Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Gelukkig voor Liverpool moeten ze zaterdag naar West Ham. Altijd ideaal als je in een klein dipje zit om terug wat vertrouwen te tanken.

Ik hoop toch dat het Liverpool of Arsenal wordt en niet weer dat schijt city.
Al geef ik toe dat ik wat leedvermaak zou hebben mocht Arsenal/Rice geen prijs pakken..
 
Enzo geblesseerd voor de rest van het seizoen (de zoveelste), benieuwd of dat middenveld nu misschien wat beter gaat draaien. Leek me duidelijk dat Enzo-Caicedo-Gallagher niet werkt.
 
't is zoeken waar City eventueel punten kan laten liggen, maar dat schema moet toch het makkelijkste zijn dat ik al gezien heb.
Allemaal ploegen die City geen strobreed in de weg gaan leggen.

Ziet er niet goed uit.
 
Stevige prijs dat Liverpool betaalt voor een trainer. Ben benieuwd of hij het gaat redden daar. Het zal niet makkelijk worden om Klopp op te volgen, maar ik vind het wel een goede coach (op het niveau waar hij tot nu toe heeft gepresteerd).
 
Stevige prijs dat Liverpool betaalt voor een trainer. Ben benieuwd of hij het gaat redden daar. Het zal niet makkelijk worden om Klopp op te volgen, maar ik vind het wel een goede coach (op het niveau waar hij tot nu toe heeft gepresteerd).
Speelt wel het type voetbal dat we willen zien in Liverpool. Of hij het op dat niveau kan zal afwachten zijn.
 
Nederlandstalige trainer met een kale knikker. Als dat maar goed afloopt :unsure:
Dat is ook het enigste dat zowat door mijn hoofd gaat 😅.

Ken hem niet en kan niet zeggen dat ik ook maar 1 wedstrijd van Feyenoord gezien heb. Het is een keuze die wat zegt over de trainersmarkt, er is gewoon niet veel goeds beschikbaar.

Maar eender welke trainer na Klopp had ik denk ik niet enorm enthousiast over geweest. (Behalve misschien Alonso)
 
Slot was toch ook trainer van Feyenoord toen in de match op Ajax Antony zijn oscarwinning performance gaf en er rood van kreeg. Het viel mij op dat die niet kwaad werd maar gewoon hardop begon te lachen. Is toch een teken van stressbestendigheid.
 
Slot was toch ook trainer van Feyenoord toen in de match op Ajax Antony zijn oscarwinning performance gaf en er rood van kreeg. Het viel mij op dat die niet kwaad werd maar gewoon hardop begon te lachen. Is toch een teken van stressbestendigheid.
Klopt. Al kan hij ook wel behoorlijk zeuren als de arbitrage hem niet bevalt, dus op dat vlak ook wel een goede vervanger voor Klopp :unsure:
 
Heerlijk om Gravenberch zo te zien spelen tegen West Ham. Beetje de Hollandse Sambi Lokonga, maar net iets meer talent en minder blessures.
Werd hier ooit nog door een zogezegde Nederland kenner terug verwacht bij FC Twente of Fc Utrecht zo ongeveer tegen dit seizoen. :nono:
Kan zich hopelijk volgend seizoen doorzetten met meer basisplaatsen onder Slot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan