1B Challenger Pro League 2023-2024

Een terechte promovendus, over een heel seizoen het meeste constante. En volgens het VRT laat avond nieuws gisteren ook al kampioen. Toch echt schrijnend, dat gebrek aan kennis en interesse van de pers in 1B.
 
Een terechte promovendus, over een heel seizoen het meeste constante. En volgens het VRT laat avond nieuws gisteren ook al kampioen. Toch echt schrijnend, dat gebrek aan kennis en interesse van de pers in 1B.
Zeer apart ja.. Proficiat Zantas!

Voor ons is de druk er nu hopelijk een beetje af en kunnen wat meer vrij aan de bak op Deinze, die zullen moéten komen en dat geeft ons dan weer kansen..

Lommel 6/6 en Dender 4/6 is voldoende voor Lommel om de 2e plek te nemen..
 
Zeer apart ja.. Proficiat Zantas!

Voor ons is de druk er nu hopelijk een beetje af en kunnen wat meer vrij aan de bak op Deinze, die zullen moéten komen en dat geeft ons dan weer kansen..

Lommel 6/6 en Dender 4/6 is voldoende voor Lommel om de 2e plek te nemen..
Money time, ik zie Zulte komend weekend nog gewoon winnen op Dender.
 
Money time, ik zie Zulte komend weekend nog gewoon winnen op Dender.

Gewaagde uitspraak!
Enerzijds een van de beste thuisploegen en de beste ploeg van de afgelopen 20 wedstrijden tout court tegenover anderzijds een zwalpende ploeg met weliswaar een ijzersterke uitreputatie die MOET winnen om kansen op promotie gaaf te houden want Luik en Beveren hijgen in hun nek.

Eerlijk gezegd, als Dender  wil promoveren, winnen ze gewoon.
 
Gewaagde uitspraak!
Enerzijds een van de beste thuisploegen en de beste ploeg van de afgelopen 20 wedstrijden tout court tegenover anderzijds een zwalpende ploeg met weliswaar een ijzersterke uitreputatie die MOET winnen om kansen op promotie gaaf te houden want Luik en Beveren hijgen in hun nek.

Eerlijk gezegd, als Dender  wil promoveren, winnen ze gewoon.
Andere clubs moeten zwaar investeren voor een tribune, en Dender zou er met een 6k-plaatsen vanaf komen..
 
Gewaagde uitspraak!
Enerzijds een van de beste thuisploegen en de beste ploeg van de afgelopen 20 wedstrijden tout court tegenover anderzijds een zwalpende ploeg met weliswaar een ijzersterke uitreputatie die MOET winnen om kansen op promotie gaaf te houden want Luik en Beveren hijgen in hun nek.

Eerlijk gezegd, als Dender  wil promoveren, winnen ze gewoon.
1712651642328.png


Nee maar serieus, voor één of andere reden zie ik Zulte nu het moet het wel doen en zie ik Dender wel last krijgen van de promotiestress.
 
Antwerp speelt in Deurne, wat technisch gezien een ander arrondissement is.

Ik weet het, 't is flauw.
Je bedoelt: district? :tongue:

Ik hoop toch dat het niet wat te vroeg is voor Beerschot... Ik had precies liever eerst wat stabiliteit gezien in 1B met een nieuwe eigenaar. Maar we zullen wel zien...
 
Een terechte promovendus, over een heel seizoen het meeste constante. En volgens het VRT laat avond nieuws gisteren ook al kampioen. Toch echt schrijnend, dat gebrek aan kennis en interesse van de pers in 1B.
Aster Nzeyimana zei eens in 90minutes letterlijk dat hij 1B niet volgt.
 
De Antwerpse politie gaat niet akkoord.

Ik ben benieuwd naar welke voorzorgsmaatregelen ze dan gaan nemen, want die mannekes rijden bij een match tegen pakweg Westerlo met 0,0 risico nu al rond met de paarden, 27 combi's en 200 zwaantjes. :ROFLMAO: Niks gewoon.
 
Ik zie al uit naar nog eens een Antwerpse derby.

Al zal Beerschot wel uit z'n pijp mogen komen, of het zal een RWDM'eke doen. 1B is echt gigantisch zwak van niveau.

Mja, desondanks dat gigantisch zwakke niveau vechten Seraing en Oostende tegen degradatie en moet Zulte zwaar harken om zelfs maar PO's te kunnen spelen.
Dat we ons moeten versterken, is logisch. Dat was het geval voor elke promovendus.
 
Ik ben benieuwd naar welke voorzorgsmaatregelen ze dan gaan nemen, want die mannekes rijden bij een match tegen pakweg Westerlo met 0,0 risico nu al rond met de paarden, 27 combi's en 200 zwaantjes. :ROFLMAO: Niks gewoon.
Ik heb zo eens een reportage gezien op VTM waar ze de politie volgde in Antwerpen. Dat was dacht ik die befaamde match waar die mongool die pijl bengaals vuur in dat vak van Antwerp gooide. Buiten dat stadion begonnen die van Beerschot dan ineens te rellen. Juist de Gazastrook. Die hebben hun handjes vol.
 
Ik zie al uit naar nog eens een Antwerpse derby.

Al zal Beerschot wel uit z'n pijp mogen komen, of het zal een RWDM'eke doen. 1B is echt gigantisch zwak van niveau.
Ik heb hier zelf gezegd dat dit seizoen het niveau het laagste is sinds het bestaan van 1B. Maar gigantisch zwak is ook wel overdreven. Of denk jij dat Kortrijk of Eupen ff vlotjes gaat winnen tegen de top van 1B? Het is ook geen toeval dat een laagvlieger in 1B als Oostende zo ver geraakte in de beker.

Het zijn wel de grote favorieten Zulte-Waregem en Beveren die het echt dramatisch doen tov hun budget en dus verwachtingen. En waardoor je toch een soort van onthoofde competitie hebt.
 
Mja, desondanks dat gigantisch zwakke niveau vechten Seraing en Oostende tegen degradatie en moet Zulte zwaar harken om zelfs maar PO's te kunnen spelen.
Dat we ons moeten versterken, is logisch. Dat was het geval voor elke promovendus.
Allé, welke (ex-)rode duivel kunnen we halen? :unsure:
 
Terug
Bovenaan