Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, ik citeer even mezelf van 2 september '23:

En tegelijkertijd hebben ze quasi alle basisspelers van vorig seizoen verkocht. Faut le faire...

Heb het een paar weken geleden al min of meer gepost in de transferthread, maar dit was gewoon een waanzinnige transferperiode van Chelsea. En nu zitten ze met een hoop jonkies zonder al te veel PL ervaring. Dat kan goed uitdraaien op termijn, maar zeker nog niet dit seizoen denk ik.

Volgende 'logische' stap zou zijn om Pochettino veel te snel buiten te gooien wegens slechte resultaten :unsure:

Het is alsof ze bij Chelsea niet snel genoeg kunnen beginnen aan een volgende hectische transferperiode zonder visie.

Je gooit al je ervaring buiten, haalt een hoop zeer jonge spelers binnen zonder PL ervaring, en als je dan daarmee 6e eindigt zal het wel aan de coach liggen zeker? Lol... Misschien dat Poch naar een andere club gaat en dus vooral zelf weg wou, dat kan ook nog. Bayern Munchen ofzo :unsure:
 
Benieuwd wat er van de "charges" gaat overblijven als die naar city gaat.
Dat is wat mij, niet als Liverpool supporter, maar als voetballiefhebber/romanticus nog het meest stoort aan heel het City gegeven. Al dat geld, de opgepompte cijfers, plastic vlaggetjes, refs die plots matchen in UAE en SA gaan fluiten en de zielige vertoningen die "trophy parades" moeten voorstellen. Om dan te horen, ja maar ze spelen toch mooi voetbal he, dat stoort mij enorm, ze spelen dan wel mooi voetbal, maar hoe dat tot stand is gekomen is om van te kotsen.
Dan heb ik 100 keer meer respect voor wat Villa dit seizoen doet, wat West Ham de voorbije jaren heeft gedaan en ja, als Liverpool supporter, ook wat Ferguson en Man United hebben bereikt.

Los daarvan vond ik voor een keertje Filip Joos zijn commentaar er vol op, City speelt geweldig voetbal, maar er zit geen passie in en het is oersaai.

Ik weet dat deze post misschien leest als "een Liverpool supporter heeft zijn mening over City", maar het is echt vanuit mijn voetbalromanticus hart.

En om dit seizoen af te sluiten voor mezelf, bedankt Jurgen, voor alle fantastische momenten, bedankt om deze fantastische club terug te brengen naar waar ze thuishoort, bedankt voor het fantastische, soms adembenemende voetbal. Bedankt voor de geweldige momenten die ik zelf op Anfield heb mogen beleven en voor die fantastische dag in Liverpool toen we nummer 6 wonnen in Madrid.
Bedankt om ons te laten dromen. Bedankt, voor alles ❤️🤍.
 
Paqueta zal gestraft worden door de fa.
Benieuwd wat er van de "charges" gaat overblijven als die naar city gaat.
Daar zal city nu wel zijn handen afhouden. De laatste die daarmee gepakt is kreeg een ban van 10 jaar. Fin de carrière voor hem waarschijnlijk.

Heb de beelden gezien van de 4 gele kaarten. Het ligt er redelijk dik op dat hij die wou..
 
Dat is wat mij, niet als Liverpool supporter, maar als voetballiefhebber/romanticus nog het meest stoort aan heel het City gegeven. Al dat geld, de opgepompte cijfers, plastic vlaggetjes, refs die plots matchen in UAE en SA gaan fluiten en de zielige vertoningen die "trophy parades" moeten voorstellen. Om dan te horen, ja maar ze spelen toch mooi voetbal he, dat stoort mij enorm, ze spelen dan wel mooi voetbal, maar hoe dat tot stand is gekomen is om van te kotsen.
Dan heb ik 100 keer meer respect voor wat Villa dit seizoen doet, wat West Ham de voorbije jaren heeft gedaan en ja, als Liverpool supporter, ook wat Ferguson en Man United hebben bereikt.

Los daarvan vond ik voor een keertje Filip Joos zijn commentaar er vol op, City speelt geweldig voetbal, maar er zit geen passie in en het is oersaai.

Ik weet dat deze post misschien leest als "een Liverpool supporter heeft zijn mening over City", maar het is echt vanuit mijn voetbalromanticus hart.

