UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb PSG 2x gewaarschuwd in deze thread, dat ze toch moesten opletten, ze hebben duidelijk niet goed geluisterd.
Ook fysiek gewoon als een kaartenhuisje in elkaar gestort, wat toch niet mag gebeuren op dit niveau, dat wordt door MC keihard afgestraft.
(met wat geluk ok, maar toch ..)

Volgens mij staat het tag-systeem niet op punt en hebben ze er geen notifcaties van ontvangen.
 
Geen fan van beide ploegen hier maar PSG is met momenten toch echt een zeikploeg vind ik. Met momenten heerlijk om naar te kijken tot ze drie kaarten op 5 min nemen, het gemekker begint op alles en nog wat.
 
Geen fan van beide ploegen hier maar PSG is met momenten toch echt een zeikploeg vind ik. Met momenten heerlijk om naar te kijken tot ze drie kaarten op 5 min nemen, het gemekker begint op alles en nog wat.
Idd, echt een zeikploeg. Kan me niet voorstellen dat je als neutrale supporter blij wordt van zo'n ploeg.
 
Jammer want ik zie die wel graag spelen PSG, precies als enigste hier :unsure:
Ik vind het ook een leuke aanvallende ploeg. Maar ja, ik heb het gevoel dat als het even slecht gaat dat ze dan plots ego's zijn en géén ploeg (meer). En dan geven ze het gewoon helemaal weg.
 
Ik snap dien trainer ook weer niet ze.

Dienen Draxler speelde steengoed tegen Bayern en dien zit op de bank?? Onbegrijpelijk.
 
'k Vind dat altijd grappig als spelers en masse naar de arbiter lopen, precies alsof ge nog eens moet herhalen wat 7 ploegmaten al zitten briesen hebben. Ey arbiter hebt ge da gezien? Dat gezien, arbiter? Geef hem maar geel he! Ey, arbiter, edde da gezien? Arbiter! Geel! Ik heb het gezien, arbiter, 't was zeker geel! 't was er goed op ze, zeker geel.
 
'k Vind dat altijd grappig als spelers en masse naar de arbiter lopen, precies alsof ge nog eens moet herhalen wat 7 ploegmaten al zitten briesen hebben. Ey arbiter hebt ge da gezien? Dat gezien, arbiter? Geef hem maar geel he! Ey, arbiter, edde da gezien? Arbiter! Geel! Ik heb het gezien, arbiter, 't was zeker geel! 't was er goed op ze, zeker geel.
Het is eerder zo:
Ey arbiter hebt ge da gezien? Dat gezien, arbiter? Da was fucking rood he! Hoezo geel? Zedde gek? Dat was echt rood hoor! Ey, arbiter, edde da gezien? Arbiter! Rood! Fucking rood! Ik heb het gezien, arbiter, 't was gewoon rood! 't was er goed op ze, rood en niks anders!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hazz
Wat een walgelijke ploeg is het toch. Vreselijk.
Geen fan van beide ploegen hier maar PSG is met momenten toch echt een zeikploeg vind ik. Met momenten heerlijk om naar te kijken tot ze drie kaarten op 5 min nemen, het gemekker begint op alles en nog wat.

Haha echt waar. Neymar en Mbappe zijn vaak niet normaal goed, en heerlijk om naar te kijken, maar als het dan een beetje tegenzit zijn dat echt precies gefrustreerde tieners ofzo :rofl:
Ook dat constant zoeken naar de overtreding... vooral Neymar, maar dat is al langer gekend.
 
Het is eerder zo:
Ey arbiter hebt ge da gezien? Dat gezien, arbiter? Da was fucking rood he! Hoezo geel? Zedde gek? Dat was echt rood hoor! Ey, arbiter, edde da gezien? Arbiter! Rood! Fucking rood! Ik heb het gezien, arbiter, 't was gewoon rood! 't was er goed op ze, rood en niks anders!
c79071f5-7fc3-11e4-81de-00163edf75b7.jpg
 
Denk dat het probleem net is dat dit wel het oude Real is. 😏

Real brengt flitsend voetbal, dat is er nu helemaal niet.
Nooit de periode gezien met Cr7 erbij en de andere Ronaldo en Roberto Carlos en noem maar op?

Spelers als Vinicius, & Rodrygo en noem maar op zijn te licht.
Het is een straf dat wel dat Real nog mee doet voor de titel en de CL.
En Benzema die ook het verschil maakt want neem hem weg en tis platte kak.
Zelfde acgteraan: Ramos weg en ook niet super achteraan.
 
Het zou toch een zalig scenario zijn mocht PSG in de finale uitkomen tegen Chelsea en dan verliezen/er uit gekegeld worden door Tuchel?
 
Geen verrassing natuurlijk.

Blijft eeuwig zonde dat ze Hakimi gewoon hebben verkocht. Carvajal is de helft van de tijd geblesseerd. Vazquez is leuk voor in de breedte en Odriozola voldoet ook niet als basisspeler.
 
Bam. PSG met volle moed eraan begonnen, eerste kans voor MC - en los erin.
Zo wordt het niet onmogelijk maar wel erg lastig voor PSG. Ze moeten nu 3x scoren.
Ach ja nu hebben ze niks meer te verliezen, full attack en hopen dat er gaatjes vallen zeker?

PSG verdient ondertussen wel een goaltje. Maar ja op de lat, net naast. PSG blijft de missers opstapelen. Zo win je dus niet.
En dit kost natuurlijk véél energie die je straks in de 2de helft te kort gaat komen.
 
Laatst bewerkt:
Snap niet dat dat veld niet volledig is vrijgemaakte. Bij de buren slagen ze er wel in om veel volk op te trommelen :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: Sond
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan