Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
F1 TV pro gaat van 64.99€ naar 95€ per jaar.

Als je nog een abbo hebt kan je nog verlengen aan 64.99€ blijkbaar.

Bij mij staat er dat mijn abbo volgende keer nog 64.99€ kost.
 
F1 TV pro gaat van 64.99€ naar 95€ per jaar.

Als je nog een abbo hebt kan je nog verlengen aan 64.99€ blijkbaar.

Bij mij staat er dat mijn abbo volgende keer nog 64.99€ kost.
Klopt allemaal buiten de prijs. Had er ook van gelezen maar ik vermoed dat 95€ de prijs in NL wordt (was toch een NL website waar ik dat gelezen heb). Heb net eens geprobeerd om een nieuw abonnement te nemen en hij zei 75€ voor een jaar.
Als ik mijn huidig behoud blijft het inderdaad 65€, maar ik vermoed dat dat ook voor max een jaar zal zijn.

Spijtig van Steiner, wel begrijpelijk. Hoewel ik niet graag in de voetstappen van Steiner zou volgen. Zijn opvolger staat echt wel voor een zware opdracht.
 
F1 TV pro gaat van 64.99€ naar 95€ per jaar.

Als je nog een abbo hebt kan je nog verlengen aan 64.99€ blijkbaar.

Bij mij staat er dat mijn abbo volgende keer nog 64.99€ kost.

Gaat naar 75, ervan uitgaande dat voor de meesten hier het Belgisch tarief relevant is :)
 
Als ik mijn huidig behoud blijft het inderdaad 65€, maar ik vermoed dat dat ook voor max een jaar zal zijn.
Als je wat rondleest dan zijn er al een aantal mensen geweest die contact genomen hebben met de helpdesk. Daar zeggen ze dat de bestaande abonnementen ook aangepast worden naar de nieuwe prijs vanaf 15/01.

75€ vind ik nog wel meevallen uiteindelijk. Als je het met andere race klasses vergelijkt zoals WRC, MotoGP etc. Zijn toch pak duurder. En een geluk dat wij hier geen max Verstappen rond rijden hebben 😁
 
Als je wat rondleest dan zijn er al een aantal mensen geweest die contact genomen hebben met de helpdesk. Daar zeggen ze dat de bestaande abonnementen ook aangepast worden naar de nieuwe prijs vanaf 15/01.

75€ vind ik nog wel meevallen uiteindelijk. Als je het met andere race klasses vergelijkt zoals WRC, MotoGP etc. Zijn toch pak duurder. En een geluk dat wij hier geen max Verstappen rond rijden hebben 😁
Ge kunt al niet vernieuwen zodat uw account met een jaar verlengd wordt zeker?
 
Terug
Bovenaan