En om dit seizoen af te sluiten voor mezelf, bedankt Jurgen, voor alle fantastische momenten, bedankt om deze fantastische club terug te brengen naar waar ze thuishoort, bedankt voor het fantastische, soms adembenemende voetbal. Bedankt voor de geweldige momenten die ik zelf op Anfield heb mogen beleven en voor die fantastische dag in Liverpool toen we nummer 6 wonnen in Madrid.
Bedankt om ons te laten dromen. Bedankt, voor alles ❤️🤍.
Dit dus hé, en dat is niets nieuw voor mij en dacht dat ik daar wat alleen in stond, maar ik vind dat echt ook niet om aan te zien, en er zijn duidelijk meer en meer mensen die dat vinden "gelukkig".
Precies of we moeten dit allemaal geweldig vinden, tactisch is/zal het wel geniaal zijn, en de resultaten zijn enorm goed, maar het is te veel gerobotiseerd gewoon. Er zit weinig tot geen randomness en gewoon eens iets proberen in. Laatst had ik het hier nog eens gepost "gooi die bal eens voor doel, probeer iets" neen, te veel risico, balletje terug :sarcastic:
 
Dit dus hé, en dat is niets nieuw voor mij en dacht dat ik daar wat alleen in stond, maar ik vind dat echt ook niet om aan te zien, en er zijn duidelijk meer en meer mensen die dat vinden "gelukkig".
Precies of we moeten dit allemaal geweldig vinden, tactisch is/zal het wel geniaal zijn, en de resultaten zijn enorm goed, maar het is te veel gerobotiseerd gewoon. Er zit weinig tot geen randomness en gewoon eens iets proberen in. Laatst had ik het hier nog eens gepost "gooi die bal eens voor doel, probeer iets" neen, te veel risico, balletje terug :sarcastic:
Joos had daar een goed voorbeeld. Balrecuperatie, ruimte genoeg om snel proberen te counteren > balletje bijhouden en naar achter tot IEDEREEN opgesteld is op de nodige posities en beginnen aan de standaardopbouw. Daar word je als voetballiefhebber gewoon toch niet vrolijk van.

Nu ja, zoals je zegt, ze halen resultaten, winnen bijna elk seizoen de PL, maar nogmaals, als je ziet welke regels ze (ik zal met 2 woorden spreken en zeggen dat het voorlopig niet bewezen is zeker) overtreden, dan is elk seizoen dat ze de PL niet pakken eigenlijk een verlies voor hen.
 
Dat is wat mij, niet als Liverpool supporter, maar als voetballiefhebber/romanticus nog het meest stoort aan heel het City gegeven. Al dat geld, de opgepompte cijfers, plastic vlaggetjes, refs die plots matchen in UAE en SA gaan fluiten en de zielige vertoningen die "trophy parades" moeten voorstellen. Om dan te horen, ja maar ze spelen toch mooi voetbal he, dat stoort mij enorm, ze spelen dan wel mooi voetbal, maar hoe dat tot stand is gekomen is om van te kotsen.
Dan heb ik 100 keer meer respect voor wat Villa dit seizoen doet, wat West Ham de voorbije jaren heeft gedaan en ja, als Liverpool supporter, ook wat Ferguson en Man United hebben bereikt.

Los daarvan vond ik voor een keertje Filip Joos zijn commentaar er vol op, City speelt geweldig voetbal, maar er zit geen passie in en het is oersaai.

Ik weet dat deze post misschien leest als "een Liverpool supporter heeft zijn mening over City", maar het is echt vanuit mijn voetbalromanticus hart.

En om dit seizoen af te sluiten voor mezelf, bedankt Jurgen, voor alle fantastische momenten, bedankt om deze fantastische club terug te brengen naar waar ze thuishoort, bedankt voor het fantastische, soms adembenemende voetbal. Bedankt voor de geweldige momenten die ik zelf op Anfield heb mogen beleven en voor die fantastische dag in Liverpool toen we nummer 6 wonnen in Madrid.
Bedankt om ons te laten dromen. Bedankt, voor alles ❤️🤍.
Ferguson en man u onder zijn beleid kan je niet anders dan respect voor hebben.
Die heeft spelers groot gemaakt, en eigenlijk ook gewoon die club.

City van voor het oliegeld, ook respect voor. Sympathieke volksclub, Maine Road een stadion waar niemand graag naar toe ging. Al staat stadion los van de oliesjeiks, komt vooral door de commonwealth games toen.

Daar zal city nu wel zijn handen afhouden. De laatste die daarmee gepakt is kreeg een ban van 10 jaar. Fin de carrière voor hem waarschijnlijk.

Heb de beelden gezien van de 4 gele kaarten. Het ligt er redelijk dik op dat hij die wou..
Eerlijk, ik durf dat niet zo zeggen. Iedere random club, heel zeker.
Maar met city en al hun foefelare zou ik er niet in verschieten dat die al aant lobbyen zijn en wat enveloppes vergeten om het allemaal gunstig in hun voordeel te laten lopen.
Mss wat paranoia en complot denkerij maar het afgelopen jaar/seizoen heeft bewezen dat ze duidelijk boven een pak wetten en regels staan.
Dus ik ben voorzichtig in denken dat het niet doorgaat en fin de carriere is voor hem.
Als ie bij west ham blijft (gelijk welke andere club ook) dan wel.

