Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
540px-Premier_League_Logo.svg.png


Start seizoen: 5 augustus
Kalender: https://www.premierleague.com/news/2646764
Gedegradeerde teams: Burnley, Watford, Norwich City
Gepromoveerde teams: Fulham, Bournemouth, Nottingham Forest

Fantasy: 9oc6vl

Het eerste weekend ziet er alvast als volgt uit:

Vrijdag 5 augustus
Crystal Palace v Arsenal

Zaterdag 6 augustus
Fulham v Liverpool
AFC Bournemouth v Aston Villa
Leeds v Wolves
Leicester v Brentford
Newcastle v Nottingham Forest
Spurs v Southampton
Everton v Chelsea

Zondag 7 augustus
Man Utd v Brighton
West Ham v Man City
 
Laatst bewerkt:
Bon, durf ik dit seizoen nog eens rekenen op een vormdipje van Salah? Vorig seizoen is dat niet al te best verlopen.

:unsure:
 
Met dat speelschema.. FPL template Haaland+Salah is een zekerheid. Hoe je de rest van de ploeg nog gaat vullen.. Daar geraakt geen Son meer bij vrees ik. :unsure:
 
Met dat speelschema.. FPL template Haaland+Salah is een zekerheid. Hoe je de rest van de ploeg nog gaat vullen.. Daar geraakt geen Son meer bij vrees ik. :unsure:
Enige waar ik aan denk is dat Haaland wat injury-prone is.
 
Enige waar ik aan denk is dat Haaland wat injury-prone is.
Ik was er van overtuigd dat ik 'm niet ging halen voor mijn FPL ploeg. Pep roulette + blessuregevoelig, hij gaat afzien in de PL.
Maar met dit schema.. Als hij geblesseerd is, is't ook vaak ineens voor enkele matchen. Tis niet zo ene die semi-geblesseerd blijft spelen à la Maddison en waar je niet weet of hij nu fit is of niet. Dus als hij dan geblesseerd blijkt na match 2/3, dan kan je simpel naar Kane gaan of cheaper en elders upgraden. Van zodra hij weer fit is, straight back in.
Beetje koffiedik kijken qua minuten, zeker vanaf de CL gaat starten.
 
Gelieve geen koosnaampjes te gebruiken aub
Klopt maar door het wegvallen van Usmanov...

Bon, die Amerikanen hebben zo te lezen wel connecties met oa Trump etc dus een verbetering, doubt it
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Any time now... al zullen er wsl eerst wat prijzen bekend gemaakt worden voren de officiële release
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan