Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toney 8 maanden geschorst en mag tijdens die periode helemaal niets met voetbal te maken hebben dus ook niet trainen op de club..
hij heeft zelf 232 inbreuken toegegeven en de FA heeft 30 inbreuken ingetrokken. Hij kan nog in beroep maar dan zal dit enkel vat hebben op de strafmaat.
 
Luton en Coventry spelen voor een plaats in de PL. Beide teams kwamen in het seizoen 2017/2018 nog uit in de League Two.

Bij Luton speelt oude bekende Marvelous Nakamba (op huurbasis van Villa denk ik) en bij Coventry speelden ooit de Belgen Clement, Genaux en Roussel.
 
Luton en Coventry spelen voor een plaats in de PL. Beide teams kwamen in het seizoen 2017/2018 nog uit in de League Two.

Bij Luton speelt oude bekende Marvelous Nakamba (op huurbasis van Villa denk ik) en bij Coventry speelden ooit de Belgen Clement, Genaux en Roussel.

Amai, daar hebt ge voor moeten graven he :biglaugh:


FwZPhi4XoAABgLV


:rofl:
 
Manchester City wint dus vandaag met een soort veredeld B-elftal van Chelsea...
Haaland en De Bruyne zijn wel ingebracht na 75 min, maar toen stond de score wel al op 't bord...µ
Chelsea echt wel van kwaad naar erger, heb ik de indruk
 
Manchester City wint dus vandaag met een soort veredeld B-elftal van Chelsea...
Haaland en De Bruyne zijn wel ingebracht na 75 min, maar toen stond de score wel al op 't bord...µ
Chelsea echt wel van kwaad naar erger, heb ik de indruk
Dat B-elftal is niet minder dan wat Chelsea op het veld had staan hoor.
 
Manchester City wint dus vandaag met een soort veredeld B-elftal van Chelsea...
Haaland en De Bruyne zijn wel ingebracht na 75 min, maar toen stond de score wel al op 't bord...µ
Chelsea echt wel van kwaad naar erger, heb ik de indruk
Reeds 5 titels in de 6 laatste jaren en nagenoeg iedere match winnen ze met sprekend gemak. Enkel de FFP kan deze club stoppen de volgende jaren
 
Reeds 5 titels in de 6 laatste jaren en nagenoeg iedere match winnen ze met sprekend gemak. Enkel de FFP kan deze club stoppen de volgende jaren
FFP...

Ze hebben al talloze inbreuken daarop gepleegd, maar komen er steeds mee weg. Of alleszins toch zonder een deftige sanctie.
 
Reeds 5 titels in de 6 laatste jaren en nagenoeg iedere match winnen ze met sprekend gemak. Enkel de FFP kan deze club stoppen de volgende jaren
Is ook relatief. Een snelle google leert me dat ze over de afgelopen 10 seizoenen alleen United boven hen moeten dulden als het gaat over transferuitgaven, maar over de afgelopen 5 seizoenen staan ze in de competitie blijkbaar slechts op plek 10.

De dominantie van City had er uiteraard niet kunnen komen zonder hun al dan niet oneerlijke inkomsten, maar er zit wel veel meer achter hun succes dan puur het beschikbare budget.
 
kans dat jullie erin blijven is nu wel meteen pak groter.
Wij Leicester volgende week dus kunnen zeker terug van dienst zijn.
Als Leicester niet gaat winnen vanavond op Newcastle (zo goed als zeker toch...) hebben we voldoende aan een draw tegen Bournemouth tenzij Leeds met meer dan 3 goals verschil gaat winnen tegen Spurs (let op...ik zie het nog gebeuren)
 
Is ook relatief. Een snelle google leert me dat ze over de afgelopen 10 seizoenen alleen United boven hen moeten dulden als het gaat over transferuitgaven, maar over de afgelopen 5 seizoenen staan ze in de competitie blijkbaar slechts op plek 10.

De dominantie van City had er uiteraard niet kunnen komen zonder hun al dan niet oneerlijke inkomsten, maar er zit wel veel meer achter hun succes dan puur het beschikbare budget.
Dat ze het geld goed besteden is absoluut waar, er zijn andere voorbeelden. Maar die spelers, Guardiola en het succes dat daarmee volgt komt maar omwille van die 1 reden.
City staat zelfs 16de in de laatste 5 seizoen ( :scream: ). Ze staan daar natuurlijk omwille van het feit dat ze ervoor een miljard uitgegeven hebben aan spelers en deze natuurlijk kunnen blijven verkopen en zo nieuwe kopen. De lonen die ze (zowel boven als onder de tafel) geven zijn belachelijk. De Haaland deal zal in de statistieken maar als een transfer van 60m komen te staan maar in realiteit is dat een deal van 100m+ zonder zijn loon bijgerekend.

Mag hopen dat ze eens aangepakt worden. Ik veronderstel niet dat de Premier League wilt dat hun competitie een Bundesliga wordt (wat het nu dus al degelijk wel al is).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan