Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
zegt niet veel deze wedstrijd, beide hadden er niet veel zin in. En lucky goal van onze Alonso
Zegt idd weinig, herinner me nog goed in de JPL wonnen we van GBA in de tijd mee 6-0 en een week later verloren we de cupfinal met 1-2 die laten gewoon nog niet in hun kaarten kijken.
 
Nog een half uur... Laat het aub niet waar zijn...

edit: en ja hoor... verliezen van Arsenal thuis... wtf?
 
Laatst bewerkt:
Prachtige goal van Youri Tielemans in de FA Cup finale.

Wat een speler. Kan mooi worden op het EK, met een Lukaku, De Bruyne, Courtois en Tielemans in topvorm.
 
Ik snap dat ook niet. Onvrijwillig of niet, als hij die bal niet op de hand krijgt kan Tielemans nooit scoren... Wat een bullshit. Anderzijds, Chelsea is veel te plat... Ik vrees voor de resterende (enorm belangrijke) matchen
 
Ik snap dat ook niet. Onvrijwillig of niet, als hij die bal niet op de hand krijgt kan Tielemans nooit scoren... Wat een bullshit. Anderzijds, Chelsea is veel te plat... Ik vrees voor de resterende (enorm belangrijke) matchen
Idd, dan kaats de bal sowieso een andere kant uit.

nochtans eerste 25min de veeeeel betere ploeg. Dan wat gelijk opgaand
 
Lol, vreemde gedachte zo :help:
Als neutrale supporter er wel vergeten bijzetten.

Als Chelsea fan, of fan van regels en scheidsrechters, snap ik dat je dit minder leuk vindt.

Ga ik er alleszins niet wakker van liggen dat deze goal niet werd afgekeurd. Integendeel.
 
Als neutrale supporter er wel vergeten bijzetten.

Als Chelsea fan, of fan van regels en scheidsrechters, snap ik dat je dit minder leuk vindt.

Ga ik er alleszins niet wakker van liggen dat deze goal niet werd afgekeurd. Integendeel.
Nuja, we hebben ook onze kansen gehad. Eerste helft die van Azpi, moest blinde Werner wat afgelegd hebben en Mount nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan