

En dat middenveld is op; Modric is goed maar te traag, Kroos is passee, die is rete traag, Casemiro goeie stofzuiger maar ook nie vd snelste en speelde ook niet top.

Vinicius veel te licht voor bij Real te spelen. Zelfde voor Rodrygo.
 
Ze zouden beter Kante kopen! Die eet heel hun middenveld op!
Is met zijn 30 zelfs nog jong genoeg om de gemiddelde leeftijd op het middenveld naar omlaag te krijgen...

Nee, Real heeft dringend vers bloed nodig. Ik vind het ook gewoon vreemd dat ze daar zo lang mee gewacht hebben. Nu volg ik die ploeg niet van dichtbij maar ik lees nergens iets van jeudspeler A of B die aan de poort staat te kloppen om vedette X of Y te vervangen. Op de transfermarkt zijn ze toch ook al enkele jaren relatief stil, Hazard uitgezonderd. Is het geld op in de hoofdstad of denken ze gemeend dat Modric nog 4 jaar meekan?

Chelsea was jonger, sneller, gretiger, fysiek veel sterker en tactisch ook gewoon zoveel beter.
Ik heb het hier nog gezegd. Zidane is een people manager, geen tactische coach. Dat is, in zulke kleedkamers, ook een echt talent he, maar als je daar dan geen tactisch sterke T2 naast zet faalt dat elke keer opnieuw (zie naar Wilmots, al schat ik Zinedine nog wel net iets hoger in :D )

Eerlijk gezegd ook geen flauw idee wie de finale gaat winnen. Beide teams zitten precies wel in een goeie flow, hebben een tactisch sterke coach en de wil om er vol voor te gaan. Ik vrees voor een gesloten finale.
 
En Isco
Nee, Real heeft dringend vers bloed nodig. Ik vind het ook gewoon vreemd dat ze daar zo lang mee gewacht hebben. Nu volg ik die ploeg niet van dichtbij maar ik lees nergens iets van jeudspeler A of B die aan de poort staat te kloppen om vedette X of Y te vervangen. Op de transfermarkt zijn ze toch ook al enkele jaren relatief stil, Hazard uitgezonderd. Is het geld op in de hoofdstad of denken ze gemeend dat Modric nog 4 jaar meekan?
Dit jaar idd niemand gekocht, maar jaar ervoor:

Valverde is toch op middenveld jeugdspeler (nou ja vanaf 18j) om een van de oude mannen te vervangen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan