Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
540px-Premier_League_Logo.svg.png


Start seizoen: 12 augustus
Kalender:
Gedegradeerde teams: Leicester, Leeds, Southampton
Gepromoveerde teams: Burnley, Sheffield United, Luton Town

 
Wordt een boeiend seizoen.
Kompany erbij, Pochetino terug. Luton town in hun speciaal stadion. Heb er nu al zin in. :)

Vooral wel benieuwd naar Burnley die ik wel op de voet wil volgen, hopelijk werkt Play Sports een beetje mee. De vakantie van Kompany en zijn spelers was gisteren ook gedaan. Benieuwd wie hij gaat halen.

Sambi en Gomez zouden 2 logische transfers zijn. Ook benieuwd wie er allemaal blijft en veel minuten blijft maken van de ploeg uit The championship.

Ten Hag en united blijven ook heel boeiend om te volgen. Benieuwd wie men daar deze zomer gaat halen.

Hopelijk ook genoeg Belgische spelers met een grote rol. Lavia zou alvast op de radar van Chelsea staan.
 
Ik kijk ook al uit naar het nieuwe seizoen. Er komt toch een nieuw dynamiek omdat de drie promovendi van vorig jaar er alle drie zijn in gebleven. Kunnen die bevestigen? Quid met de huidige promovendi? Kan Burnley hetzelfde voetbal brengen in de PL? Bij alle drie zal er zeker een kwaliteitsinjectie moeten gebeuren.
 
De dominantie van City begint wel erg saai te worden. Hopelijk krijgen we eens wat anders.
 
Ook benieuwd welke van de Leicester Belgen we dit jaar nog in de PL gaan zien.
Tielemans zal wel overal aan de bak geraken maar die andere 3 gaan toch iets moeilijker een andere ploeg vinden denk ik...
 
Ook benieuwd welke van de Leicester Belgen we dit jaar nog in de PL gaan zien.
Tielemans zal wel overal aan de bak geraken maar die andere 3 gaan toch iets moeilijker een andere ploeg vinden denk ik...
Castagne toch een deftig genoeg seizoen gespeeld om nog elders aan de bak te raken bij een kleinere ploeg in de PL?

Praet zie ik nog wel terugkeren naar Italië ofzo.
 
Castagne toch een deftig genoeg seizoen gespeeld om nog elders aan de bak te raken bij een kleinere ploeg in de PL?
Klopt, en Tielemans imo eigenlijk niet maar bon. Ik ga er vanuit dat zowel Tielemans, Castagne als Faes wel aanbiedingen gaan krijgen maar tzal nog te zien zijn of het voor alle 3 de moeite is.
Praet zie ik nog wel terugkeren naar Italië ofzo.
Zou ook niet slecht zijn. Ik had de indruk dat hem dat beter lag qua spel ook.
 
Praet mag van mij altijd terug naar het Park komen, maar is financieel (zowel qua transferprijs als salaris) inderdaad geen evidentie.
 
Mensen overschatten Tielemans geweldig veel. Geen enkele top 6 club raakt die aan.
Is blijkbaar ook de grootverdiener bij Leicester. Is die zijn loon (nog) waard. Tielemans heeft zeker zijn kwaliteiten, maar die heeft een agressieve en lopende 6 nodig in de rug (die hij had in de persoon van Ndidi maar zelf ook een draak van een seizoen achter de rug heeft).
 
Is blijkbaar ook de grootverdiener bij Leicester. Is die zijn loon (nog) waard. Tielemans heeft zeker zijn kwaliteiten, maar die heeft een agressieve en lopende 6 nodig in de rug (die hij had in de persoon van Ndidi maar zelf ook een draak van een seizoen achter de rug heeft).
Vermits hij een gratis transfer is zal hij nog wel wat loon kunnen vangen. Vrije spelers krijgen altijd wel wat meer gedaan.
Ik verwacht dat hij ergens in de middenmoot terecht komt terug. Een Aston Villa of Chelsea :oi22:
 
Vermits hij een gratis transfer is zal hij nog wel wat loon kunnen vangen. Vrije spelers krijgen altijd wel wat meer gedaan.
Ik verwacht dat hij ergens in de middenmoot terecht komt terug. Een Aston Villa of Chelsea :oi22:
Villa dus. Begrijpbaar, speel je tenminste eens Europees....

Ik ben vooral benieuwd naar waar Rice zal gaan. Het liefst het buitenland. Zou zeer doen om hem bij een tegenstander te zien.
Maar dat hij vertrekt lijkt me onvermijdbaar nu.
 
Villa dus. Begrijpbaar, speel je tenminste eens Europees....

Ik ben vooral benieuwd naar waar Rice zal gaan. Het liefst het buitenland. Zou zeer doen om hem bij een tegenstander te zien.
Maar dat hij vertrekt lijkt me onvermijdbaar nu.
Bayern een serieuze optie?
 
Terug
Bovenaan