Die beelden jah idd, minste wat je kan zeggen is dom.
Probleem is hoe ga je exact bewijzen dat het expres is? En dat linken aan gokken?
Voetballers kunnen gerust hun gebrek aan verstand inroepen.
Maar bon hier reageer ik wss onbewust iets teveel met een claret & blue bril op
 
Ferguson en man u onder zijn beleid kan je niet anders dan respect voor hebben.
Die heeft spelers groot gemaakt, en eigenlijk ook gewoon die club.

City van voor het oliegeld, ook respect voor. Sympathieke volksclub, Maine Road een stadion waar niemand graag naar toe ging. Al staat stadion los van de oliesjeiks, komt vooral door de commonwealth games toen.


Eerlijk, ik durf dat niet zo zeggen. Iedere random club, heel zeker.
Maar met city en al hun foefelare zou ik er niet in verschieten dat die al aant lobbyen zijn en wat enveloppes vergeten om het allemaal gunstig in hun voordeel te laten lopen.
Mss wat paranoia en complot denkerij maar het afgelopen jaar/seizoen heeft bewezen dat ze duidelijk boven een pak wetten en regels staan.
Dus ik ben voorzichtig in denken dat het niet doorgaat en fin de carriere is voor hem.
Als ie bij west ham blijft (gelijk welke andere club ook) dan wel.

Die beelden jah idd, minste wat je kan zeggen is dom.
Probleem is hoe ga je exact bewijzen dat het expres is? En dat linken aan gokken?
Voetballers kunnen gerust hun gebrek aan verstand inroepen.
Maar bon hier reageer ik wss onbewust iets teveel met een claret & blue bril op
Awel ja, van sympathieke volksclub naar dit walgelijk gedrocht, ik kan er echt nog 0.0 respect voor hebben.

Dat hele PGMOL refs die plots in SA en UAE gaan fluiten zegt toch meer dan genoeg? Het is misschien in complotten denken, maar er zijn toch net iets te veel dingen die in hun richting gaan de laatste jaren? Zowel sportief als extra-sportief met al de aanklachten waar maar geen uitkomst aan geboden wordt.
 
Awel ja, van sympathieke volksclub naar dit walgelijk gedrocht, ik kan er echt nog 0.0 respect voor hebben.

Dat hele PGMOL refs die plots in SA en UAE gaan fluiten zegt toch meer dan genoeg? Het is misschien in complotten denken, maar er zijn toch net iets te veel dingen die in hun richting gaan de laatste jaren? Zowel sportief als extra-sportief met al de aanklachten waar maar geen uitkomst aan geboden wordt.
Njah regels worden al aangepast ondertussen zodat een deel van de zaken van city opeens wel regelementair zijn.
Blijf fan van het spelletje, maar de business van tegenwoordig zum kotsen.

West Ham supporters zouden West Ham supporters niet zijn mochten ze geen nieuw spreekkoor voor Paqueta hebben.
"sold the match to Lucas Paqueta" :biglaugh:
 
Iemand toevallig beelden van die kaarten van Paqueta?
Als je op twitter zoekt 'Paqueta yellow cards' vind je enkele voorbeelden, maar weet niet hoe je hier kan linken. Tackle langs achter tegen Aston Villa, elleboog in 94e minuut tegen Bournemouth, trek- en duwfout, etc.
 
Als je op twitter zoekt 'Paqueta yellow cards' vind je enkele voorbeelden, maar weet niet hoe je hier kan linken. Tackle langs achter tegen Aston Villa, elleboog in 94e minuut tegen Bournemouth, trek- en duwfout, etc.
Goh, allemaal terechte kaarten natuurlijk maar om dat nu te gaan linken aan matchfixing? Succes om dat te bewijzen alvast.

Mocht het effectief expres zijn geweest heeft hij het alleszins toch niet te opzichtig te gaan. Dit zijn fouten die je wel vaker terug ziet van een aanvallende speler imo.
 
En nu Walker die 30 meter terug jogt terwijl ie ziet dat de rest van zijn verdedigers outnumbered zijn en zijn manneke met de 0-2. En ondertussen staat City met 10 te spelen want Pep blijft ne spits van 100 miljoen opstellen om hem dan in zijn gameplan volledig te negeren.
 
West Ham heeft zijn eerste zomer transfer beet.
Engelsman genaamd Luke Packet.
GOX-A7sWcAEvXwR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan