1B Challenger Pro League 2023-2024

Wordt een waanzinnige slotspeeldag. Als Deinze supporter kan ik mij echt niet voorstellen dat wij zomaar volgend jaar in 1e zouden spelen. Als Dender niet wint, en Deinze wel, is het binnen. Onvoorstelbaar!
 
het gaat een nagelbijter worden die laatste wedstrijd. Echt gewoon ongelofelijk dat Lommel het de laatste wedstrijden weer zo laten afweten 1 gewonnen match was genoeg. het is precies of het in het DNA van Lommel ingebakken is dat net niet verhaal
 

Is dat niet die kerel die mee Oostende de dieperik heeft ingeduwd met die schimmige Nancy-constructies zoals Biron destijds e.d.? Ai ai, dat gaat hier weer niet goed komen.
Elke fcking keer hetzelfde.
 
Elke fcking keer hetzelfde.
Eens je in de handen komt van een shady investeringsgroep is het meestal voorbij idd... Als je dan niet rendeert ga je gewoon naar de volgende enz. Je kan als supporter enkel hopen dat er eens eentje tussen zit die het wel goed meent of waar er snel ROI is zodat je gesoigneert wordt.
 
Eens je in de handen komt van een shady investeringsgroep is het meestal voorbij idd... Als je dan niet rendeert ga je gewoon naar de volgende enz. Je kan als supporter enkel hopen dat er eens eentje tussen zit die het wel goed meent of waar er snel ROI is zodat je gesoigneert wordt.
Wat dat betreft zitten we bij Lommel wel gerust op lange termijn. Maar de keerzijde is dat talent opleiden de prio heeft en niet altijd het resultaat. Anders had er met Nieuwjaar wel een spits bijgekomen. En dat kost je punten, die we nu weer te kort gaan komen heel waarschijnlijk.
 
Hier bij FC Dender uiteindelijk door voorbije weekend de andere gunstige uitslagen alles nog in eigen handen, deze 2de herkansing moeten we eigenlijk gewoon gaan afmaken op francs borains, als we daar niet kunnen gaan winnen verdienen we 1A niet, terwijl het de bekroning zou zijn op een voor ons prachtig seizoen!!
 

Is dat niet die kerel die mee Oostende de dieperik heeft ingeduwd met die schimmige Nancy-constructies zoals Biron destijds e.d.? Ai ai, dat gaat hier weer niet goed komen.
Elke fcking keer hetzelfde.
is dat niet die gast die nu bij RWDM zit (Ganaye)

 
Hier bij FC Dender uiteindelijk door voorbije weekend de andere gunstige uitslagen alles nog in eigen handen, deze 2de herkansing moeten we eigenlijk gewoon gaan afmaken op francs borains, als we daar niet kunnen gaan winnen verdienen we 1A niet, terwijl het de bekroning zou zijn op een voor ons prachtig seizoen!!
Willen jullie écht op gaan?

Hopelijk is onze verhuurde spits, Kadiri, in topvorm en lepelt die er 76 binnen tegen jullie .. :D
 
is dat niet die gast die nu bij RWDM zit (Ganaye)


Ganaye naar RWDM, Theys eerst non actief en nu bij ons dus. Samen er toch een potje van gemaakt in het laatste seizoen Oostende in 1A.
 
Ganaye naar RWDM, Theys eerst non actief en nu bij ons dus. Samen er toch een potje van gemaakt in het laatste seizoen Oostende in 1A.
Theys werd op non-actief gezet door de Amerikaanse eigenaars (prutsers) van KVO. Maar heeft idd ook wel bij Nancy gezeten en zal dus ook wel het nodige uitgestoken hebben
 
Wat dat betreft zitten we bij Lommel wel gerust op lange termijn. Maar de keerzijde is dat talent opleiden de prio heeft en niet altijd het resultaat. Anders had er met Nieuwjaar wel een spits bijgekomen. En dat kost je punten, die we nu weer te kort gaan komen heel waarschijnlijk.
Mja er is ook weinig shady aan de City Group natuurlijk.
Qua ethiek ga ik het in het midden laten maar dat is nu niet een investeringsgroep die vieze constructies opzet en om de 2-3 jaar clubs dumpt omdat ze niet genoeg ROI hebben natuurlijk. Het is hen namelijk voor geen meter om het geld te doen want dat spuit in het thuisland toch uit de grond.

Het klopt wel dat hierdoor het resultaat van ondergeschikt belang is en dat kan, terecht, wringen als supporter maar langs de andere kant denk ik dat je liever iets langer in 1B blijft om daar elk jaar zonder enig probleem je licentie te halen en nooit in het nieuws te komen met berichten zoals die van Beerschot. Je bent uiteindelijk je club als eens kwijt gespeeld en je hebt vrede genomen met het alternatief... Het slechtste wat er dan kan gebeuren is dat je weer van 0 mag beginnen binnen dit en 2 jaar.
 
Theys werd op non-actief gezet door de Amerikaanse eigenaars (prutsers) van KVO. Maar heeft idd ook wel bij Nancy gezeten en zal dus ook wel het nodige uitgestoken hebben

Non actief omdat hij bleef zeuren om meer geld en niet echt meer cooperatief was. Maar ik kan best begrijpen dat je als investeerder niet meer wil investeren na 2 jaar Ganaye/Theys. Die transfers in die 2 laatste seizoenen stellen echt niks voor, en gezien de spelerscarrousel tussen Nancy en Oostende waar ze beiden in het bestuur zaten, lijkt me dat vooral vestzak-broekzak operatie.

Bon, ik vergis me graag. Ik hoop toch echt dat we niet dezelfde toer opgaan als Oostende bv.
 
Money time, ik zie Zulte komend weekend nog gewoon winnen op Dender.

Gewaagde uitspraak!
Enerzijds een van de beste thuisploegen en de beste ploeg van de afgelopen 20 wedstrijden tout court tegenover anderzijds een zwalpende ploeg met weliswaar een ijzersterke uitreputatie die MOET winnen om kansen op promotie gaaf te houden want Luik en Beveren hijgen in hun nek.

Eerlijk gezegd, als Dender  wil promoveren, winnen ze gewoon.

Awel se, ik hoop dat je gelijk hebt. Hierdoor zouden wij kampioen worden zonder te moeten spelen :tongue:
:fingerguns:
 
Non actief omdat hij bleef zeuren om meer geld en niet echt meer cooperatief was. Maar ik kan best begrijpen dat je als investeerder niet meer wil investeren na 2 jaar Ganaye/Theys. Die transfers in die 2 laatste seizoenen stellen echt niks voor, en gezien de spelerscarrousel tussen Nancy en Oostende waar ze beiden in het bestuur zaten, lijkt me dat vooral vestzak-broekzak operatie.

Bon, ik vergis me graag. Ik hoop toch echt dat we niet dezelfde toer opgaan als Oostende bv.
Zoals ik zal zei zal hij ook wel de nodige boter op het hoofd hebben maar de grote oorzaak van de malaise in KVO is wel degelijk de "investeerder" en niet Theys. Hoe die Amerikaan daar KVO gebruikt heeft als melkkoe is ongezien
 
Terug
Bovenaan